Jäsenen Jani T uusimmat tuotokset

  1. Jani T

    ASX taustapeilien automaattinen taitto pois

    Joo, oli se melkein noin. Set->Equipment->Selaat alas ja sieltä Others ja siitä pääset valitsemaan Auto Fold Mirrors
  2. Jani T

    ASX taustapeilien automaattinen taitto pois

    Mä yritän muistaa huomenna katsoa miten se meni. olikohan Setup->Equipment->Mirrors... En muista, tarkistan
  3. Jani T

    ASX taustapeilien automaattinen taitto pois

    Onkos sulla siinä kojetaulussa näyttö? Sieltä ne saa kytkettyä pois. En tiedä miten niissä se menee joissa ei näyttöä ole
  4. Jani T

    ASX:n Rengaskoot

    Mulla on kesärenkaat 245/45-20” ja talvirenkaat 225/65-17”. Eli uskoisin sulla mahtuvan tuo 70 profiilinen kumi kyllä. Mun tapauksessa niin onhan noilla suuri ero melussa mut mukava ajella kummilla vain. Tarkoituksena on muutaman vuoden nyt ollut vaimentaa tuo auto, mut ei vaan oo saanu...
  5. Jani T

    Ostetaan: Mitsubishi colt vm2000 takalasin spoileri yms

    Laitoin whatsappiin viestiä. Ei illalla kerinny ku oli vähän pitkä työpäivä. :)
  6. Jani T

    Ostetaan: Mitsubishi colt vm2000 takalasin spoileri yms

    Laitan viestiä tossa illan mittaan
  7. Jani T

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? ASX:n tuli hommattua uudet takajarrulevyt, -palat ja kengät sekä uudet etuiskarit, kylläpä tuli autosta ihan erilainen iskareitten myötä, luulen että noi alkuperäiset on ollu enempi ja vähempi heikot koko mulla olon ajan. Kesällä Alastaroa kiertäessä...
  8. Jani T

    Sanan kumi taivutus

    Vs: Sanan kumi taivutus Mä oon tätä ihmetelly jo vuosikymmenet ??? Yks silloinen kaveri puhui aina kumesta, oli se sitten pyyhekume tai autonkume, kaveri oli ihan syntyperäinen Tammisaarelainen (suomenkielinen) Hemmetin ärsyttävää ::) ::)
  9. Jani T

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? 20” pyörät tuli hommattua ja niihin samassa sitte alumutteri
  10. Jani T

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Joo kyllä :) Tuossa rivissä olis toi 2.0 Lancer Sport STW pikkuhiljaa lähdössä vaihtoon johki ASXn, täytyy ruveta anopille etsimään pikkuhiljaa :)
  11. Jani T

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Vietettiin melkein koko perheen voimin päivää eilen Solvallassa :)
  12. Jani T

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Suunnittelin tuossa jo ASXstä luopumista, kunnes sit kuitenkin järki voitti ja päätin vähän satsata niitä mitä alunperinkin suunnittelin. Eilissäpäivin hain uudet vanteet, jotka myytiin mulle 18” mutta olivatkin 20” :D 245/40 uudenkarheilla renkailla...
  13. Jani T

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Joo, ensi viikolla harjoitellaan vähän vahaamista :D Jos siihen sais lisää syvyyttä. Toi on nyt se helmiäisvalkoinen. Tosi nätti kyllä.
  14. Jani T

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Jeps :peukku
  15. Jani T

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mistä olet iloinen? Tuolla toisessa topicissa kirjoittelin muunmuassa tämmöistä: Onneksi pelko osoittautui turhaksi kun eilen haettiin nuoremmalle pojalle Lohjalta, esittelykäytössä ollut Eclipse Cross, Intense+ varustelulla. On kyllä mainio peli :peukku
Ylös Bottom