Tuulilasikamera

Hablu

Member
Club Member
Liittynyt
13 Tammikuu 2009
Sijainti
Hamina
Ajatellut tälläisen kameran hankkia lähinnä työautoon.
Kellään kokemusta näistä?
Ihan muutaman kympin laite hakusessa.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
Vs: Tuulilasikamera

Mulla on tuollanen 50e Kiina ihme 1080p käytössä 3vuotta ja on jotakuinkin toiminut ok, hämärällä kyllä ihan surkee mutta jotain selkoa saa päivällä.

http://mmc.1g.fi/kuvat/Cubot+gs1000/
Tuossa ekat testit sillon ostaessa, paketista pois ja kortti sisään ja kiinni.

Täällä on viime kesäpäiviltä samalla kameralla
https://www.dropbox.com/sh/dfaxp2k6o2acqst/AAC9sRKdDyiDwcpMozjYle-7a?dl=0
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Tuulilasikamera

Aasinsiltana tästä, otin vanhan ChinaHD-camin käyttöön parin vuoden pölyttymisen jälkeen, lataa ja akkuun jää virtakin, mutta..

Ominaisuutena että kun saa laturista virtaa->käynnistyy itse ja alkaa kuvaamaan, kun virrat sammuttaa niin lopettaa kuvaamisen/sammuu.

Noh, tuon tekee kyllä mutta pvm ei jää muistiin, nollautuu aina kun virrat sammuttaa.

Ei sinällään haittaa, mutta olennaisin ongelma on että saa valikosta valita nauhoittaako 2, 5 vai 15min pätkiä, jonka jälkeen alkaa nauhoittamaan ns uutta tiedostoa.

Nyt ei tee tuota ollenkaan, vaikka on nauhoittavinaan kyllä.

Sen olen huomannut että alussa kyljessä palaa ledi vihreänä ja yli 15min ajalta alkaa palamaan punaisena.

Olen formatoinut kortin sekä camilla että koneella, mutta ei toimi.

Ja kyseessä sama kortti mikä aina ollut käytössä, ja aikaisemmin toiminut (Kingston).

Mitähän sitten kokeilisi?
 

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
Vs: Tuulilasikamera

Formatoin ensin koneella, ei ollut apua, sitten formatoin camin valikon kautta, ei tietoa formaatista..
 

Jahvetti

Active Member
Club Member
Hallitus
Moderaattori
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Honduras
Vs: Tuulilasikamera

Mulla on sellane x-visioni ollu vuoden ja toiminu on ok
Pimee kuvaus aika shaipaa mutta päivällä toimii ihan isoski autos ja hinta oli jotai 60€
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Tuulilasikamera

ST sanoi
Formatoin ensin koneella, ei ollut apua, sitten formatoin camin valikon kautta, ei tietoa formaatista..
Veikkaan että se on menny väärään muotoon, uusimmat vinukat tekee eri muotoon jos oikein muistan. Ja liekkö enää kamera pystyny sitte vaihtaa sitä. Näin mulla nois avaimenperäkamerois kävi joskus.
 
Ylös Bottom