Jäsenen kuski73 uusimmat tuotokset

  1. K

    Mistä L200:seen pohjaanlyöntikumit

    Vs: Mistä L200:seen pohjaanlyöntikumit http://www.milneroffroad.com/mitsubishi-uk-europe/l200-pickup/k74-2-5d2-5td-11996-122007-ukimport/k74-suspension/k74-suspension-bump-stop-rear Oisko tossa käypänen. Kyseisestä paikasta tilannut paljon osia. Nopea ja luotettava ;D
  2. K

    L200 "napalukko"

    Vs: L200 "napalukko" Vetarit jää pyörimään. Alipaine katkasee ainoastaan kartaanin pyörinnän. ::)
  3. K

    L200 laturi + alipainepumppu

    Vs: L200 laturi + alipainepumppu Oisko etuperän iroitukselle. kytkee etuperän pois käytöstä ku laittaa takavedonpäälle. hantarin puolella rungossa pienimusta säiliö. mihin pitäismennäletku siitä sit etuperälle pinjoninluokse. toivottavasti tarpeeks moni mutkaisesti selvitetty ;D
  4. K

    Pajero 2 4M40T 1994 - Turbo levisi, mistä uusi?

    Vs: Pajero 2 4M40T 1994 - Turbo levisi, mistä uusi? Soitto vaikka FinTurbolle sillä kyllä tietävät. Mikä muuten turboon tuli ?
  5. K

    Pajero -88 td lämpöongelma.

    Vs: Pajero -88 td lämpöongelma. itellä vm-97 L200 sama ongelma. Tänään vaihettu uusi termostaatti vika edelleenkin. Alavesiletku kylmä vaikka lämpömittari on puolessavälissä, sen ylemmäs ei oo ikinä noussutkaan.
  6. K

    Pajero 2,5tdi-92 värinänvaimennusakselit

    Vs: Pajero 2,5tdi-92 värinänvaimennusakselit Omasta L200 vm-97 jätetty tasapainoakseleitten hihna pois. Toimii aivan loistavasti. ;D
  7. K

    milner off road?

    Vs: milner off road? Ei mitään ongelmia ollut tilausten kansa. Nopea ja luotettava suosittelen.
  8. K

    Evo6 ahtimen ahto ongelma...

    Vs: Evo6 ahtimen ahto ongelma... Saako soppaa tarpeeksi? Ottkoruukannut pummppua?
  9. K

    2,5td pajero vm.93 tsuputtava ääni

    Vs: 2,5td pajero vm.93 tsuputtava ääni Mulla oli aikoinaan "naaperossa" samavika. Aikansa ku tutki ja kuunteli, nii vika oli suuttimessa. Vuoti sieltä välistä paineet pihalle.
  10. K

    Pajeron laturi lataa liian vähän?

    Vs: Pajeron laturi lataa liian vähän? Mulla latas ainoastaan 11,9 Niin sieltä oli mennyt jännitteen säädin. Paikallinen autosähkö korjaamo veloitti Korjaus työstä 120€. Pari kertaa oon ton mun laturin jo joutuna käyttämään korjaamolla (5v. aikana) Halvemmaks toi korjauttaminen on tullut ku aina...
  11. K

    vääntösauvojen kiristys for dummies?

    Vs: vääntösauvojen kiristys for dummies? Eipä nuo oo sanona mulle noista yhtään mitään :peukku
  12. K

    vääntösauvojen kiristys for dummies?

    Vs: vääntösauvojen kiristys for dummies? Ite revin noi rajoitinkumit huit hapeliin ja julma kirraus. niin kyllä ne 33" sinne menee ;D
  13. K

    vääntösauvojen kiristys for dummies?

    Vs: vääntösauvojen kiristys for dummies? sauvoissa on myös booritus jasta voi kääntää jos loppuu pultista varakesken "nim.merk. Näintehnä)
  14. K

    mites porukka on johdottanut työvalot/kattovalonsa?

    Vs: mites porukka on johdottanut työvalot/kattovalonsa? http://kuski73.kuvat.fi/kuvat/koeajo/Katjan+puhelin+226.jpg Mulla on tollain kiinteenä. Eikä toi katsuri oo mitään sanona .
  15. K

    jakoloota vuotaa

    Vs: jakoloota vuotaa Mulla on -90 NAAPERO ennen korin korotusta ei mahtunut jakolodjua irroittamaan auton alla, Ku tein 50 korotuksen niin johan mahtu ottamaa ne kaks ylintä pulttia pois. Eli jos korotos korin ja rungonvälissä niin saa katkaistua autonalla. :peukku
Ylös Bottom