Jäsenen _jkh_ uusimmat tuotokset

  1. _jkh_

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) juu on mun vanha auto
  2. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? sama auto bongattu lahden motaril :) tuntu ihan hyvin poistuvan :peukku
  3. _jkh_

    Evo 9 vaihdelaatikko (korjaus/vaihto)

    Vs: Evo 9 vaihdelaatikko (korjaus/vaihto) :peukku Omasta mielestä todella hyvä valinta siviili autoon
  4. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas ajeli valkosella evo 6 tänää aamulla elimäenkadulla stadissa ? :peukku
  5. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? mattamusta evo 9 ilman siipee tänää koivuhaassa ? :peukku
  6. _jkh_

    Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat

    Vs: Vastauksia kysymykseen: Evon alustan kolinat katoppa onko väljää ratti/ohjausputken ristinivelissä siinä jalkatilassa ?
  7. _jkh_

    Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ?

    Vs: Evojen turbo outlet/elbow vaikutus ? mistä tollasii saa ??
  8. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? :driver
  9. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? itse olin siel valkosella ysillä :) :driver
  10. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kenen punanen evo 9 seisoo tattarisuolla perä mällättynä ? Toivottavasti omistaja tajuu siirtää auton talteen ennen ku se hajotetaan tai kaadetaan katolleen ojaan :'(
  11. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? keltanen evo 9 latvian kilvillä ???
  12. _jkh_

    Lancer Evo jarrut

    Vs: Lancer Evo jarrut? IX ja myös muut... mites evo ysin käsijarrukengät ?? kannattaako ostaa vai käydä pinnottamassa ?
  13. _jkh_

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kukas ajeli tuusulantiellä riihikallion kohdalla punasella evo 8 tänään päivällä :peukku
  14. _jkh_

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) huomen tulossa porukkaa ??
  15. _jkh_

    Offtopic

    duudsoneitten kanssa oli juhlimassa :peukku http://instagram.com/p/NlvMZnI6c3/
Ylös Bottom