Jäsenen MiLa-95 uusimmat tuotokset

  1. M

    Kokemuksia Lancer 1.8 2008 mallista?

    Elikkäs kokemuksia kaipaillaan tuosta mallista. Kestääkö kone yleensä kuinka paljon ajoa ja ylipäätään kaikki tieto tervetullutta :)
  2. M

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Ei pitäisi mennä sanomaan "ei koskaan"... Nimittäin kun tuossa vihdoin ja viimein toteutin autokuumeeni, niin ei tullutkaan se Galant vaan Lancerissa pysyttelin edelleen ;) tuli 2.0 litrainen musta, tummenetuin lasein 8)
  3. M

    kilometrimäärät autossasi?

    Vs: kilometrimäärät autossasi? Kohtapuoliin Lancerissa 365 tkm. Hyvin on käynyt ja kukkunut. Toissa kesänä (?) kansiremppa ja nyt olis vielä tarkoitus vaihdattaa jakopäänhihna. Vaihtoa olen alkanut jälleen miettiä, vaan jos menis vielä ensi kesään?
  4. M

    Ongelmat jatkuu kansirempan jälkeen Lancerissa..

    Vs: Ongelmat jatkuu kansirempan jälkeen Lancerissa.. Suuret kiitokset vastauksista :peukku Syyksi paljastui imusarjan takana oleva sähköliitin, jossa oli huono kontakti. Kun syy vihdoin selvisi, auto käy taas kuin unelma 8)
  5. M

    Ongelmat jatkuu kansirempan jälkeen Lancerissa..

    Elikkäs nyt ongelmana: tyhjäkäynti ei asetu paikalleen, vaan se kumpailee. Auto pysyy kyllä käynnissä. Autolla ajettu muutama pieni lenkki ja tyhjäkäynti pysyy samanlaisena kumpailuna koko ajan. Kun ilmansuodattimenkotelossa oleva monijohtoinen liitin irroitetaan, tasaantuu tyhjäkäynti...
  6. M

    Lancer -95, venttiilien säätövälykset?

    Vs: Lancer -95, venttiilien säätövälykset? Ja taas kerran kiitokset vastauksesta :)
  7. M

    Lancer -95, venttiilien säätövälykset?

    Edelleen pulmaa eli kansi oli remontissa, mitkä mahtaisivat olla venttiilien säätövälykset? Kyseessä Lancer -95 1.6i 16V.
  8. M

    Lancer -95 1.6i 16V kannen irroitus?

    Vs: Lancer -95 1.6i 16V kannen irroitus? ^Kiitokset vastauksesta :) Käytiin samantien vääntämässä pulttia ja saatiin auki se. Nyt voi mies jatkaa taas huomenna remppaa :peukku
  9. M

    Lancer -95 1.6i 16V kannen irroitus?

    Lanceriin tekeillä kansiremppa ja nyt tuli tenkkapoo --> Nokka-aksilan hihnapyörän pultti todella tiukassa. Aukeaako normaaliin suuntaan?
  10. M

    Mikä Mitsu koira-autoksi?

    Vs: Mikä Mitsu koira-autoksi? Jep, tuskin olen ainoa, joka katsoo auton ulkonäköäkin :)
  11. M

    Vitsi topic

    Vs: Vitsi topic ‎"Mä olin tänä aamuna ajamassa Länsiväylää, kun satuin kattomaan sivulle ja siellähän ajoi joku muija upouutta Bemaria. Se kaahasi jotain 120 kilsaa tunnissa. Samalla se meikkasi itseään kaksin käsin, naamakiinni taustapeilissä ja ohjasi rattia kyynärpäällään...
  12. M

    Mikä Mitsu koira-autoksi?

    Vs: Mikä Mitsu koira-autoksi? ^Juu, ei tarvitse pelejä pelata, kunhan ei tule liian tiivis tunnelma muuten... Voisi muuten pipo näillä kiristyä liikaa :-\ Mutta täytyypä pitää mielessä tuo Legnum myös :) ^^Minä olen vähän outo siinä mielessä, että auton pitää miellyttää minua myös...
  13. M

    Mikä Mitsu koira-autoksi?

    Vs: Mikä Mitsu koira-autoksi? ^Tuo Lancer ei vaan ole minun makuuni ;)
  14. M

    Mikä Mitsu koira-autoksi?

    Vs: Mikä Mitsu koira-autoksi? ^^Siisti :peukku Minkäs kokoisia koiria tuolla olet kuljettanut? Itselläni 2x saksanpaimen ja molemmat reilu 40kg sekä porokoira 25kg eli nuo pitäisi saada mahtumaan takapaksiin kaikki ??? ^Ihmeen paljon minulle kertyy kilometrejä vuosittain ja kaasujalkakaan ei...
  15. M

    Mikä Mitsu koira-autoksi?

    Vs: Mikä Mitsu koira-autoksi? Kävinkin Googlettamassa tuon EA Galantin ja sitä verrattiin tiloiltaan V70 ja Passattiin. Tuota V70 on tullut katseltua myös yhtenä vaihtoehtona, mutta jos Galantissa olisi samankokoiset tilat, niin valinta osuu kyllä silloin siihen :driver Pitää koettaa, jos...
Ylös Bottom