Virhekoodinlukijaa??

K

keimo

Guest
kertokaapa alan miehet ,että mitä tälläinen testeri näyttää mahdollisista vioista...joku paikka totaalisen sökönä vai vain oireiluista...jos esim..auto oireilee jollaina tavalla ja testeri ei näytä häikkää, niin onko se häikkä sit immeisen päässä..ja pelkkää kuvitelmaa.


Edit:Otsikko
 
Re: "testeri"

tarkennusta eli esim. tämä paljon paljon puhuttu kaasuläppäoireilu näkyä mitenkään testerissä..
 
Re: "testeri"

Nyt täytyy kysyä sellainen asia että mistä testeristä on kyse? Vai onko minulla mennyt jotain ohi?
 
Re: "testeri"

J. Hukkanen sanoi
Nyt täytyy kysyä sellainen asia että mistä testeristä on kyse? Vai onko minulla mennyt jotain ohi?

Ajattelin vallan samaa :) Että mikähän "testeri" tässä mahtaa nyt olla kyseessä. Jos tää on se sama mistä oli dynamiitin palstalla puhetta, ni oon mukana tilauksessa :)
 
Re: "testeri"

No pannaan tähän nyt linkki kyseisestä tilauksesta, jottei kellekään jää epäselväks mitä hyötyy kimppatilauksesta ja sen eduista on :)

http://forum.dynamiitti.com/viewtopic.php?t=22805&postdays=0&postorder=asc&start=0

No ei vaiskaa, ketjun aloittaja vois kyllä pikkasen valasta tarkemmin mitä hakee, mahtaakohan meinata tuota korjaamoilla olevaa virhekoodien lukijaa vai mitä?
 
Re: "testeri"

hei juu sori epäselvyys..hiukka huppelissa kirjottelin..heh...eli siis just tota korjaamon virhekoodi lukijaa ajoin takaa...
 
Re: "testeri"

Kertoo ihan jos esim. moottorin ohjausyksikkö on havainnut vian jossain siihen liittyvässä laitteessa. Mutta jos on esim. karstaa tai kipinä lyö läpi niin niitähän se ei tietenkään näytä.
 
Takaisin
Ylös Bottom