vaihdevälin lyhennys

L

leppis

Guest
kertokaapa saako galantiin tahi muihin mitsuihin
valmiita settejä jostain vai joutuuko ite kyhäämään???? ???
 
saa, ulkomailta, ja maksaa.

mutta minkä takia haluat E3 vaihdevälin lyhyemmäksi? Mun mielestä se on jo nykyisellään aika sovittamista..... ei välttämättä muutu paremmaksi välejä lyhentämällä?
 
vitonen on niin kaukana että käsi meinaa loppua kesken
kun on köytettynä 6 piste vöillä jakkaraan kiinni tiukasti.
ja sama pulma jo vähä kolmosella.
 
Ei muutaku tavaraa lisää holkin/nivelen toiselle puolelle. 8)

Itse oon pelkästään lyhentänyt vaihdekeppiä 2" tms Nyt on hyvä. Ei oo raskas, ei tarvi liikuttaa kättä paljoakaan, nuppi ei oo radion näytön edessä etc etc
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Potkastaas aihe taas hieman ylös ::)

Mahtaako gti galantiin löytyä tuollaista lyhennintä? koittanut etsiä googlesta ym, mutta ei osu silmään...

race performancelta löytyy 1g-2g eclipseihin, mutta ei muihin mitsuihin...
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Ilmeisesti 1g eclipsen orginaali on sopiva. Aftermarket kamat on liian lyhyitä jo. Ensi viikolla varmaa tietoa asiasta!
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Helppoo ku heinän teko, eikä maksa paljoo. Lisää tavaraa nuolen osoittamaan kohtaan ja tarkista ettei sen jälkeen ota kiinni toisen nuolen osoittamaan kohtaan. Jos ei vielä riitä, vaihdelaatikonpäästä ottaa vaijerinpään irti ja poraa sille M8 kierrereijän siirtäjään, vanhan tapin viereeen.

Kulissia voi myös kallistaa hieman itseenpäin laittamalla holkkia tai prikkoja kulissin ja kardaanitunnelin väliin :peukku
 

Liitetiedostot

  • Kuva 037 (Large).jpg
    Kuva 037 (Large).jpg
    116.5 KB · Lukukerrat 599
Vs: vaihdevälin lyhennys

manuaali sapporosta (e16a) vaihteiston päähän se mekanismi niin sivusuunassa puolittuu
kepin liike...
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Tosiaan toi ecli tuntuis aika hyvältä, voin laittaa youtubeen vertailun jos sais viel orginaalin kaveriksi.
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Sit sivuttaisliikettä välttämät tarvi pienentää, missaa vaan pykälän helpommin, mut olisha se kiva näytellä snakarill ;D
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Mitä eclipseä ajanut niin ei se kovin lyhyt ole se väli. Kyl siinäkun lyhennys ois tarpeen.
Riippuu toki mitä hakee.
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

kiitos neuvoista. täytyy kokeilla tota ellei joku täällä sitten tiedä mistä sellaisen vaihdevälin pidentimen saisi ostettua? olis ihan suotavaa että se lyhenis sivu suunnassakin
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Lyhennä vaihdekeppiä ;D

Mulla on tuossa omassa etuvetoisessa lyhennetty vaihdekeppi edellisen omistajan toimesta. Ei minkään näköistä tietoa, et minkä mittainen sen alunperin pitäisi olla, mutta tuo ainakin tuntuu ihan mukavalta. ei tarvi kyynärpäätä juuri liikutella kun vaihtaa vaihdetta. Oon joskus värkkäilly tuohon jatkoholkin ihan vain kokeillakseni, et miltä sen suurinpiirtein pitäis tuntua, mutta se lähti siittä hyvin nopeasti.

Tietty sitte jos haetaan "sporttista" ajoasentoa ja keppi pitää saada mahdollisimman lähelle rattia, niin kannattaa tosiaan värkätä tuommonen välien lyhennin, eikä lyhentää keppiä.
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

Mitsubisimään sanoi
Helppoo ku heinän teko, eikä maksa paljoo. Lisää tavaraa nuolen osoittamaan kohtaan ja tarkista ettei sen jälkeen ota kiinni toisen nuolen osoittamaan kohtaan. Jos ei vielä riitä, vaihdelaatikonpäästä ottaa vaijerinpään irti ja poraa sille M8 kierrereijän siirtäjään, vanhan tapin viereeen.

Kulissia voi myös kallistaa hieman itseenpäin laittamalla holkkia tai prikkoja kulissin ja kardaanitunnelin väliin :peukku

mikäli tossa kuvassa on vaihdekeppi ni mulla on omassa erillainen :nykii onko ne erillaiset noissa galanteissa? itellä kun on -89 vuotinen
 
Vs: vaihdevälin lyhennys

P.Kaunisto sanoi
mikäli tossa kuvassa on vaihdekeppi ni mulla on omassa erillainen :nykii onko ne erillaiset noissa galanteissa? itellä kun on -89 vuotinen

siis alaosa on tuossa, ainakin mulla on sapporossa,88,90,91 galanteissa tuollainen...

tohon tulee vaijeri kiinni ja vetää eteen taakse eli pykälää päälle.
sivu suunan siirrin ei näy tuossa kunnolla, eli se on poissa.
 
Takaisin
Ylös Bottom