Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Vs: GtiLancerin ikuinen v*ttuilu.
kuinkas sytyn ennakko säädetää ja koska tietää että se on kohillaa? jako on noin 98 prosenti varmuudella kohillaa ::)
autosta etsittiin vikaa tommonen 6 kuukautta, siinä sitten säädeltiin kaikkee mahollista ym ym. No sitten vika löyty: bensapumppu vuoti bensanpaineet suoraan tankkiin koska pumppu oli väärin asennettu, okei, no sittenhän vehje alko hyrrää ihan normaalisti ja pistettiin säädöt sen verran kohillee...
elikkäs 94 vuoden gti lanceriin pitäis uusi ecu asentaa. tarviiko sitä aparaattia nollata tai jotain?? vai lyödäänkö vaa suoraan liittimet kiinni ja vrum vrum?? :driver
Vs: 94 gti lancer pa paineensäädin!
iha upo uus pumppu on.. pumppu kuulostaa ihan siltä että se meinais jotenki 'hyytyä'.. semmonen kuva vaan ois omassa päässä että paineensäädin ns kiinni koko ajan ja bensa menee pakosti suuttimille.. kyllä mää oon hukassa ton auto kanssa ku ei oo pahemmin...
elikkäs joo, vaihoin juuri pumpun ja suodattimen, koska p*ska tankissa oli hajottanu pumpun ja tukkinu suodattimen (täyttöputkessa oli 2 reikää:korjattu) NYT 500 kilometriä myöhemmi pumpun sirinä alko taas katkeilee, ja tankki on putipuhdas kuten bensalinjatkin. eli ahistaakos paineensäädin nyt...