Pitäis saada katkaisijan taakse pari työvaloa mun kolmoskoppaseen Pajeroon. En ole ainoa joka on todennut ettei nää pakittaa varsinkin työmaalla keskellä mettää marraskuisena aamuna. On vaan aika vähissä sellaiset siistit kiinnityskohdat Pajerossa.
Yksi idea olisi laittaa kaksi ledein varustettua työlamppua (noin 1000lm kappale) takaikkunan sisäpuolelle kattoon kiinni. Tässä mietityttää vaan kovasti se, että mun autossa ei tällä hetkellä ole takalasin pyyhkijää joten ikkuna kun menee paskaiseksi niin näkyykö lamput enää yhtään mihinkään? Onko kellään kokemuksia tällaisesta?
Jos taas joku on löytänyt siistin tavan kiinnittää ulkopuolelle työlamppunsa niin kuvaa kehiin! Mulla on ne pitkittäiset kattokaiteet katolla, niitähän vois mahdollisesti hyödyntää kiinnityksessä.
Johdotuksesta löytykin yks vanha topikki, mut se ei käsittele kolmoskoppaista joten kysytääs täältä mitä kautta on näppärä vetää johdot taakse? Valojen katkaisijan on kuitenkin oltava kuskin penkiltä ohjattavissa.
Yksi idea olisi laittaa kaksi ledein varustettua työlamppua (noin 1000lm kappale) takaikkunan sisäpuolelle kattoon kiinni. Tässä mietityttää vaan kovasti se, että mun autossa ei tällä hetkellä ole takalasin pyyhkijää joten ikkuna kun menee paskaiseksi niin näkyykö lamput enää yhtään mihinkään? Onko kellään kokemuksia tällaisesta?
Jos taas joku on löytänyt siistin tavan kiinnittää ulkopuolelle työlamppunsa niin kuvaa kehiin! Mulla on ne pitkittäiset kattokaiteet katolla, niitähän vois mahdollisesti hyödyntää kiinnityksessä.
Johdotuksesta löytykin yks vanha topikki, mut se ei käsittele kolmoskoppaista joten kysytääs täältä mitä kautta on näppärä vetää johdot taakse? Valojen katkaisijan on kuitenkin oltava kuskin penkiltä ohjattavissa.