Xenon --> Halogeenit

housu20

New Member
Liittynyt
7 Toukokuu 2012
Tietääkö kukaan miten alkuperäisten Xenonien tilalle saa asennettua perus halogeenit, miten liittimet yms. sopii vai joutuuko vetää sähköt kokonaan uusiksi?

Ongelmana se että auto pitäisi katsastaa suomeen ja siinä on bi-xenonit manuaalisäädöllä ilman pesureita, ei taida ihan mennä läpi.
 

Miixxa

Member
Liittynyt
20 Helmikuu 2011
Vs: Xenon --> Halogeenit

Ööh...miksikäs noi nyt ei läpi menis? Voihan vanhoihinkin autoihin asentaa bi-xenon muutossarjan täysin laillisesti eivätkä pesuritkaan ole tänä päivänä pakolliset...Tiedä sitten mitä tarkoitat tuolla manuaalisäädöllä, korkeussäätö?
 

nokonzok

Active Member
Yritys
Liittynyt
31 Lokakuu 2005
Sijainti
Espoo
Vs: Xenon --> Halogeenit

Miixxa sanoi
Ööh...miksikäs noi nyt ei läpi menis? Voihan vanhoihinkin autoihin asentaa bi-xenon muutossarjan täysin laillisesti eivätkä pesuritkaan ole tänä päivänä pakolliset...Tiedä sitten mitä tarkoitat tuolla manuaalisäädöllä, korkeussäätö?

Tässä on hieman vuosimallieroja, mutta tuoreemmissa autoissa pitää olla automaattinen korkeudensäätö ja pesurit.

Alkuperäiselle kysyjälle vastaus löytyy varmasti helpommin jos kerrot mistä autosta on kysymys.
 

janza

Member
Liittynyt
23 Maaliskuu 2011
Sijainti
Tampere
Vs: Xenon --> Halogeenit

nokonzok sanoi
Tässä on hieman vuosimallieroja, mutta tuoreemmissa autoissa pitää olla automaattinen korkeudensäätö ja pesurit.

Alkuperäiselle kysyjälle vastaus löytyy varmasti helpommin jos kerrot mistä autosta on kysymys.

Evo 7 aikaisempien postien perusteella. Ja vastaus kysymykseen: Suomi LHD valot, maksaa uutena sen 600-800€ riippuen mistä ostaa. Menee suoraan paikalle.
 

housu20

New Member
Liittynyt
7 Toukokuu 2012
Vs: Xenon --> Halogeenit

Evo7 2001 kyseessä, manuaali säädöllä tarkoitin juuti tuota korkeussäätöä.

Tarkoitus oli kääntää tuo umpioiden kuvia suomeen lailliseksi (onnistuu kuulemma kohtuu kivuttomasti ja uudet aika syntisen hintaiset) niin siksi mietin tuon muun kombinaation laillisuutta ja muutosta.
 
Ylös Bottom