Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

K

kirppu1990

Guest
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Patu sanoi
Tere. Esittäydytäänpä täälläkin. Eli olen täältä Pohjois-Karjalan perukoilta Lieksasta 25-vuotias mitsumies. Ajopelinä vajaan vuoden nyt ollut Galant VR-4, vuosimallia 2001.
Tosiaan täällä päin ei paljoa muita mitsuharrastajia taidakkaan liikkua, tai sitten ei vain ole tullut vastaan. Foorumia tullut lueskeltua jo pidemmän aikaa, mutta nyt tuli liityttyä ihan jäseneksi.

tervetuloa huomenna imatralle miittiin! :peukku
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=50316.0
 

Juppe

New Member
Liittynyt
25 Joulukuu 2013
Sijainti
Iisalmi
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjesta vaan kaikille! Eli täällä ois Evo keltanokka Iisalmesta päin! Ajokkina hopea Evo IV. Tosiaan mitsut ihan tuntemattomia vehkeitä, mutta eiköhän sitä tässä ajamittaan tule tutustuttua niihin paremmin! (ex. bmw mulkku ;D ) Evo kuume ollut jo vuosia ja nyt 2vk sitten sain siihen lääkitystä! Ei taida Iisalmessa kauheasti EVO harrastajia olla? Yks musta 8 ja valkonen 3. Suapi tulla hölinöille timpan parkissa jos siltä tuntuu! :) Ja ihan kaikki mitsu harrastajat! Ei pelkästään Evottajat :peukku
 

Getzi

New Member
Liittynyt
12 Helmikuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morot, tuli hommattua ilmeisesti SaJe:n vanha -99 Legnumi. Kyseessä ensimmäinen JDM auto itselleni ja näin vajaa viikon omistuksen jälkeen ollut kyllä mieluisa ja piristävä hankinta. Paljoa en näistä tiedä mutta päivä päivältä enemmän. Valkeaan legnumiin voi törmätä pieksämäellä ja kättä saa nostaa, muutaman evon täälläpäin nähnyt. Ainut vika tällä hetkellä on (entisen omistajan mukaan) oikean etupään reaktiotanko joka tärisyttää muutaman sekunnin kiihytyksessä.
 

LLEMPPA

New Member
Liittynyt
11 Helmikuu 2014
Sijainti
Nurmijärvi
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve! Ostin tossa ensimmäisen evoni. Nurmijärveltä päin kotoisin 19 vuotias nuori kolli! Itselläni ollut evo kuume monta vuotta ja nyt sitten sain semmosen hankittua :) tähän asti olen kyllä ollut tyytyinen! Ei ole ollut mitään vikoja, toiminut moitteettomasti ainoastaan pakosarjan ka turbon välinen tiivisete pääsi vähän kärähtämään ku turbo pääs vähä löystyy! Elikkä kyseessä on tommonen 97vuonna käyttöön otettu evo4 oikeestaan ihan vakio ainoostaan ahtoja nostettu pikkuisen. Tarkoitus olisi kyllä kesäksi saada sinne pellin alle se 400-500hp että pääsee vielä vähän sutjakkaammin liikkumaan :) ja tietysti ulkoisesti ;Dparannella aikalailla! :) saa tulla antamaan hyviä vinkkejä ja neuvvoja! Itse olen aika paljon lukenut näistä vehkeistä ja välillä ollut tekemisissäkin suht paljon että ei nyt ihan kummiskaan tuntematon auto minulle! Tervehdykset vielä kertalleen kaikkille! ;D
 

jehu87

New Member
Liittynyt
15 Marraskuu 2013
Sijainti
Helsinki
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Nonnii! Itse tuli hommattua viime lokakuussa kylläkin jo tollanen Lancer Intense 2.0 -07 mustana, edelliseltä omistajalta valmiiks takalasit tummaks ja ite tuli laitatettua takalamput kalvoilla tummemmiks ku oli niin ruman näkönen. :D Tuli hommattua lähinnä perheen lisäyksen takia jotta ois enempi tilaa, vaikka onkin porrasperänen, mutta se riittää tähän tarpeeseen :) Ja tulee pyörittyy Helsinki/Vantaa akselilla.
 

JannePanne

New Member
Liittynyt
17 Marraskuu 2012
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

JannePanne sanoi
Janne on nimi ja 39 vuotta mittarissa, Etelä-Pohjanmaalta. Tällä hetkellä kalusto koostuu kahdesta Space Wagonista; vm-99 2,4 GDI ja vm-92 1,8 GLXI. Perhe mahtuu kyllä yhteen autoon kerrallaan, siis ne jotka asuvat vielä kotona ;D
Takavuosina omistin -89 GLSi Galantin.

Tähän ikään on jo kerinnyt jokusen auton omistaa, on tullut päästeltyä japskeilla, italialaisilla, ranskalaisilla, saksalaisilla ja amerikkalaisilla. Yhtä lukuun ottamatta aina käytetyillä. Mukaviahan mitsut on ajella ja sähkölasit ym. vempeleet toimivat hyvin vanhoissakin peleissä, mutta tuohon uudempaan Spaceen on aika suolaisen hintaisia varaosia.

Paluumuuttaja ilmoittautuu! Tuossa ylläolevien lisäksi kerkisi hetken olla ajossa myös ykköskoppainen TD Space Wagon paku, mutta sitten tuli seikkailtua taas muiden merkkien parissa. Nyt vaihtui bensa-MB190 Space Wagoniin, tällä kertaa -98 2.0 GLXi, jolla minä saan ajella ja emäntä päästelee Väyrysellä. Niin ja viime käynnin jälkeen on 40:n ikävuoden rajapyykki ylitetty, notta nyt mennään sitten jo viittäkymmentä kohti ::)
 

Yanniqa

New Member
Liittynyt
26 Helmikuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morooo! täällä vähän hitaanlainen harrastelija lapista... ensiautona oli mitsu gto vuodesta 2006, nyttemmin sitten puolisen vuotta ajeltu galantilla vuosimallia -96 ja nyt vasta täällä sitten.. :D Kyseessä siis VR-4 Galant josta olis tarkotus saada enempi tai vähempi hätänen... Tyhmiä kysymyksiä tulee aivan takuuvarmasti olemaan, syystä että auton holhoojana tämmönen "nuorehko" pikkublondi. :)

Toivottavasti joukkoon mahtuu ;)
 

Liitetiedostot

  • 1236097_10201582988649473_1812308272_n.jpg
    1236097_10201582988649473_1812308272_n.jpg
    139.6 KB · Lukukerrat 654

Shadow

There's A Shadow On Everybody's Back...
Liittynyt
10 Helmikuu 2008
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Yanniqa sanoi
Morooo! täällä vähän hitaanlainen harrastelija lapista... ensiautona oli mitsu gto vuodesta 2006, nyttemmin sitten puolisen vuotta ajeltu galantilla vuosimallia -96 ja nyt vasta täällä sitten.. :D Kyseessä siis VR-4 Galant josta olis tarkotus saada enempi tai vähempi hätänen... Tyhmiä kysymyksiä tulee aivan takuuvarmasti olemaan, syystä että auton holhoojana tämmönen "nuorehko" pikkublondi. :)

Toivottavasti joukkoon mahtuu ;)

Juu kyllä nuoret blondit mahtuu aina 8) Varsinkin naispuoliset ;)
 

MitsuT

"muista tankata!"
Liittynyt
26 Joulukuu 2007
Sijainti
rovaniemi
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Yanniqa sanoi
Morooo! täällä vähän hitaanlainen harrastelija lapista... ensiautona oli mitsu gto vuodesta 2006, nyttemmin sitten puolisen vuotta ajeltu galantilla vuosimallia -96 ja nyt vasta täällä sitten.. :D Kyseessä siis VR-4 Galant josta olis tarkotus saada enempi tai vähempi hätänen... Tyhmiä kysymyksiä tulee aivan takuuvarmasti olemaan, syystä että auton holhoojana tämmönen "nuorehko" pikkublondi. :)

Toivottavasti joukkoon mahtuu ;)

Hienoa että täältä lapin suunnalta löytyy muitakin harrastajia :)
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Smakko sanoi
Iltaa kaikille.


Nimi on Mikko, 27v yrittäjä, Etelä-Savon metsistä.
Autot ja niiden ropaaminen on kuulunut elämään olennaisena osana viimeiset 10 vuotta. Ikuinen haave Evon hankinnasta kävi sitten toteen noin kuukausi sitten kun talliin parkeerattiin -02 mallinen LHD GSR Seiska.
Kokemusta näistä vehkeistä on jo jonkin verran karttunut koska harrastuksiin on viimeiset 6 vuotta kuulunut ralleissa huoltomiehenä rypeminen joten CT ja CZ kopat alkavat olemaan varsin tuttuja :D

Omaa seiskaa on tarkoitus jalostaa harrastekäyttöön, aluksi ratapäiville ja myöhemmin ehkä rallisprinttiin, miten nyt lompakko sattuu kulloinkin venymään.

Jos jollakulla on tiedossa kohtuuhintaisia turvakaaren vääntäjiä etelä/itä-suomen alueella niin saa infota :driver

Hmm, me varmaan tunnetaankin takavuosilta. :p Ainakin tuo kuvaus, nimimerkki, ja varsinkin mailiosote implikois sellasta. :D

Minunkaan ei varmaan tarvii esittäytyä, luulis että nikki on kohtuu tuttu.
 

weni_

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2014
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tere,

Nimi: Weni
Auto: Evo 9 Wagon(Manual)

Pirkanmaalta kotoisin oleva autoharrastaja, aluperin Volvoja harrastin ja siiryin sitten tyystin Sportti Nissaneihin ja sitä jatkuu nykypäivänäkin. Eli harraste vessa on Nissan 200sx s14a.

Mitsuja mulle ei ollut aiemmin, mutta Evo olen aina halunut kokeilla, ja sitten syksyllä Ale Mamasanilta oli myymässä oman yksilöä jota olin aikaisemminkin haaveillut. Pitkään mietinnän jälkeen päätin että jos ostan Evo niin se on oltava Farkku. Ja tässä nyt ollaan, Onnellinen Evon 9 Wagon omistaja. ;)

Joten uutena Mitsun harrastajana, saatan sitten kysellä kaikennäköistä mitä sattuu mieleen. :D
 

tommyz

DSM FTW
Liittynyt
19 Joulukuu 2011
Sijainti
Helsinki
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

weni_ sanoi
Tere,

Nimi: Weni
Auto: Evo 9 Wagon(Manual)

Pirkanmaalta kotoisin oleva autoharrastaja, aluperin Volvoja harrastin ja siiryin sitten tyystin Sportti Nissaneihin ja sitä jatkuu nykypäivänäkin. Eli harraste vessa on Nissan 200sx s14a.

Mitsuja mulle ei ollut aiemmin, mutta Evo olen aina halunut kokeilla, ja sitten syksyllä Ale Mamasanilta oli myymässä oman yksilöä jota olin aikaisemminkin haaveillut. Pitkään mietinnän jälkeen päätin että jos ostan Evo niin se on oltava Farkku. Ja tässä nyt ollaan, Onnellinen Evon 9 Wagon omistaja. ;)

Joten uutena Mitsun harrastajana, saatan sitten kysellä kaikennäköistä mitä sattuu mieleen. :D

Onkos tää nyt se Alen vanha, en saannu kiinni? :) Onnittelut vaan mitsuihin siirtymisestä parhaalla mahdollisella tavalla! :peukku
 

Urran

Active Member
Liittynyt
25 Huhtikuu 2010
Sijainti
Kerava
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

weni_ teit kyllä miehen teon. Se ON uskomattoman hieno auto. Harmi että itse jouduin nyt tyytymään Pirkka-kopioon, mutta näin se elämä välillä vie. Muistahan pitää päiväkirjaa autosta kuvien kera :peukku
 

Jay

New Member
Liittynyt
19 Maaliskuu 2014
Sijainti
Turku
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Piti rekisteröityä, kun pitkän lueskelun jälkeen tulikin tarve kirjoittaa foorumille.

Naapurikerhon (eli sorapupujen) puolella vietän pääosin aikaa, koska käyttiksenä/harrasteena/yleiskulkuvälineenä on JDM Legacy. Mitsuista ei ole kokemusta, mutta evo kyllä kelpaisi, erityisesti pari viestiä sitten esitelty perheversio. Ratapäivillä on tarkoitus käydä muutamaan otteeseen tänäkin vuonna, joten MCF:n ja SCF:n yhteispäivillä voi bongata myös avatarissa näkyvän pakastearkun.

Nimi: foorumeilla Jay tjms., muualla Jussi.
Auto: Subaru Legacy GT-B.
 

weni_

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2014
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Jay, Vaikka olin mulla meni tovi(n 7kk) harkinnan aikaa, ja olin vähän ennakkoluuloinen ton Farkku evon suhteen, mutta kaikki kääntyin ylös alaisin mitä luulin, eli todella mahtava auto on ajaa, ja vaikka raha meni, ja olihan se sen arvoista.
 

Tamus

Diamonds are a Girl's Best Friend
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
10 Heinäkuu 2007
Sijainti
Laihia
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

weni_ sanoi
Tere,

Nimi: Weni
Auto: Evo 9 Wagon(Manual)

Pirkanmaalta kotoisin oleva autoharrastaja, aluperin Volvoja harrastin ja siiryin sitten tyystin Sportti Nissaneihin ja sitä jatkuu nykypäivänäkin. Eli harraste vessa on Nissan 200sx s14a.

Mitsuja mulle ei ollut aiemmin, mutta Evo olen aina halunut kokeilla, ja sitten syksyllä Ale Mamasanilta oli myymässä oman yksilöä jota olin aikaisemminkin haaveillut. Pitkään mietinnän jälkeen päätin että jos ostan Evo niin se on oltava Farkku. Ja tässä nyt ollaan, Onnellinen Evon 9 Wagon omistaja. ;)

Joten uutena Mitsun harrastajana, saatan sitten kysellä kaikennäköistä mitä sattuu mieleen. :D

Onneksi olkoon hankinnasta! Kuulinkin että kyseinen märkä päiväuneni on tuloillaan Tampereen suuntaan mikä tuotti suurta iloa. Toivottavasti pääsee näkemään autoa jossain kohtaan lähempääkin. :peukku Tervetuloa torstain paikallismiitteihin mukaan, niitäkin tarvisi taas herätellä henkiin kevään mittaan.
 

weni_

Member
Liittynyt
25 Helmikuu 2014
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Koitan tässä pistäytyä ens viikon tortaina työ kiireiden ohella. Monelta ne oli? Ja oliko se lahdesjärven abc:llä?
 

Jalzu

New Member
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Sijainti
Kouvostoliitto
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Täältäkin löytyy yksi merkin pariin palannut..

Nimi Jani, kouvostoliitosta,

mitsujen ja muidenkin merkkien parissa pyörinyt enempi vähempi. Itselle tutuksi tuli mazda 323 bf kopan tekniikka menneillä vuosilla.

Eksyin Saksan merkkeihin muutamaksi vuodeksi ja nyt tilaisuuden valossa löysin itselleni sellaisen mitsun mitä on aina etsiny :)

Tällä hetkellä käytössä on -98 Legnum ja tallissa odottelee kunnostusta -91 Dyn4 Galantti.

mitähän vielä... ::) ???
 

Jalzu

New Member
Liittynyt
31 Joulukuu 2006
Sijainti
Kouvostoliitto
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Urran sanoi
Onko tän osalta minkälaiset suunnitelmat?

ei vielä tarkkaa suunnitelmaa, isommat jarrut on jo Evosta ruuvattu kiinni, ollut jo itseasiassa monta vuotta.
Tarkotus ois avata kone, käydä läpitte kaikkineen ja kattoo sitte alkaisko visioida jotain VR4 osaa, vaika pysyiskö N/A osastolla..

Täysin auki suunnitelmat vielä ::)
 

Skiigge Böy

New Member
Liittynyt
19 Kesäkuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terverkset kaikille.

Tommi, tampereelta. Kovasti evokuumetta pukkaa päälle. Koitettu lääkitä jos jonkinmoisilla hommilla mut taitaa olla krooninen vaiva ;D
Autopuolen koulutus hankittu 90-luvun lopulla, sen jälkeen noi kakspyöräiset alkoi kiinnostamaan enemmän. Road Racingin parissa ollu mukana useamman vuoden ja mikäli täällä on RR varikolla pyörinyttä porukkaa niin varmaan osa tunnistaakin. Oma ajaminen loppui jo useampi vuosi sitten, minkä jälkeen keskittynyt mekaanikon hommiin ja vielä tarkemmin alustapuoleen ja tiedonkeruun mystiseen maailmaan (AIM ja 2D). Mekaanikon hommatkin loppuivat erinäisten ikävien tapahtumien myötä ja nyt pitäis hankkia jotain omaa näprättävää että pysyy mieli virkeänä.
 

ToBii

New Member
Liittynyt
22 Kesäkuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjesta! Tomi, Savonlinnasta.
Arvelimpa liittyä kun on tullu pyörittyä näiden mitsujen parissa vuoden päivät.
Itse hommasin 4 Evon tuossa reilu puolisen vuotta sitten ja emännällä ollu 3 evo jo pitkälti toista vuotta.
Täällä foorumilla tullut ihan jonkun verran pyörittyä tietoa etsiessä mutta jospa sitä pääsisi nyt ihan kyselemään ja vastailemaankin :)

 

Liitetiedostot

  • evo.jpg
    evo.jpg
    73.9 KB · Lukukerrat 989

-JP-

Active Member
Liittynyt
31 Heinäkuu 2007
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Skiigge Böy sanoi
Terverkset kaikille.

Tommi, tampereelta. Kovasti evokuumetta pukkaa päälle. Koitettu lääkitä jos jonkinmoisilla hommilla mut taitaa olla krooninen vaiva ;D
Autopuolen koulutus hankittu 90-luvun lopulla, sen jälkeen noi kakspyöräiset alkoi kiinnostamaan enemmän. Road Racingin parissa ollu mukana useamman vuoden ja mikäli täällä on RR varikolla pyörinyttä porukkaa niin varmaan osa tunnistaakin. Oma ajaminen loppui jo useampi vuosi sitten, minkä jälkeen keskittynyt mekaanikon hommiin ja vielä tarkemmin alustapuoleen ja tiedonkeruun mystiseen maailmaan (AIM ja 2D). Mekaanikon hommatkin loppuivat erinäisten ikävien tapahtumien myötä ja nyt pitäis hankkia jotain omaa näprättävää että pysyy mieli virkeänä.

Tervetuloa !

Paikkakuntakin sieltä parhaimmasta päästä. :peukku
 

TeePie

New Member
Liittynyt
9 Elokuu 2014
Sijainti
Turku
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro vuan!

Turun suunnilla vaikuttava uus timanttilainen, nimi on Teemu ja ikää mittarissa 23. Tuli tossa joku hetki sitten hankittua ensimmäinen mitsu ja täytyy myöntää että tyytyväinen olen ollut! Tyhmiä tulen varmasti kyselemään, mutta se ehkä sallittakoon. ;D
 

Rehveli

Member
Liittynyt
11 Heinäkuu 2011
Sijainti
Parainen
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

TeePie sanoi
Moro vuan!

Turun suunnilla vaikuttava uus timanttilainen, nimi on Teemu ja ikää mittarissa 23. Tuli tossa joku hetki sitten hankittua ensimmäinen mitsu ja täytyy myöntää että tyytyväinen olen ollut! Tyhmiä tulen varmasti kyselemään, mutta se ehkä sallittakoon. ;D
Turkuu lisävahvistuksia siis :peukku satuitko eilen muuten olemaan raisionlahdella. oliko joku outo legu seisomas siin naantalin pikatien sillan alla?
 

Slider

Galant VR-4 Monte Carlo e39 / Lancer 1.6 CB RE85
Ylläpitäjä
Club Member
Liittynyt
11 Toukokuu 2003
Sijainti
Taipalsaari
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Rehveli sanoi
oliko joku outo legu seisomas siin naantalin pikatien sillan alla?

Joo ne nurkat tuntuu olevan aika hyviä huudeja bongailla kaikennäkösiä leguja. Oliks laittanu nyt sit parkkii helpottaakses bongaamista? :D
 

TeePie

New Member
Liittynyt
9 Elokuu 2014
Sijainti
Turku
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Rehveli sanoi
Turkuu lisävahvistuksia siis :peukku satuitko eilen muuten olemaan raisionlahdella. oliko joku outo legu seisomas siin naantalin pikatien sillan alla?

Joo kävin koittamassa et olisko sieltä jotai kalaaki tullu ;D
 

Speal

Member
Liittynyt
27 Tammikuu 2013
Sijainti
Tuusula
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve!

Ikää lasissa 20 vuotta ja Uudellamaalla asustelen, joskin arki kuluu vielä Vekaranjärven metsissä. Ensimmäinen ajokki oli 1,3 litrainen Lancer, joka onnistui luomaan vahvan tunnesiteen timantteihin. Volkkarikin tuli omistettua sen jälkeen, mikä vain lisäsi varmuutta siitä että meikäläisen kuuluu kulkea mitsulla. Nykyisellään ajokkina -99 Galant 2.4 GDi.
 

Zepi

New Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2013
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro vaan tasapuolisesti kaikille

Ikää löytyy 20v ja tällä hetkellä eteläisellä pirkanmaalla asustelen tällä hetkellä. Työpaikkana toimii tällä hetkellä valtion firma vielä 93 aamun ajan :seina. Omasta autotaustasta sen verran, että lähes poikkeuksetta on japseissa pysytty meidän perheessä ja hyvin on menny. Onhan siinä toki pari sakemanniakin ollu välissä, jotka ovat myös ajaneet asiansa. Itselläni ollut tätä ennen vuoden -93 GTI Carina. Kuitenkin erinäisistä syistä päädyin viime syksynä vaihtamaan autoa ja samalla minusta tuli timanttiauton omistaja, joka ei ainakaan vielä ole ostokseensa pettynyt ;). Tällä hetkellä ajossa siis vuoden 2000 2.4 GDI farkku galant. Täältä on löytynyt paljon apua auton kanssa ja siitä kiitos kuuluu kaikille teille. :peukku

Onko tuo Tampereen paikallismiitti muuten hengissä? Voisin meinaan joskus poiketa siihen. Olisi kiva nähdä muitakin timanttikuskeja :D
 

Harri K

monenlaista kippoo....
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Tampere
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Zepi: mikä auton rekkarin alku? Hopea? mun entine oli meinaa myynnis taannoin muutama kk sitte ja mietin oisko sama :D
 

Neponen

-99 Nissan 200SX S14a
Liittynyt
30 Kesäkuu 2014
Sijainti
Hyvinkää
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Jos minäkin sitten.

Juuso 24 vuotta, asustelen tällä hetkellä Helsingissä. Muutan noin viikon päästä töiden perässä Hyvinkäälle. Autoksi hommasin kesän alussa vm. 2001 Legnumin. Autoa on nyt saanut remontoida melkein parilla tonnilla ja alkaa vihdoin toimimaan. Kovasti olen täältä saanut apuja, kiitoksia kaikille vastanneille! :peukku Työkseni teen pankkihommia asiakkuuspäällikkönä. Evolution-kuumetta pukkaa noin 37,5 tällä hetkellä, mutta katsellaan nyt vielä ainakin talvi tuolla Legnumilla.
 

Driver

Member
Liittynyt
6 Toukokuu 2012
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Neponen sanoi
Jos minäkin sitten.

Juuso 24 vuotta, asustelen tällä hetkellä Helsingissä. Muutan noin viikon päästä töiden perässä Hyvinkäälle. Autoksi hommasin kesän alussa vm. 2001 Legnumin. Autoa on nyt saanut remontoida melkein parilla tonnilla ja alkaa vihdoin toimimaan. Kovasti olen täältä saanut apuja, kiitoksia kaikille vastanneille! :peukku Työkseni teen pankkihommia asiakkuuspäällikkönä. Evolution-kuumetta pukkaa noin 37,5 tällä hetkellä, mutta katsellaan nyt vielä ainakin talvi tuolla Legnumilla.

Johan sitä monta kertaa ollaan nähtyki mutta tervetuloo ny kumminki foorumilkin :D !
 

Zepi

New Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2013
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Harri K sanoi
Zepi: mikä auton rekkarin alku? Hopea? mun entine oli meinaa myynnis taannoin muutama kk sitte ja mietin oisko sama :D

BSG:llä alkaa ja ei oo todennäkösesti sama kappale kun tämä sattuu olemaan musta :)...haettu tuolta vaasan seudulta eli kohtuullisen matkan päästä. :peukku
 

KaiR

New Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

12 vuotta hallussa olleen 1976 Mitsubishi Celesten myötä Club Finlandiin forumille. Projekti on ollut jäissä mutta en ole autosta luopunut ja nyt 09/2014 auto saatu sopivalle kaverille pohjatöihin ja maalaukseen.

Auto tarvitsee uuden konepellin - kaikki vinkit tervetulleita.
https://www.facebook.com/kair1/media_set?set=a.91779055100.83440.707165100&type=3

Harrastuksena myös 1/32 ja 1/24 scaalan autoradat ja kilpailutoiminta.

Kai Ruusunen
 

Liitetiedostot

  • sekalaisia 145.jpg
    sekalaisia 145.jpg
    97.5 KB · Lukukerrat 515

Ren

New Member
Liittynyt
14 Syyskuu 2014
Sijainti
Lahti
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro vaan.

22v koulutukseltaa autoasentaja lahdesta liittyy joukkoon. Eilen tuli itelle haettua Evo5 pitkien etsintöjen jälkee ja tyytyväinen oon kyllä ollu tän pienen hetken ainaki. ;D Autoina ollu aiemmin japanin maalta Hondan Del Sol ja Integra, yks Audi a3 ja talvirieskoina 2105 Lada ja viime talven ajelin Ford Sierralla. Nyt vara-auton sijaa hoitaa vuoden -92 Nissan Sunny. Työpaikka sentää vähän sivuaa koulutusta, eli rengas- ja tuulilasiasentajana toimin tällä hetkellä. Eikait tässä muuta näin äkkiseltää tule mieleen.
 

Make_h

New Member
Liittynyt
6 Lokakuu 2014
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro vaan kaikille.
eli nimi on Markus Sotkamosta ja hommasin tossa -00 legnumin. tyytyväinen olen ollut. Soveltuu oikein nätisti myös perheautoksi. ;D edelliset pirssit on ollu japanin maalta myös, niin ei ollut vaikea miettiä ostoa, kun tämmöinen sattui kohdalle. Tulen varmasti pyörimään foorumilla paljon :peukku
 

Pinkkienkeli

New Member
Liittynyt
1 Huhtikuu 2015
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Ostimme Mitsubishi eclipsen ja kun nyt täällä on tälläinen club , niin mikä ettei liittyisi. ;D
 
Ylös Bottom