Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

pekka kissa

..Sammoo lihhoo se on mittee nenän piässäkin..
Liittynyt
10 Syyskuu 2013
Sijainti
Pieksämäki
..halluisin vaihtaa ison pajeron etu ja takaperät banjoineen hyvineen omaan vm.90 L200.seen..tuo etupää vähän askarruttaa,käykö se eturipustus suoraan tilalle?
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

Vetarit on eri spoorilla, eli ne pitäisi vaihtaa myös. Ja siitä syntyy kysymys: onko Pajeron ja ällän vetarit riittävän lähelle saman pituiset?
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

totta...voi sanoo et etupää menee kans kokonaan uusiksi jarruneen hyvineen..tömäkämpää vetaria ja perää pitää kyllä saada,nyt on nuo "kevyemmät" ja loota myös.. ..ei viitti lähtee nuilla perillä oikeen koluamaan kun ovat niin hyvä kuntoiset,ennemmin teen viikonlopun 24/3 töitä ja pistän kiertoon nuo kun rikkomaan alan!. ..onko kukaan vaihtanu koko etu ja taka akselistoa noin niin kun mulla on nyt meininki.olisin erittäin tyytyväinen kaikkiin vastauksiin! :driver
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

..Ai niin juu..tein off-road ryhmän ja tervetulloo kaikki ryhmään..ryhmä löytyy nimellä "Koko Suomen Off-Roudarit Ryhmä" nimellä naama-aapisesta,eli Facesta.. :peukku
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

Jos periä ruvetaan vaihtamaan oikein tosissaan, niin tee se, jota ei tiettävästi ole (koskaan, tai ei ainakaan montaa kertaa) tehty: Pajeron kierrejousiakseli ällään. SE olis offiratkaisu. Akselin kun ottaa tukivarsineen ja muine roippeineen V6 Pajesta, niin samalla saa ison perän ja paksummat vetarit. Askarteluahan siinä on, ja varmaan voi joutua esittämään kaikenlaista lappua konttorilla, ja mahdollisesti tinkimään kantavuudesta, mutta olis muuten siisti akseliswappi.
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

:) ..No tuossa on järkeä..onko ruutta pajerossa sitten jäykkä etuakseli?..vaiko takanen,outo peli mulle vielä tuo....Toyotan akselit käyny kanssa mielessä,etuakselisto ois FJ.stä ja Rangen etutukivarret,taakse vie tukivarret pitäs löytää..mutta tuo paperi sota tökkii,pitäs että kaveri kuka on moisen tehny johkii autoon niin niistä papruista hieman muutellen kopio konttorille..jos ykskii on tehty ja se on hyväksytty niin perässä tullaan muutkin! ;D
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

Jäykkä akseli, mutta kierrejousilla, pitkittäistukivarsilla (jakarit) ja panhardilla. Toki kannattaa ensimmäisenä katsoa leveydet ja muut, Pajerossa on yllättävän kapea akseli.
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

naama kirja on niin ydeksänkyt lukua eikai kukaan sitä enään käytä.

pekka kissa sanoi
..Ai niin juu..tein off-road ryhmän ja tervetulloo kaikki ryhmään..ryhmä löytyy nimellä "Koko Suomen Off-Roudarit Ryhmä" nimellä naama-aapisesta,eli Facesta.. :peukku
 
Vs: Vm.90 L200.seen pikkuperien tilalle pajeron 9 puolikkaat banjoineen,onnistuuko?

..täytyypä mitata,kiitos arvokkaasta tiedosta! :) ..Kyllä tuolla aika paljon porukkaa tuntus olevan vielä.. ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom