outonaapuri
Active Member
- Liittynyt
- 13 Kesäkuu 2011
Vihdoin se ns "valmistui" ja rikoin sillä kaksi gti dynyn laatikkoa joten se ois varmaan sitten mun osalta tässä.
Eli myynnissä olisi:
- Jääratailuun "rakenneltu" e39 galantti rumalla, hakatulla ja huonosti hitsatulla korilla. Älä kadulle ala tätä haaveilemaan ellet todellakin nauti metallista ja hitsaamisesta. Ja maalaamisesta. Ja puskurien jne hankinnasta.
- Sisällä kohtuu hyvät turvakaaret
- Koneena 4g63t joka oletettavasti lähtöisin galant vr4. Vakiohilut, kansipahvia tiivisteitä ja jakopää tehty 2v sitten kasatessa mutta kilometrejä ei ole montaa kymmentä tullut..
- Cyclone imusarja
- Joku pakosarja jossa evo4 tai evo 5 ahdin, kaveri finturbolla sen näppäillyt (tuli pinkkinä joulupukin paketissa ja heitin sen suoriltaan paikoilleen silloin 2v sitten, joten en tosiaankaan muista kumpi se on. Fiksumpi näkisi päältä), ahtanut sen 0.7 ilman että sille on tehty mitään muuta.
- konetta ohjaa evo7 purkki jossa evo8 tephra sisällä. Säädetty sen verran mitä on ehditty. Mukaan openport ja lisenssi evoscanniin. Pääosin toteutettu gti johtosarjalla johon sitten ihan itse räpelletty tarvittavat.. Ja sen on näköinenkin
- Evon maffi
- Walpron 255
- Fidanzan alumiininen 225mm vauhtis, helixin käytetty sintteri ja fidanzan paineasetelma
- joku wanha iso välijäähy, ahtoputket mallia itse ja nurkista löytyneistä kasailtu. Suurimmaksi osaksi ihan metallia, silikoonia siellä täällä mutkina ja supisteina.
- Isohko pakoputkisto jossa yksi vaimennin. Loppuu auton alle jo
- gti dynyn voimansiirto, laatikko jumissa. Purettu kulmavaihde ja etuvetarit hytin puolelle joten rullaa.
- metallinen pohjapanssari / keulapelti mallia "custom" eli lattarautaa ja peltiä. Ei tuu heti kaikki lumet konehuoneeseen eikä painu välijäähyt/syylärit sisään.
- Maalailtu kynäruiskulla kaikkea fiksua konepeltiin jne.
- Toiselta puolen ovet kuopalla jäiseen loskakasaan nojaamisen jäljiltä. Aukeavat kuitenkin (jotenkuten).
Sisusta melko paljas ja esim kojelaudasta uupuu kaikenlaista. Lämmitys kuitenkin toimii vielä ja esimerkiksi sähköikkunat sekä kattoluukku toimii. Lisähinnasta voi neuvotella fk kuppipenkit ja nelipistevyöt mukaan.
- öljynpaine ja ahtopaine mittari "kauniissa" telineessä kojelaudassa. Lisähinnasta mukaan myös uusi laajakaista (tälläisenään vaatii sen toimiakseen, kapeakaistaa ei ole erikseen. Toki mikä vain laajakaista toimii).
- juuri ostettu laturi sekä toimiva ohjaustehostin. 4 pyörä ohjaus otettu pois..
Alla tällä hetkellä 15" piikit jollain jonkun mitsun mukana tulleilla vanteilla. Nämä lisähinnasta mukaan. Mukaan saa läjän vanteita/renkaita, nastaa ja kesäistä..
Auton ulkopuolelta mukaan:
- Toinen 6bolt lohko vaparin männiltä jne, gti dynystä. 215mm gti dynyn kytkin siinä myös kiinni.
- vetareita, kulmavaihde, ainakin kaksi kardaania, perä, akselistot/apurungot, napoja jne voimansiirron sälää
-imusarjaa, vaparin pakosarjaa...
- Laatikoittain sekalaista, ohjaustehostinta relettä johtosarjaa mittaristoa valovipuja jne jne.
- Ehyempi etuveto gti kori ja sille vaihdelaatikko. Maannut kyllä pellollakin joten mitään en pohjan puolesta lupaa, hyvä oli ennen sinne menoaan. Tähänkin löytyisi periaatteessa "kaikki" jos tolle mukaan tulevalle alakerralle etsisi kannen..
Ja varmaan jotain romua mitä en nyt päähäni saa.
Hintaa tasan 2ke koko läjälle ja sillä saa sekä pitää viedä kaikki. Jos ei vie kaikkea, niin loput voi pakata noihin koreihin ja työnnän ne paaliin. En myy mitään nippeleitä tai muutakaan erikseen. En toimita mihinkään.
Sijaitsee kuusamossa ja yhteyttä saa joko foorumin kautta tai outonaapuri ät gmail.com
Eli myynnissä olisi:
- Jääratailuun "rakenneltu" e39 galantti rumalla, hakatulla ja huonosti hitsatulla korilla. Älä kadulle ala tätä haaveilemaan ellet todellakin nauti metallista ja hitsaamisesta. Ja maalaamisesta. Ja puskurien jne hankinnasta.
- Sisällä kohtuu hyvät turvakaaret
- Koneena 4g63t joka oletettavasti lähtöisin galant vr4. Vakiohilut, kansipahvia tiivisteitä ja jakopää tehty 2v sitten kasatessa mutta kilometrejä ei ole montaa kymmentä tullut..
- Cyclone imusarja
- Joku pakosarja jossa evo4 tai evo 5 ahdin, kaveri finturbolla sen näppäillyt (tuli pinkkinä joulupukin paketissa ja heitin sen suoriltaan paikoilleen silloin 2v sitten, joten en tosiaankaan muista kumpi se on. Fiksumpi näkisi päältä), ahtanut sen 0.7 ilman että sille on tehty mitään muuta.
- konetta ohjaa evo7 purkki jossa evo8 tephra sisällä. Säädetty sen verran mitä on ehditty. Mukaan openport ja lisenssi evoscanniin. Pääosin toteutettu gti johtosarjalla johon sitten ihan itse räpelletty tarvittavat.. Ja sen on näköinenkin
- Evon maffi
- Walpron 255
- Fidanzan alumiininen 225mm vauhtis, helixin käytetty sintteri ja fidanzan paineasetelma
- joku wanha iso välijäähy, ahtoputket mallia itse ja nurkista löytyneistä kasailtu. Suurimmaksi osaksi ihan metallia, silikoonia siellä täällä mutkina ja supisteina.
- Isohko pakoputkisto jossa yksi vaimennin. Loppuu auton alle jo
- gti dynyn voimansiirto, laatikko jumissa. Purettu kulmavaihde ja etuvetarit hytin puolelle joten rullaa.
- metallinen pohjapanssari / keulapelti mallia "custom" eli lattarautaa ja peltiä. Ei tuu heti kaikki lumet konehuoneeseen eikä painu välijäähyt/syylärit sisään.
- Maalailtu kynäruiskulla kaikkea fiksua konepeltiin jne.
- Toiselta puolen ovet kuopalla jäiseen loskakasaan nojaamisen jäljiltä. Aukeavat kuitenkin (jotenkuten).
Sisusta melko paljas ja esim kojelaudasta uupuu kaikenlaista. Lämmitys kuitenkin toimii vielä ja esimerkiksi sähköikkunat sekä kattoluukku toimii. Lisähinnasta voi neuvotella fk kuppipenkit ja nelipistevyöt mukaan.
- öljynpaine ja ahtopaine mittari "kauniissa" telineessä kojelaudassa. Lisähinnasta mukaan myös uusi laajakaista (tälläisenään vaatii sen toimiakseen, kapeakaistaa ei ole erikseen. Toki mikä vain laajakaista toimii).
- juuri ostettu laturi sekä toimiva ohjaustehostin. 4 pyörä ohjaus otettu pois..
Alla tällä hetkellä 15" piikit jollain jonkun mitsun mukana tulleilla vanteilla. Nämä lisähinnasta mukaan. Mukaan saa läjän vanteita/renkaita, nastaa ja kesäistä..
Auton ulkopuolelta mukaan:
- Toinen 6bolt lohko vaparin männiltä jne, gti dynystä. 215mm gti dynyn kytkin siinä myös kiinni.
- vetareita, kulmavaihde, ainakin kaksi kardaania, perä, akselistot/apurungot, napoja jne voimansiirron sälää
-imusarjaa, vaparin pakosarjaa...
- Laatikoittain sekalaista, ohjaustehostinta relettä johtosarjaa mittaristoa valovipuja jne jne.
- Ehyempi etuveto gti kori ja sille vaihdelaatikko. Maannut kyllä pellollakin joten mitään en pohjan puolesta lupaa, hyvä oli ennen sinne menoaan. Tähänkin löytyisi periaatteessa "kaikki" jos tolle mukaan tulevalle alakerralle etsisi kannen..
Ja varmaan jotain romua mitä en nyt päähäni saa.
Hintaa tasan 2ke koko läjälle ja sillä saa sekä pitää viedä kaikki. Jos ei vie kaikkea, niin loput voi pakata noihin koreihin ja työnnän ne paaliin. En myy mitään nippeleitä tai muutakaan erikseen. En toimita mihinkään.
Sijaitsee kuusamossa ja yhteyttä saa joko foorumin kautta tai outonaapuri ät gmail.com