Jäsenen LLEMPPA uusimmat tuotokset

  1. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Valgee 3000gt nurmijärvellä myllykukon pihalla parkissa :)
  2. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kaveri rikko kytkimen siitä ja ei keretty hinaa sitä poijes sillä hetkellä piti seuraavana pvn töitten jälkee hinaa mut sit se hinattiinki suoraaa avklle
  3. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? siinä nyt oi vähän muutakin kuin lasit rikottu.... kylkee lyöty sisään peilit potkittu paskaks katto pompittu läjään etu enkit ja keskikonsoli viety kaikki ajovalt paskaks yms yms ilkivaltaa....
  4. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? minunhan se oli... jollakin oli ollu kehittävää tekemistä auton kanssa...
  5. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Djpeikko nähty klaukkalan teboilin pihassa? :) ajelein ohitte siitä. Ja alku viikosta näin kun sinä ajoit ohi siitä ku olin kahvetta hakemassa!
  6. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? kyllä se mie olin sit!
  7. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? tuo on ainaki stc-centterillä myynnissä tällä hetkellä!
  8. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Mikääs pv? ;D mie oon juurt töistä ollu lähössä silloo!
  9. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kovasti yritin juu! Oli vaan hidastelijoita edessää nii en päässy perää asti ;D
  10. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Se on kaverin. eii ole foorumilla tietääkseni :o
  11. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Sittenhän meillä oli sama matkatarkotus :)
  12. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Kukas hyppäs evo8/9 perään kehä1 ja tuli motarii klaukkalan ramppii asti peräs? :) morjestettiiki vielä!
  13. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? toossa paripäivää sit näky valkonen 5/6 poistui tikkurilasta,koivuhaasta 2-3 aikaaaa :)
  14. LLEMPPA

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Joku lennätti just konalan motonetin ohi valkonen evo9 :)
  15. LLEMPPA

    PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka)

    Vs: PK-Seudun kahvittelut (Parittomat viikot Ma.Klo 19.00 Teboil Koivuhaka) Vooiis huomen tulla kääymää pöörällä kääntymässä ;D
Ylös Bottom