varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

mitse87

Member
Liittynyt
30 Joulukuu 2004
Sijainti
Etelä-Pohojam'maa, seinäjoki
tarvitsisin varaosanumerot malliin colt-lancer 1973-1976.
mulla itsellä on -77 vuotta koskevat numerot, eli vaaka takavalomalliin.

-takavalojen kromikehykset
-etupuskurivilkut
-peruutus valot, pohja+lasi+tiiviste
-takapuskuri
-keulamerkki

mielellään jos joltain löytyis niin, niin pian kuin vain mahdollista... eräänlainen tärppi meneillään...
 

harrip

New Member
Liittynyt
16 Helmikuu 2006
Vs: varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

Nyt kannattaa ottaa huomioon se,että tämä ei ole mikään NCF.fi foorumi.Siellähän neuvotaan ja autetaan,täällä yksi jumala jolla tietoa olisi,mutta ei varmasti auta.Lukitut myyntiilmoitukset vain joka myyntiosiossa
 

Imperio

pör pör
Club Member
Liittynyt
10 Tammikuu 2005
Sijainti
Siilinjärvi
Vs: varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

harrip sanoi
Nyt kannattaa ottaa huomioon se,että tämä ei ole mikään NCF.fi foorumi.Siellähän neuvotaan ja autetaan,täällä yksi jumala jolla tietoa olisi,mutta ei varmasti auta.Lukitut myyntiilmoitukset vain joka myyntiosiossa
Liekkö nyt tullut otettua kossu pakkasesta ja tempastua pieni sievä överikänni. Sitten on jäänyt saamatta niin pitänyt tänne tulla purkamaan kiukkuaan missä ei ole päätä ei häntää ;D

Nuo jumalahommat voi jättää mersumiehille. Sehän on siinä keulamerkissä. Yksi osoittaa mistä rukoilla apua ja kaksi näyttää missä on hinauslenkit ;D
Sadat ihmiset on saanut tämän foorumin kautta vinkkejä murheisiinsa, itse mukaan lukien. Asiallinen käytös ja asialliset viestit niin homma toimii.

Mitä veikkaat meneekö ilmoitus lukkoon jos ilmoituksen säännöt on lukematta? Ne on jokaisen myyntiosioin ylimpänä viestinä. Oletko itse ne lukenut?
Jos ilmoitus on tyyliin:
Myydään auto. Toimii.
Mitä veikkaat tuommoselle ilmoitukselle käyvän?

Aiheeseen palaten, itsellänikin on vaakalamppuiseen kirjat. Valitettavasti nuo pystylamppuisen kirjat voi olla harvassa :-\
 

samitsu

Turbo yössä...
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
29 Tammikuu 2004
Sijainti
Taipalsaari
Vs: varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

Kun en nyt ole varma mitä tuossa edellä tarkoitettiin (lukitut myynti-ilmoitukset joka osastolla) ja saattaa tarkoittaa minunkin ilmoituksiani,niin aattelin varmuuden vuoksi kommentoida ainakin omasta puolestani... Eli en muista koskaan kieltäytyneeni auttamasta jos se on ollut mahdollista mutta ei minullakaan ole mitään osanumeroautomaattia mistä selviää vanhojen mallien jututkin parilla klikkauksella,vaan varsinkin niiden kohdalla olis melkoinen selvittely mikrofilmeiltä ja osakirjoista... Silti esimerkiksi joskus vuosi sitten kaivelin ja selvittelin eräälle mitä minulta löytyy tuollaisiin vanhoihin Lancereihin ja päästiin niistä kauppoihinkin ihan hyvillä mielin...
 

rolandzo

New Member
Liittynyt
6 Heinäkuu 2012
Sijainti
Alavieska
Vs: varaosa numeroita 1973-1976 colt-lanceriin?

Moro!
Olen itekkiin ostamassa lanceria, -79 vuosimalli. Siinä on vaan mennyt etutolppa rikki ja nyt olis just tarvetta siihen, että mistä saisin sen osan ja mista muualta sais lancerille osia, olen kahtonut nettisivulta osia mutta ei niitä oikeen ole siellä. Osaisko joku autta?
 
Ylös Bottom