Tässä odotellut tuon uudistetun version ilmestymistä, mutta maahantuojahan myy vain tuota vanhaa (tosin erikoisetuja alkanut näkymään, joten taitaa olla varastojen tyhjennys menossa). Uudistetussa siis hybridiin paremmin sopiva Atkinson-työkiertoinen moottori, enemmän tehoa moottoreissa ja isompi akku. Lisäksi talvikäyttöä ajatellen paremmissa (alkaen Invite+) versioissa akun lämmitys, jolla sähköajo sujuu paremmin).
https://www.auto-kardol.nl/auto/nieuw-mitsubishi-outlander-24-phev-instyle-model-2019--rijklaarprijs-tiel-nl/28371927/
Uuden Instyle-version ALViton hinta Hollannissa noin 35000 - 36000 Eur. Siihen päälle suomen ALV ja autovero. Kuljetus n. tonnin luokkaa rekalla. Noita kun ynnäilen hinnaksi tulee n. 50000 Eur. Voiko tämä olla mahdollista, kun Suomessa poistuvasta varusteiltaan vastaavasta versiosta vanhalla tekniikalla pyydetään 55000 Eur?
Nykyinen auto siis 2014 PHEV Instyle navi ja kevyehkö kuume jo päällä. ;D
https://www.auto-kardol.nl/auto/nieuw-mitsubishi-outlander-24-phev-instyle-model-2019--rijklaarprijs-tiel-nl/28371927/
Uuden Instyle-version ALViton hinta Hollannissa noin 35000 - 36000 Eur. Siihen päälle suomen ALV ja autovero. Kuljetus n. tonnin luokkaa rekalla. Noita kun ynnäilen hinnaksi tulee n. 50000 Eur. Voiko tämä olla mahdollista, kun Suomessa poistuvasta varusteiltaan vastaavasta versiosta vanhalla tekniikalla pyydetään 55000 Eur?
Nykyinen auto siis 2014 PHEV Instyle navi ja kevyehkö kuume jo päällä. ;D