Värikoodi?

Spöck

Mitsubishi Lancer 1.6 glxi -95. Yamaha Yzf R6.
Liittynyt
3 Marraskuu 2003
Sijainti
Helsinki
Nyt apua mulle äkkiä....
mistä keksin autoni värikoodin, kun sitä ei missään kohdassai autoa lue, en ainakaan ole löytänyt... yleisimmät paikat on kyllä katottu, ja sitäpaitsi eikös se mitsuissa yleensä ole pellin alla?

Ei ole helppoa ostaa maalia kun mitsullakin on sellanen 30 erilaista valkosta...

Ostin randomisti pullon "Sarajevo Whiteä" ;D
mutta eihän se sitten loppupeleissä ollut sinne päinkään......

Apua! kiitos....
 
värikoodi on muistaakseni konepellissä olevassa "kyltissä" jossa on color=ja koodi :-X
 
kummassas se ny tuossa mallissa olikaa.. konepellin lukon vieressä konepellissä vaiko tulipellissä ?
 
Muistelisin et se oli "sama" koppasessa Coltissa ainakin tulipellissä!?
En mee kyllä vannomaan :)
 
niin mutta kysymys on nyt siitä että sitä koodia kun ei mun autossa ole, kun on sen verran vaihdettua peltiä.. ;D

kyllä sitä paikallisen korjaamon sedän kanssa puolisen tuntia etittiin.....

eli mitäs nyt pitäisi tehdä??

ilmeneekö valmistenumerosta mitään??
 
menet paikalliseen väriliikkeeseen, niin siellä se myyjä katsoo sellaisella värilätkällä sen värin. Ja jos ei satu olemaan kohdallaan niin se sotkee oikean sekoituksen ;) Tai toinen vaihtoehto on että käyt paikallisessa Mitsuliikkeessä kysymässä ;) siellä tietävät varmaankin parhaiten :p
 
Menee vähän ohi aiheen, mutta omassa kotturassa oli koodi H84. Spraypulloissa on muistaakseni nelinumeroinen värikoodi. Tietääkö ne väriliikkeessä tuosta H84:stä onkia oikean sävyn?
 
maali kaupassa on sedällä sellainen kirjanen missä on yleisimmät automerkit ja niiden värikoodit esim tuo H84.
Kirjasta löytyy sitten H84:lle vastine maalin valmistajan värikoodiin.

jos ei hyllystä löydy juuri oikeaa purkkia setä sekoittaa sen itse. Ja ihan spray purkkiinkin.

Joillakin automerkkeillä on kivasti samalle koodille useampaa eri sävyä...
 
ahis sanoi
Joillakin automerkkeillä on kivasti samalle koodille useampaa eri sävyä...

Näin on myös Mitsubishillä.

Aika usein näkee autoja joissa on esim. yksi ovi hiukan eri sävyä kuin muut. Kavaltaa välittömästi auton kolhituksi.
 
Esim H82 (muistaakseni värini) on mitsulla 5-7 (riippuen vähän värivalmistajasta) erilaista sävyä... hieman ketuttaa aina maalauttaa osina autoa..onha toi keula TAAS erisävynen :-\
 
Mulla maalataan kans etupuskuri, takapuskuri, helmat, kylkilistat, peilit.. en millään meinannu löytyy värikoodia, kun konepellin avatessa, en hoksinu katto ylös :) siellähän se olis ollut. Noh, otin vanhasta oman coltin lokasuojasta pellinpalasen, ja liikkeessä kattottiin täysin saman värinen maali :) eli jos maali on vähän haalistunu, niin pikkupala peltiä matkaan, ja saa saman väristä maalia :)
tai noh.. ens viikon sunnuntaina on maalaukset ja sittenhän sen näkee :) sitten tulee kuviaki tosta autosta :)
 
Takaisin
Ylös Bottom