Anderz sanoiHieno että eclipsejakin viritetään, etuveto ja 400 hp niin voi liikkua hyvin motarinopeudessa
Tuleeko tikitys siis ohjaustehostimelta? Muuten on todennäköisesti hydrauliset nostajat jotka naputtelee, milloin öljyt viinmeksi vaihdettu?
Anderz sanoiSit voi olla joku laakeri kyllä, ainakin galanteissa aika yleistä että kiristysrullan laakeri hajoo
DaJackal sanoiDsmtunersiin tutustumista suositellaan täälläkin päin, on erinomainen sivusto. Sieltä löytyy myös hyvä lista jenkkifirmoja joilta löytyy pätevät tuotteet viritykseen.
En ole näihin turbomalleihin vielä tutustunut tarkemmin, mutta käsittääkseni tuohonkin saa flashattavan ecun mitä säätää DSMlink:llä ja se on ainakin varsin usein käytetty ja kohtuuhintainen tapa. Seuraile tuolta vähän mitä ns. isot pojat käyttävät. Kotimaisiin virityspajoihin en tuon auton tapauksessa luottaisi, paitsi jos ko. firmalla on reilusti kokemusta Evoista.
Sekä käytettyjen että uusien osien hankinnassa auttaa ainakin Miller, Steviellä on kokemusta tavaroiden lähettämisestä Suomeen ja hän hommaa pyynnöstä tavaraa myös muista firmoista ja kasaa paketin kokoon niin ei tarvitse monesta eri paikasta lähettää erillistä pakettia Suomeen asti. Jos laitat mailia niin sano Ollilta terveisiä.
Kuten sanoin niin tuota imusarjaa ei kannata välttämättä vaihtaa ollenkaan. Kuuluu sellaisiin osiin mitä jenkkipojat usein vaihtavat "koska voi", mutta hyötyä siitä ei juuri ole noilla tehoilla. Ahdinta kannattanee katsella FP:n valikoimasta. Ainakin tuo MHI 20g ja pakosarja-combo on varsin kohtuullisen hintainen.
tommyz sanoiJokos tämä toimii?
tommyz sanoiHyvä, että löyty vika, sama kun mullakin joku aika sitten.
Tarvitko noita vakioita etuvaloja, voisin ostaa sult pois ne jos ylimääräiset?
tommyz sanoiOotko jo ecua hommannut tähän? Mulla olis toi 95-gsx e-prommillinen ecu ylimääräisenä, jos kiinnostaa.
Sais säädettyä ostrich-emulaattorilla, dsmlinkillä tai sitten ihan polttamalla epromi.
Dom sanoiHyvin näyttää projekti rullaavan
Mikä sai vaihtamaan korisarjan harvinaisemman Quwheesin sijasta AIT Racingiin? :
_AH_ sanoiSiellä on laitettu näköjään tuulemaan. Jokos on vannevalinnat selvillä? Toivottavasti ei mitään pirkkavanteita tuon korisarjan kanssa.
tommyz sanoiJokos hommasit moottorinohjauksen? C: hyvännäköistä jälkeä!
Skydiver sanoiAlle kuukausi aikaa Pääsiäiseen, joten tallissa taitaa saada asua edelleen... ;D Tsemppiä! eukku Täällä paiskitaan samaan tavoitteeseen ja eiköhän tuo oma projekti siihen mennessä valmistu. eukku
Vantti sanoilaatikko ES
DaJackal sanoiOT: Näin kofeiinipitoisten juomien suurkuluttajana (okei, viime aikoina on ollut vähän rauhoittumaan päin) voisin sanoa että ainakin omalla kohdalla ihan mitä tahansa muuta mutta ei tuota. Ei nosta vireystilaa pätkän vertaa, mutta harha-aistimuksia ja todellisuuden kanssa sekaisin meneviä hämäriä unia riittää sitäkin enemmän. Ei ihme että nuoriso on sekaisin jos näitä vetää napaansa. :nykii
Halvemmasta päästä jos mennään niin Megaforce on ok. ;D eukku
Ja sitten asiaan: omaan silmään tuo korisarja näyttää siltä että siitä ei voi tulla mitään kaunista, mutta tähän saattaa olla syynä a) IMO 2g Eclipsen muodot on jo niin hienot että niitä ei tarvitsisi mennä sorkkimaan millään bodykitillä ja/tai b) eihän se ole vielä edes valmis... Mielenkiinnolla kuitenkin odotellaan lopputulosta. Tekniikkapuoli näyttää sitä vastoin varsin asialliselta! eukku
Vantti sanoiJuuri näinhän se menee! Töistä tallille ja siellä iltamyöhään, jokapäivä kyllä se lupaavalta näyttää mullaki että valmiiksi tulee ootko acs tulossa?
Skydiver sanoiSinne on tarkoitus tulla. Työtä vielä riittää, mutta tekemällä niistä selviää. Oman maun mukainen kampe on aina paras ja jos sillä kehtaa itse ajaa päivänvalossa ihmisten ilmoilla, niin silloin ollaan kohtuullisen oikealla tiellä.
Ei helv!! Teki mieli ajaa lähimpään rantaan ja sukeltaa kiveen, kun näin noi kuvat. ;D_AH_ sanoiVaikka joku kuinka siistiä projektia olisi tekemässä, niin aina ensimmäisenä verkkokalvoille piirtyy ne kanteen viilatut kolot joilla edistetään palotapahtumaa. ;D
_AH_ sanoiEn millään muotoa vinoile tai mitään sen suuntaista, mutta tämä espanjalainen Eclipse-harrastaja sai aikanaan pilattua multa kaikki 2g eclipset. ;D
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=224101
Vaikka joku kuinka siistiä projektia olisi tekemässä, niin aina ensimmäisenä verkkokalvoille piirtyy ne kanteen viilatut kolot joilla edistetään palotapahtumaa. ;D
Vantti, palauta uskoni Eclipse projekteihin ja vie homma kunnialla loppuun. eukku
Kova homma sulla siellä on, mutta pitkää päivää vaan!
Vantti sanoiNykyajan autonrakenteluhan on melko paljon semmosta oem+ painotteista, mutta ite halusin lähteä tekemään jotain erilaista, jotain mikä oikeasti erottuu joukosta Toiset vihaa, toiset tykkää mutta niinhän se on jokaisessa asiassa missä rakennetaan jotain
Dom sanoiKomeesti etenee eukku
Meinaatko jättää takakaaret rälläköimättä, vai työstätkö vaan niitä vielä levikkeiden kiinni niittaamisen jälkeen?
Mietin vaan että voi olla ongelmia luvassa madalluksen ja leveempien vanteiden kanssa. Sekä ihan ulkonäkösyistäkin.
tommyz sanoiPakko nyt myöntää, kun katsoin kuvia tarkemmin, että noi puskurit tulee omaan silmään ihan liikaa ulos. On onnistuttu pilaamaan 2g-kopan parhaat muodot huolella.