Jäsenen haan uusimmat tuotokset

  1. H

    Evo 3 moottorin momentit

    Vs: Evo 3 moottorin momentit https://docs.google.com/file/d/0B_vzNUS … edit?pli=1 Ruotsista tuli tommonen...
  2. H

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä No helmari :driver
  3. H

    Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

    Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä Moro. Hassan mun nimi oo mut useimmat kutsuu mua Hasseks! 25v poika Paraisilt! Ensimmäinen mitsu ku mulla nyt on: Punainen EvoIII. Club memberi odotellessa 8)
  4. H

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Evo III ,-95 Korissa 104 000km.. Kone vielä kasaamatta 8)
  5. H

    Evo 3 moottorin momentit

    Vs: Evo 3 moottorin momentit Avataas tämä topikki taas.. Elikkäs mistä sais kaikki evo 3 moottorin momentit? Runko, kk, vauhtipyörä ja kansi momentit en tarvii, ne löytyy arpin sivuilla. Mutta kaikki muut oleelliset momentit kuten öljypumppuu, kytkin, jakopään osat ja kampuran hihnapyörän...
  6. H

    Evo 3 jakolaatikko

    Vs: Evo 3 jakolaatikko Täytyyks toi siis mitata Nm? Eli saa olla enintään 2.5Nm voimaa että se pyörii vai??
  7. H

    Evo 3 jakolaatikko

    Vs: Evo 3 jakolaatikko Ei ollu valitettavasti apua.. se on just toi sivulla 148 mihin olen pistänyt uudet laakerit..
  8. H

    Pyörän laakerit

    Vs: Pyörän laakerit Camskilliltä tilasin laakerit mutta jos nyt joku haluaa suomesta etsiä laakerit ja stefat niin täältä osanumerot: Alkuperänro: MH303868 Koyolaakeri: DAC 4080 m1 Stefat: CRSA 54 82 8.11S CRSA 51,9 72 8-11S
  9. H

    Evo 3 jakolaatikko

    Vaihdoin päittäislaakerit jakolaatikossa ja shimmasin sen väljyksen 0,3mm. Mikä on se oikea väljys siihen? Hankalaa rakentaa tätä kolmosta ku ei löytyy service manuali mistään :-\
  10. H

    Pyörän laakerit

    Evo 3 tarttis saada etupyöränlaakeri! Mistä sais semmosen hommattua?
  11. H

    L200 2,5D 4WD ,-90 Lehtijousista

    Semmoinen kysymys että ovatko 4WD:n ja takaveto L200 lehtijousipakka samankokoiset? Eli sopiiko jousipakka takavetoisesta autosta nelivetoiseen ilmaan mitään amisvirityksiä?
Ylös Bottom