Uusi Galantisti saapuu..

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
Terve kaikille Mitsubishi Club Finlandilaisille!

Tuli tuossa tehtyä erittäin mielenkiintoinen löytö, kun haeskelin edullista autoa vanhan rupuskan tilalle noin kuukausi sitten. Eteeni sattuin vuonna -91 rekisteröity yhdellä omistajalla ollut Galant 2.0 GLi Hb "Black Diamond" jolla oli ajettu vain 191 tkm.

Auton ostettuani innostuin MCF:sta ja rekisteröidyin foorumeille, josta on löytynyt jo jos jonkinlaista hyödyllistä ja kiinnostavaa.

Ohessa muutana kuva kyseisestä ajokista   :peukku
Kuva1
Kuva2

edit: pieni moka.. ::)
 

OKSA

Galant 2.5 V6 Elegance -00
Liittynyt
27 Toukokuu 2004
Sijainti
Varpaisjärvi
Tervetuloa joukkoomme!
Huolettomia kilometrejä toivoen!
Itse olen ollut merkkiin varsin tyytyväinen koska on jo neljäs mitsu menossa ja viidettä olen jo nykyisen kaveriksi etsimässä. :peukku :peukku :peukku :peukku
 

jamail

New Member
Liittynyt
11 Kesäkuu 2003
kestäviä vehkeitähän nää mitsut on... ja kerhosta saa kyllä monenmoista tietotaitoo, itseä on ainakin auttanut usein kun on kysellyt täältä.
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
HuBu, kyllähän tämä auto forssassa pyörii  ;D Ei tosin ole vielä kauaa pyörinyt, mutta nyt pyörii varsinkin jos puheet mitsujen kestävyydestä paikkansa pitävät.. ..muutamista pikkuvioista huolimatta  :peukku
 

Mickza

Oli ennen Galant GLi -90
Liittynyt
12 Kesäkuu 2003
Sijainti
LOIMAA
Onnea vain uudelle Galantin omistajalle. Itse kanssa tuossa viime viikolla ostin Gli Galantin. Porukoilla on myös musta timantti niinkuin sinulla mutta vain Glsi.

Pirun hyvin sopii tuo musta väri Galluun :peukku
 

Heffu

Member
Liittynyt
15 Heinäkuu 2005
Sijainti
Forssa
arh.. :-\ Oliskin GLSi.. sähköherkut ja ilmastointi olis ihan kiva lisä.. varsinkin ilmastointi, kun tuo musta väri on niin "mukava" kesäisin.. :seina
 

HuBu

New Member
Liittynyt
14 Toukokuu 2003
Sijainti
Forssa
Heffu sanoi
arh..  :-\ Oliskin GLSi.. sähköherkut ja ilmastointi olis ihan kiva lisä.. varsinkin ilmastointi, kun tuo musta väri on niin "mukava" kesäisin..  :seina

Kyllähän sitä ilmankin tulee toimen :peukku
 

Mickza

Oli ennen Galant GLi -90
Liittynyt
12 Kesäkuu 2003
Sijainti
LOIMAA
Kaikki muut porukoidenki timantis on, mut ilmastointi puuttuu siitäki. Onneks kattoluukku auttaa hiukan ilman saantiin :) omas Gli:s täytyy vaa laittaa kaikki ikkunat auki ;D
 

ralli art

honda accord tourer 2.4 executive 2003.
Liittynyt
8 Syyskuu 2004
Sijainti
jyväskylä
onnea vaan loisto ostoksesta!meillä on jo menossa jo ties kuinka mones mitsu,ja kokemukset vaan paranee :peukku
 
Ylös Bottom