www.mitsubishisucks.com

T

tiiti

Guest
:seina Nyt kyllä pisti vihaksi! Satuin seikkailemaan netissä googlen avulla ks sivuille ja huomasin lukevani mitsujen "merkkivikalistaa" ym ***kaa! Jos haluat kohottaa pulssiasi ja saada äkkinäisen hermoromahduksen niin käy kurkkaamassa! :seina

Positiivisena asiana voin itse sanoa että eclipse rysähti ojaan parin piruetin jälkeen ;D 60-70km/h ja en ole vieläkään lommon lommoa löytäny. Hinaus kyl kutsuttiin ku oltiin jonnin verran syvällä ja luntakin oli ihan kiitettävästi. Joten auto ylös, nimi paperiin ja matka jatkui sulassa sovussa. :peukku that's what I call a CAR! ps. nyt tuli nastat alle ja kitkat lensi romulaariin...
 

Juggis

BMW e91 xDrive
Liittynyt
11 Toukokuu 2004
Sijainti
Espoo
Jooh, tuo sivu on nähty ja luettu. Nauratti vaan kun luin noita juttuja, koska mitään noista tuolla luetelluista vioista ei ole exä mitsussa eikä nykyisessäkään ollut ;D

Ja jos olis niin eipä autosta paljoa olisi jäljellä :D

Mitsu on kumminkin yksi maailman suurimmista yrityksistä, joten olis aika ihme jos tuollaista ei olisi. Esim. bemaristakin löytyy samantapainen sivu netistä, kaksikin, sekä monesta muusta.
 

mizu91

Member
Club Member
Hallitus
Toimihenkilö
Liittynyt
30 Maaliskuu 2005
Sivujen ylläpitäjä on tosiaan tainnu saada todella pahan maanantai kappaleen ;D
 

Nuhapumppu

Mitsubishi Pajero 2,5TD
Liittynyt
15 Elokuu 2005
Sijainti
Muhos
Tuolta sivulta bongattu:
1989 Mitsubishi GALANT 89 Wheels
ODI No: 10024127 - while traveling about 55mph on the highway and with prior warning left rear wheel fell off. *ak *REPS* ;D ;D ;D
 
T

teenap

Guest
Tuolt sivuilta oli linkki tämmöseenki: Mitsubishi issues. Työvoimana vissiin sit käytetty Ameriikkalaisii sotavankeja. ...Ehkä kyse o kuitenkii Mitsubishi Zerojen valmistuksesta, eikä niinkää miun Galantin. :)
 
M

maxpain

Guest
Nuhapumppu sanoi
Tuolta sivulta bongattu:
1989 Mitsubishi GALANT 89 Wheels
ODI No: 10024127 - while traveling about 55mph on the highway and with prior warning left rear wheel fell off. *ak *REPS* ;D ;D ;D

Joo todistan ;D
 

Wado

Evo VIII, Eclipse Gs t -97, EX Galant 2.0 glsi -88
Liittynyt
16 Heinäkuu 2003
Sijainti
Uusikaupunki
Vs: www.mitsubishisucks.com

Viis minuuttia olin sivulla ja olin jo lähettämässä tolle ylläpitäjälle sähköpostia :seina
 

J. Puhakka

Active Member
Club Member
Moderaattori
Liittynyt
7 Tammikuu 2003
Vs: Re: www.mitsubishisucks.com

maxpain sanoi
Joo todistan ;D

joo täytyy itekkin sanoa että meitillä tippuu vuoron perään joka ikinen rengas, mut oon tottunut jos iihen niin ruuvan ne vauhdissa takas kiinni. :peukku
 
Ylös Bottom