valtakunnallinen "osia haussa-palsta"

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Eli olisko tämmöselle sivustolle tarvetta? Nyt olis palvelintilaa käytössä ja ainakin 2 puuhamiestä. Ajatus olisi seuraava:
 
Sivuista infoa joka romikselle sekä sähköpostilla että soittamalla ja tarvittaessa tullaan neuvotteleen asiasta paikan päälle.
 
Ilmotus olisi voimassa vaikka kuukauden tai pari kerrallaan ja aina kun tulee joku iäkkäämpi raato paalattavaksi niin romppari tsekkaisi palstan ja ottaisi yhteyttä vaikka maililla jos osuu kohdalle.
 
Tämmönen ajatus herännyt mitsuun osia metsästäessä. 
 
Että mielestäni tarvetta olisi. Mites muut? Mielipiteitä tarpeellisuudesta? En kaipaa näitä "ei toi tu onnistuu" -kommentteja. Jos asia saa kannatusta niin lähdetään selvittämään asiaa.

Ja automerkit tosiaan kaikki mitä luetteloidaan. Myös bemut ja meset jos on tarvis.
 
M

MetalMan_

Guest
Minun mielestä tää olis oikeinkin hyvä idis.

Turhan monta mitsua mennyt viime aikoina suoraan paaliin, ja sitten vähän myöhässä todettu että "nyt olis just ollu semmoselle ja semmoselle osalle tarvetta" tai "voi pahus ku just meni paaliin" - tämän tyylisiä kommentteja on mielestäni viime aikoina kuultu turhan paljon.

Saako kannatusta? Nimittäin jonkin verran mielestäni on harrastelijoita suomessa, että vanhojen ja miksei vähän uudempienkin mitsujen ja muidenkin merkkien osille tulee varmasti tarvetta ennemmin tai myöhemmin.

Näin aihetta sivuten, www.varaosahaku.fi on toki jo olemassa mut itse olen muutamia osia yrittänyt puhelimitse ja sähköpostilla kysellä omaan autooni, minkäännäköistä yhteyttä romareihin saamatta. :seina
 

Gallu

Galantista tullee hauska anagrammi...
Liittynyt
20 Marraskuu 2005
Sijainti
Lieto
Täällä tuntuu olevan ainakin kannatusta. :peukku hyvä homma. Saako kerholta tarvittaesaa tukiääniä neuvotteluihin? Useampi potentiaalinen ostaja=paremmat mahdollisuudet neuvotella.
 

Mr mmc

CS5W ralli///art
Liittynyt
18 Maaliskuu 2004
Sijainti
Polvijärvi
ihan käypä kelposelle idealle vaikuttaa
onhan tuossa oma homma saada toimimaan

toiselle romua toiselle aarre :peukku
 
Ylös Bottom