Jäsenen jazardi uusimmat tuotokset

  1. J

    Vm.94 lancerii lukko ja nelivahteine laatikko?

    Moi oisko kukaa väsäilly lukkoo etuvetoo, oisko jotai ohjeita kuvia onko muita vaihtoehoi ku kemppi ei vissii? Onko tietoa mistä kävis suorilla nelivaihteine vaihteisto, tosivanhois lancereis olis mut niitä laatikoita ei nyt enää saa. Jos tarvii kysyy miks ni neljävaihdetta riittää mun käytös ja...
  2. J

    Vm.94 lancer taka ylätukivarren irroitus?

    Mut kuuluisko se teoria tasol lähtee se pultti pois vaa hakkaamal sielt mutteri pääst? Ja onko tietoo mistä pulttei saa nopeesti olin kattovinani et motonetis ei olis ollu muualt en oo viä kyselly
  3. J

    Vm.94 lancer taka ylätukivarren irroitus?

    No sitä mietin ku sii ois tilaa nippanappa puukkosahal katkasta se pultti sielt varren reunoilt molemmi puoli sisäpuolelta. Mut jäin vaa miettii et tuleeks ne nysät sitten pois sieltä et mikä ihme sii oikee kanittaa nii kovi
  4. J

    Vm.94 lancer taka ylätukivarren irroitus?

    Mites tämä ylätukivarsi mis on camber? Säätö. Niin millai sen epäkesko pulti saa pois. Mutteri on jo irti ja toisesta päästä saan säädö liikkumaa hiukan. Pulttia on yritetty hakkaa ulos mut ei lähe. Mikähä täs on vippas konsti?
  5. J

    Vm.94 Lancer taka olka-akselit

    Mikäs siinä, on et ei tukivarret sovi silmämääräisesti näyttäis ainakin samanlaisilta. Tarvii katella lähempää et voi vertailla.
  6. J

    Vm.94 Lancer taka olka-akselit

    tuo 4x114.3 on vanhemmissa minulla satasen jako
  7. J

    Vm.94 Lancer taka olka-akselit

    4x100 jako. No jos se on ihan samanlaine ku vm.94 ni riittäis sit kyl pelkkä kynkkä ja vaikka parikymppiä ja posteja pääl. Mut kyl koko settiki molemmista navoista kiinnostais jos on levyjarrulliset jarruinee päivinee et saa levyjarrulliseks swäpättyy samal. Ja pienin murhe se kai on jos takapää...
  8. J

    Vm.94 Lancer taka olka-akselit

    Tommone on jo varmaa levy jarrulinen malli? Löytyiskö kynkät kaikkine hiluinee laakerit jarrut jne et olis melkeenpä plug and play mitä maksaa
  9. J

    Vm.94 Lancer taka olka-akselit

    Tääl on näköjään muillaki noita revenny irti navasta. Osat vaa aika kiven alla ja käytetyt arvelluttaa et pitäis ehjä käytetty melkee vahvike hitsata ja laittaa joku vahvike lappu niihi sit? Siviili auto siis kyseessä millä ajan talvi endurancee et käsijarrun kanssa vissii aika kovilla nopeessa...
Ylös Bottom