Rooppisvr4
New Member
- Liittynyt
- 27 Tammikuu 2016
Terve vaan kaikille itse olen uusi voorumilla ja esittäydyn ylpeänä vr4 legnumin omistajana keskisuomesta.
Päiväkirjaa tulen kirjoittelemaan aina kun jotain autolle teen perushuolloista erikoisempiin tuunauksiin/parannuksiin.
Elikkä toissa päivänä ostin uudet etuiskarit ad:n tiskiltä hintaan 147e ja asensin viikonlopunaikana ei ollut mikään otanpa vanhan irti ja vaihdan uuden homma.
Ensinnäkään iskarin alapää ei meinannut millään irrota vaan kaverina oli lämpöä, vasaraa, legaa, sekä rautakanki.
No iskari irtosi viimein 2tunnin päästä kun menihermot ja pistin vanhan iskarin rälläkällä poikki ihan tukivartta myöten ja löin legalla lopun läpi alapuolelle. Oli sen verran hyvin ruostunut että painisin sen kanssa varmaan vieläkin jos en olisi sitä poikki vetänyt.
Apparin puoli taas lähti kun avasi alapään pultin ja painoi napaa hieman alaspäin .
Vielä pitäisi leimalle vaihtaa kuskinpuolen ulompivetarin suojakumi ,raidetangon suojakumet ,valojen tasonsäätö , sekä etusumarit ja takasumarit.
Muuta to do listalle kuuluvaa on napputtavat nostajat sekä välijäähdytin. Ei tuo orkkis miellytä silmää.
Sitten olisi lisämittareita. Öljynpaine, öljynlämpö, vaihteisto öljyn lämpö, seosmittari, pakolämpö mittarit kumpaankin pakosarjaan.
Valkearatsu kuittaa--->
Päiväkirjaa tulen kirjoittelemaan aina kun jotain autolle teen perushuolloista erikoisempiin tuunauksiin/parannuksiin.
Elikkä toissa päivänä ostin uudet etuiskarit ad:n tiskiltä hintaan 147e ja asensin viikonlopunaikana ei ollut mikään otanpa vanhan irti ja vaihdan uuden homma.
Ensinnäkään iskarin alapää ei meinannut millään irrota vaan kaverina oli lämpöä, vasaraa, legaa, sekä rautakanki.
No iskari irtosi viimein 2tunnin päästä kun menihermot ja pistin vanhan iskarin rälläkällä poikki ihan tukivartta myöten ja löin legalla lopun läpi alapuolelle. Oli sen verran hyvin ruostunut että painisin sen kanssa varmaan vieläkin jos en olisi sitä poikki vetänyt.
Apparin puoli taas lähti kun avasi alapään pultin ja painoi napaa hieman alaspäin .
Vielä pitäisi leimalle vaihtaa kuskinpuolen ulompivetarin suojakumi ,raidetangon suojakumet ,valojen tasonsäätö , sekä etusumarit ja takasumarit.
Muuta to do listalle kuuluvaa on napputtavat nostajat sekä välijäähdytin. Ei tuo orkkis miellytä silmää.
Sitten olisi lisämittareita. Öljynpaine, öljynlämpö, vaihteisto öljyn lämpö, seosmittari, pakolämpö mittarit kumpaankin pakosarjaan.
Valkearatsu kuittaa--->