Tuttuja/kontakteja Maahantuojalla - Muutoskatsastukseen tietoja vertailuautosta

l151726

New Member
Liittynyt
27 Marraskuu 2006
Sijainti
Vantaa
Oletko täissä Mitsubishillä tai onko sinulle tuttuja siellä? Tarttis vähän apua/tietoja. Lyhyesti: Mikä on 2gen L200 mallisarjan tehokkain auto / mikä kävisi vertailuautoksi (vastaus, jota toivon saavani, on v6 bensakoneella ollut...)

Minulla on seuraava auto
Mitsubishi L200-CNK32-PICKUP-4X4/2960
Valm.kuukausi: - Rekisteröintipvm: 19911031
Alustan nro: JMBCNK320KP000517

Olen vaihtamassa siihen moottoria, koska
a) Nykyinen hajosi ja koska
b) Lisäteho ei haittaisi yhtään
Ongelma on, että kaikki järkevät 4g63 tai 4g63t moottorit on niin paljon tehokkaampia, kuin se kaasariversio, joka tossa autossa oli ja se +20% tehoa siihen ei paljon auta. Trafin tietojen mukaan suomeen on tuotu vain 2.0l versiota. Kyseistä autoa on kuitenkin tehty myös v6 koneella (3.0 L 6G72 V6 (4WD))

Onko tämä v6 koneella oleva versio mallisarjan tehokkain ja voinko saada teiltä ilmaiseksi tai korvausta vastaan jonkun konttorille kelpaavan lausunnon siitä, että se on mallisarjan tehokkain (jos se on) ja tiedot siitä, mitä eroja ko. version alustassa ja jarruissa on (jos mitään)

Mika
 
2gen eli 87-96 on tehokkain 2.6l 4g54 koneella 125hv Suomessa myyty

Siihen vertasivat mun muutoskatsastuksessa 5v sitten nyt katsoi koneelta että K34 mallia on saanut TD koneella niin muutos meni sillä.

En tiedä saako K37 ällää/migty maxia/stradaa käytettyä vertailussa


Edit: niin 78-86 on 1gen
ja 86-96 2gen
Jne....
 
Vs: Tuttuja/kontakteja Maahantuojalla - Muutoskatsastukseen tietoja vertailuautosta

Mitsun 3.0 SOHC 12V kone (6G72, 141 hp & 233 Nm) menee tehorajoihin ja voimaa tulee jo jonkin verran lisää. Löytyy esim. 90-luvun alun Chrysler LeBaroneista.
 
Vs: Tuttuja/kontakteja Maahantuojalla - Muutoskatsastukseen tietoja vertailuautosta

Etsinnässä ei siin ole toi 6G72 kone, vaan riittävän virallinen tieto siitä, että sillä varustettua l200 (tai samaa autoa eri nimellä) voisi käyttää vertailussa.

On toi 2,6l ja parempi, mutta liian vähän mahdollistaisi tehoa uudesta moottorista...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Vs: Tuttuja/kontakteja Maahantuojalla - Muutoskatsastukseen tietoja vertailuautosta

Australiassa on näköjään myyty sitä 6G72 koneella olevaa


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Takaisin
Ylös Bottom