VR4 Sytytysennakko

Junnu

Galanti -89 2.0 GLSi & Galant -89 VR4
Liittynyt
9 Tammikuu 2003
Sijainti
Kuopio
Paljonko kuuluu olla sytytysennakko VR4 galantin koneessa? ohjearvo?
En saa ennakkoa sit millään kohilleen eikä paikalliset liikkeetkään osaa sitä kohilleen laittaa. alkaa pian usko mennä :seina

Ja kys.nr.2: Minkälaisia tulppia käytätte? ja minkälaista tulppaa tarjoaa ohjekirja?
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

Säätöä tehdessä pitäisi maadoittaa joku johto että ECU menee tilaan jossa se ei muuttele sytytysennakkoa kuormituksen mukaan. Tällöin ennakon tulisi olla 5 astetta. Ilman maadoitusta manuaali antaa ohjearvoiksi turbolle 12 astetta ja vaparille 8 astetta, mutta näihin vaikuttaa korkeus merenpinnasta jne. Tyhjäkäynnin pitäisi olla 750 rpm.

Manuaalissa on huono kuva minkä mukaan maadoitettava liitin sijaitsisi jossain jarrupääsylinterin tienoilla tulipellissä, mutta joku joka on homman tehnyt osaa varmaan kertoa tarkemmin.
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

ahaa, ilmankos se ennakko seikkaileekin säädettäessä ihan holtittomasti eikä siitä saa järkevää tulosta :-\ Kone rupee nakuttaan heti ku joutuu rasitukselle, eli ilmeisesti sytkä ei oo kovin hyvin kohillaan... Nyt vaan siis ettimään sitä johtoa ::)
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

Hakuakin olisi suotava käyttää.

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=16662.msg106698#msg106698
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

tepi sanoi
Hakuakin olisi suotava käyttää.
Olin syömässä sillon ku nettiä opetettiin käyttämään... Mutta kiitos kun avitit etsinnässä, jospa se ennakko nyt asettuis :)
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

Miuta on aina kiinnostanukki et lukeekoha tota artikkelia ees kukaan. Ilmeisesti siis ei :)
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

No otsikko näytti melko hyvin kuvaavan sisältöä, et tuskinpa oisin ihan ekalla tajunnu tuolta ettiä ::) :)
 
Vs: VR4 Sytytysennakko

Haulla "galant sytysennakko" natsaa heti :peukku

Jos tuollaisen vanhan turbo pommin omistaa niin tämäkin olisi suotavaa tehdä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=828.0
 
Takaisin
Ylös Bottom