Jäsenen Laffi uusimmat tuotokset

  1. L

    T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu

    Vs: T. Laukkanen, Mitsubishi Galant Sigma 1980 keskustelu Mulla on tuohon käyvät uudet takaiskarit (Tokico kaasu). Ja silloin aikoinaan kauppaan kuuluneet maski ja joku puskuri sekä 4-vaihteinen laatikko ovat vielä mulla.
  2. L

    Vakionopeudensäätimen hankinta & asennus

    Vs: Vakionopeudensäätimen hankinta & asennus Mitsubishistä ei ole kokemusta, mutta asensin hiljattain Mazdaan (929) vakionopeussäätimen, jonka olin ottanut purkuautosta. Kaikki liittimet löytyivät suoraan autosta, eli johtosarjat olivat tässä tapauksessa samanlaiset autoissa, joissa on säädin...
  3. L

    4G32 v.välykset&syttyennakko?!?

    Hihnat on vaihdettu kahteen kertaan, kun varmuuden vuoksi ostin hihnat, kun öljypumpun akselistefa alkoi ekan vuotaa jos ne hihnat olisivat öljyyntyneet. Hmm... mikähän kuvasto siellä varaosaliikkeessä oli käytössä, kun ainakin Motonetin mukaan Celestessä ja Galantissa on samat virranjakajan...
  4. L

    4G32 v.välykset&syttyennakko?!?

    Se kone on 1980-mallisesta A161-Galantista, mulla on jossain sen auton tyyppikilpi, otin varaosien ostamista varten talteeen... Tosin en sitten tiedä oliko siihen Galanttiin vaihdettu kone joskus. Ja kyllä niitä tasapainoakseleita on kaksi..
  5. L

    4G32 sopivuuksista

    Ei jaksa ruveta enää kasaamaan, joten jos löytyis kokonainen ehjä, niin olis hyvä. Mikä tapaus toi sun tiedossa oleva kone on?
  6. L

    4G32 sopivuuksista

    Niin, eipä ole tullut perehdyttyä vielä mitä muutoksia tuollaisen 2-litraisen asentaminen vaatisi, vai vaatisiko mitään. Noita 2-litraisia löytyisi helpommin varmaan. JK.Galant,82, olikos sun ne koneet siis kokonaisia ja toimivia?
  7. L

    4G32 sopivuuksista

    Tervehdys, olen uusi näitten Mitsujen kanssa ja tarttis tietää, että sopiiko uudemman takaveto-Galantin 1600-kuutioinen kone sellaisenaan Galant Sigmaan vm. 1980? Ei jaksa tapella ton autossa kiinni olevan koneen kanssa enää ja jos sattuis helpommin löytymään kone tuollaisesta uudemmasta...
Ylös Bottom