Vs: valinta vaikeus: Innovate , PLX vai Uego laajakaista lamda paketti?
Mistä se keksi sen "asennus vaatii läppärin" paskan? Ei vaadi. JOS haluaa muuttaa niiden ulostulojen säätöjä, sillon pitää tosiaan iskeä läppäriin kiinni, perus-asennuksessa ei vaadita.
Se mistä heitto johtuu on paha mennä sanomaan, mutta en tällä otannalla laita sitä kuitenkaan mittarin piikkiin. Anturihan itsessään taitaa olla 99% samaa kamaa kaikilla, eli se Boschin tekele.
Makuasioita osittain, mutta jos mittari jää asentamatta kädettömyyden vuoksi niin ei ehkä pitäisi koskea auton sähköihin ylipäätään..
mystinengalant sanoiNoniinno ammattisäätäjät ei hirveesti tota innovaten systeemiä kehu.......ja se erillinen loggaus tietysti on kova sana mutta tuolla ohjelmoinnilla nyt hirveesti ei tee mitään jos sieltä tulee valmiiks jo ulos kapee ja laaja ylimääräsinä + mittarille oma lähtö......helpompi asentaakki tuo plx kun ei vaadi läppäriä asennukseen, eräs klubilainen tappeli aika kauan innovaten kanssa. Toinen mikä on niin kyllä noissa afr heitti 0,5 maatsin mittariin verrattuna innovatella, onko normaali?
Mistä se keksi sen "asennus vaatii läppärin" paskan? Ei vaadi. JOS haluaa muuttaa niiden ulostulojen säätöjä, sillon pitää tosiaan iskeä läppäriin kiinni, perus-asennuksessa ei vaadita.
Se mistä heitto johtuu on paha mennä sanomaan, mutta en tällä otannalla laita sitä kuitenkaan mittarin piikkiin. Anturihan itsessään taitaa olla 99% samaa kamaa kaikilla, eli se Boschin tekele.
Makuasioita osittain, mutta jos mittari jää asentamatta kädettömyyden vuoksi niin ei ehkä pitäisi koskea auton sähköihin ylipäätään..