VAROITUS!! Oli: sopivuus

Status
Ei avoinna uusille viesteille.
J

jone86

Guest
meneekö 4g32 suoraan vanhaan kolttiin onko koneen kiinnitys paikat samassa kohdassa
 
Re: sopivuus

osaako jone86 kirjoita suomi yhtään paremmin pitääkö poistaa viesti ?. helppo lukuista tekstiä!
 
Re: sopivuus

vedä sinä miika kätees jos mun kirjoitus tyyli ei kelpaa sulle niin älä lue mun lähettämii viestei.
 
Re: sopivuus

jone86 sanoi
vedä sinä miika kätees jos mun kirjoitus tyyli ei kelpaa sulle niin älä lue mun lähettämii viestei.
Voi herran jumala,mistä perkeleestä näitä älykääpiöitä sikiää :seina :seina
 
Re: sopivuus

nwo.gif


tästä eteenpäin jos tulee yhtään viestiä huonoilla/puuttellisilla tiedoilla/huonolla otsikolla jne, otetaan käyttöön rankka linja, eli viesti poistetaan surutta! ja jos viestien kirjoitus tyyli ei korjaannu niin sitten käyttäjälle voidaan asettaa tietyn pituinen banni kunnes yksinkertaiset säännöt ovat tutut.

ne jotka ei tätä yksinkertaista pyyntöä ymmärrä, voivat mennä suomi24:elle takaisin..

ja myös valvojien ei ole syytä suoranaisesti v***uilla kirjoittajille, vaan opastaa, vaikka se sinänsä tuntuukin välillä epätoivoiselta, toiset ei vaan opi.

SIIS TÄSSÄKÄÄN VIESTISSÄ EI OLE MITÄÄN JÄRKEÄ, PASSAAKO 4G32 VANHAAN COLTTIIN?, COLTTIA ON TEHTY 78->06 ja vanhaksi voidaan lukea mikä tahansa yli 15 vuotta vanha malli ja sittenkin haarukkaan mahtuu 4 sukupolven Coltit

ja säännöt lukemalla voi miettiä mikä meni pieleen

# Kysymykset tulee sijoittaa aihetta käsittelevälle alueelle.
# Ennen kysymyksen lähettämistä on suositeltavaa lukea vanhoja viesteja sekä käyttää ETSI toimintoa, sillä asiaa saatetaan olla jo käsitelty useaankin otteeseen.
# Otsikon tulee olla selkeä ja kuvaava. Otsikot tyyliin "Onko hyvä?", "Ongelma" yms. voi suosiolla unohtaa.
# Jos huomaat lähettämisen jälkeen, että viestissäsi on virhe taikka haluaisit poistaa/lisätä jotain älä turhaan lähetä uutta viestiä, sillä voit muokata tai poistaa omia viestejäsi.
# Ohjeita foorumin käyttöön löytyy Ohje osiosta josta löytyy suomenkieliset ohjeet.

säännöt täällä:
http://www.mitsubishiclubfinland.net/keskustelu/index.php?board=17;action=display;threadid=828

OHJEET täällä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19857.msg145553#msg145553

:admin
LUKKO
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Takaisin
Ylös Bottom