Jäsenen Mikael uusimmat tuotokset

  1. M

    ostetaan evo5 lancerin 17" vakio vanne

    Jos jollain jäänyt nurkkiin lojumaan otsikon mukainen vanne olisin kiinnostunut siitä, tarve 1kpl niin saisi täydellisen sarjan niitä itselle. t. mikael 0503673087
  2. M

    evo5 enkei vanteet

    Olis tarve linkin (http://forum.jdmstyletuning.com/showthread.php?52063-NSW-17-quot-Oz-Racing-F1-Wheels-EVO5-Stock-Exhaust) mukasille vanteelle. Eikös noi evo5 vakio vanteet ole, eli 17"x7,5 et 35 ja yksi kappale. tarjoa yv tai nolla50 3674087
  3. M

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? evo5 ja kon- alkuinen ja savonlinnassa. Tunnusmerkit täsmää , taitaa uusi omistaja rankoo mitsua kunnolla:)
  4. M

    Hyvä, kohtuuhintainen ja matala hallitunkki

    Vs: Hyvä, kohtuuhintainen ja matala hallitunkki juu ihan varmasti on parempiakin markkinoilla, mut tosiaan ittelle sitte vissiin osunu se hyvä kappale.
  5. M

    Hyvä, kohtuuhintainen ja matala hallitunkki

    Vs: Hyvä, kohtuuhintainen ja matala hallitunkki Tämmönen on ollu mulla ainakin käytössä jo monta vuotta ja ihan hyvin on tunkin virkaa toimittanut. Ja pääsee suht matalienkin autojen alle, ja on leveä lautanen. Taas sitä pienempää ja halvempaa motonetin mallia en suosittele, ala-asennossa jää...
  6. M

    Evo 4 varaosanumerot

    Vs: Evo 4 varaosanumerot motonet 17-3139 Nimike Hammast suojakumi Galant V/O Hinta 5.90 €
  7. M

    Mistä helkutista renkaan mutterit? M12x1.5 ja auki 17mm hylsyllä/allen?

    Vs: Mistä helkutista renkaan mutterit? M12x1.5 ja auki 17mm hylsyllä/allen? Olisko tuosta linkistä hyötyä, myös paljon muita nippeleitä näyttäs olevan tarjolla ::) http://nippelit.fi/1st/html/default.asp?id=16880&p_id=3029&editmode=showprod
  8. M

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat mut miten se voi tehdä sitä vaan lämpösenä, kylmällä koneella ei oo tainnu koskaan kuulua mitään ääntä.
  9. M

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat Herätellääs tätä aihetta vähän. Mulla evo5:sen perä pitää ihmeellistä ulinaa ja rohinaa käännettäessä, samanlaisia kuvauksia täällä on näyttänyt olevan parilla muullakkin tähän aiheeseen kirjoittaneella, ootteko saaneet selville missä vika? olisin kiitollinen kaikesta...
  10. M

    vanteiden hiekkapuhallus ja maalaus

    Vs: vanteiden hiekkapuhallus ja maalaus sastamalassa on ko. firma, pitäs ens viikon aikana hakee vanteet sieltä pois, niin sit tiedän tarkan hinnan kertoo.
  11. M

    vanteiden hiekkapuhallus ja maalaus

    Vs: vanteiden hiekkapuhallus ja maalaus Paikallisessa peltisepänliikkeessä aluvanteille lasikuulapuhallus+pulverimaalaus, satasen luokkaa kierrokselta taidettiin sopia hinnaks, saa nähdä mimmoset tulee :P
  12. M

    Evo4 termostaatti

    Vs: Evo4 termostaatti http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=20382.0 tuolta löytyy vastaus.
  13. M

    EVOjen varaosanumerot

    Vs: EVOjen varaosanumerot heittäkääpäs mua evo5 jäähdyttimenkorkin varaosanumerolla tai itse uudella korkilla ;D . joo ebaysta löytys kyllä korkkeja, mut en oo koskaan sieltä koittanu mitään tilailla!
  14. M

    Jäähdyttimen korkki?

    Vs: Jäähdyttimen korkki? evo 5:seen tarvis jäähdyttimen korkkia tilailla, jos jollain on ylimääräinen niin vois lähettää mulle :) Tai jos sais korkin numeron, niin sekin kelpais.!
  15. M

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) auto on lancer evo V... mikä olis jäähdyttimen korkin varaosanumero? tai jos jollain sattuis olemaan ylimääräisenä ko. korkkia, niin vois lähettää mulle postissa.
Takaisin
Ylös Bottom