Jäsenen AntiDrizztus uusimmat tuotokset

  1. AntiDrizztus

    Evo 8 Purple Edition

    Vs: Evo 8 Purple Edition Jatkaa, jatkaa. Tällä autollahan alkaa olla jo niin hieno rotuhistoria, että pakko välillä päivitellä tännekin. Vappuna kävin hakemassa Hablun evon parempaan talteen. Hienosti laitettu peli! Tulevina viikkoina täytyy laitella vähän avarampaa ränniä, kustomoitava turbon...
  2. AntiDrizztus

    -95 gti lancer, mistä takakaaren korjauspalat?

    Vs: -95 gti lancer, mistä takakaaren korjauspalat? Alkuperäsenä saat ison kylkipalan, mutta hintaa tulee noin 350e/puoli. Itse laitoin Mazda 323:n (muistaakseni vm. 93–96 tai jotain sinnepäin) kaaret. Ovat käytännössä identtiset Lancerin kaarien kanssa eikä hintaakaan tullut kuin noin 50e/puoli.
  3. AntiDrizztus

    Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin

    Vs: Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin Nähdäkseni tässä tapauksessa ei ole merkitystä sillä, mistä mittaus "oikeasti" tehdään vaan sillä, ovatko 1,6 koneen ja gtin putket samanlaiset sisämitoiltaan. Sisämittahan on se, joka ratkaiseen sen, paljonko pakokaasuja putkessa mahtuu...
  4. AntiDrizztus

    Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin

    Vs: Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin Kävin mittaamassa gti lancerin alkuperäisen putken sisähalkaisijan ja se on 1,75 tuumaa. Seuraavaksi varaosaliikkeeseen mittaamaan 1,6 lancerin putki. Keijolla on nyt vahva tunne, että sama putki käy molempiin. EDIT 1,6 lancerin putki on...
  5. AntiDrizztus

    -92 gti lancer ongelmia: tyhjäkäynti, CE-valo, kulutus, valojen välkkyminen

    Vs: -92 gti lancer ongelmia: tyhjäkäynti, CE-valo, kulutus, valojen välkkyminen Uskoisin, että ei käy. Viisaammat voivat korjata.
  6. AntiDrizztus

    -92 gti lancer ongelmia: tyhjäkäynti, CE-valo, kulutus, valojen välkkyminen

    Vs: -92 gti lancer ongelmia: tyhjäkäynti, CE-valo, kulutus, valojen välkkyminen Tää taitaa olla sitä vanhemppa korimallia? Mulla olis uudempaan toimiva ecu kaapissa.
  7. AntiDrizztus

    Mistä osat 4g93(lancer gti -96) moottoriin?

    Vs: Mistä osat 4g93(lancer gti -96) moottoriin? Ite jouduin ostamaan venttiilit alkuperäisinä, kun koneistamolta ei saanut sopivia. Jos et jaksa alkaa laittamaan sitä konetta (tai tulee liian kalliiks), niin mulla ois myydä kokonainen moottori laatikoinen :)
  8. AntiDrizztus

    Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin

    Vs: Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin Ok. Täytynee seuraavaksi käydä mittaamassa alkuperäsen gtipakarin halkaisija ja marssia tiedon kanssa varaosaliikkeeseen vertailemaan.
  9. AntiDrizztus

    Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin

    Vs: Uudemman gti lancerin pakoputki katilta taaksepäin Nostellaanpas vanhaa aihetta. Alkaa tuo kasattu putki tympäännyttämään kolinoillaan ja kovilla äänillään matka-ajossa. Onko kukaan laittanut oman 4g93 koneen perään 1,6 cb lancerin putkea katilta taaksepäin? Ilmeisesti putki käy kyllä...
  10. AntiDrizztus

    Polttoaineen kulutus gallup?

    Vs: Polttoaineen kulutus gallup? Kansirempan jälkeen on gti lanceri (cb5a, 4g93) vienyt normaalissa matka-ajossa 6l/100km. Kaupungissa menee edelleen paljon, noin 9-10l/100 km
  11. AntiDrizztus

    Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori

    Vs: Lancer Gti tyhjäkäyntimoottori Mulla saattas tommone löytyä, mutta en yhtää osaa sanoo minkälaine potikka toi o.
  12. AntiDrizztus

    1.8gti tekniikka

    Vs: 1.8gti tekniikka Mä voin ton mun paketin myydä kaikkine osineen 1500 eurolla.
  13. AntiDrizztus

    1.8gti tekniikka

    Vs: 1.8gti tekniikka Mulla löytys uudempi 4g93 tekniikka :D Löytyy siis moottori kaikkine apulaitteineen, laatikko, ecu, akselit, jarrut jne.
  14. AntiDrizztus

    lancerin takajarruista kysymystä

    Vs: lancerin takajarruista kysymystä Ei siihen sarjaa ole. En muista oliko joku hurja saanut sen korjattua. Itse en ole ainakaan keksinyt, että miten sen korjais.
  15. AntiDrizztus

    lancerin takajarruista kysymystä

    Vs: lancerin takajarruista kysymystä Jos pitäs arvata, ni satulasta on menny automaattinen säätö vituiks ja sen takia ei pidä. Uudella satulalla korjaantuu kummasti :). Itellä oli tuo sama ongelma.
Ylös Bottom