Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Kyllä se pitäisi muuttua ihan tyhjäkäynnilläkin kun irroittaa alipaineletkun. Ja kun tulee ahtopainetta ,bensapaine pitäisi kasvaa. Säädin on todennäköisesti rikki.
Kokeile ottaa paluuletku irti ja vedä suoraan isolla letkulla kanisteriin ettei ole yhtään vastapainetta ja katso vaikuttaako. Jos ei ole muutosta , paineensäädin luultavasti vainaa. En kyllä usko oikein tuohon viskositeetti muutokseen, on sen verran litkua tavaraa. Omassa ainakin Aem-säädin...
Aika kova bensapaine, taitaa yleensä pyöriä 3 barin tietämillä ilman alipainetta. Sekä kannattaa huomioida, että paluulinja on riittävän iso , jos olet vaihtanut korkeampituottoisen pumpun . Ahdas paluulinja rikastaa seosta entisestään.
Liian rikas seos tuhoaa lambda-anturin helposti.
Sori, pitää laittaa ensimmäisen katin jälkeisen lambdan väliin, perustuu siihen kun tämä lambda mittaa sen katin toimivuutta , jolloin pienestä reiästä menee vähemmän puhdistamatonta pakokaasua , jolloin ecu luulee katin toimivan. Osasinkohan selittää.....
Muistaakseni kun omaan vaihdoin tuon tehokkaamman pumpun , ei voinut pitää bensapainettta kuin 2.2 barissa ,ennenkuin tein uuden paluulinjan isommasta putkesta, muuten meni liian rikkaalle. Kannattaa laittaa se laajakaista kiinni.
Paljonko on tulpissa kärkiväliä?
Onko laajakaista kiinni? Mitä se näyttää?
Jos olet vaihtanut tehokkaamman bensapumpun , todennäköisesti paluulinja käy ahtaaksi ja paineensäädin ei toimi oikein. Näin kävi ainakin omassa kun vaihdoin walbron pumpun.
Kokeilin omaani kiinan sarjaa silloin kuin niitä sai, kesti vuoden. Teetätin sitten kunnollisen kuumalujasta ruostumattomasta, se on kestänyt. Originaali kestää kuulemma noin 160tkm. Hinta noin tuplat alkuperäiseen verrattuna. Hakusanoilla mitsubishi airtrek exhaust manifold löytyy joku sarja...
Mitä laajakaista näyttää?
Jos olet vaihtanut tehokkaamman pumpun, tarkista bensapaineet, jos paluulinja liian pieni , ei säädin toimi oikein. Vertaa paineensäätimen toimintaa paluulinja kiinni ja toinen testi letku paluulinjasta suoraan kanisteriin.
Tulppien kärkiväli myös aika kriittinen...
Taitaa olla nokat laimeammat, sekä kiertokanget ovat todella hoikan näköiset outlanderissa, taitaa olla vaparin veivit. Laittasin itse ekana vaihtoon jos tehoja hakisin.