Jäsenen MVa~1 uusimmat tuotokset

  1. MVa~1

    Outlander PHEV 2014 puhaltaa sisään vain viileää

    kun tuo 4-tie venttiili tuntuu välillä olevan melko riesa ja uusi on kohtuu hintava, niin onko kukaan miettinyt, että jos sen korvaisikin jollain sähköisellä 4-tie venttiilillä? Kun alkuperäinenkin toimii kokonaan ilman auton älyä, niin uudenhan voisi kätevästi jollain erillisellä ohjaimella...
  2. MVa~1

    -97 galant. keskuslukko ja sisävalo ei toimi. ja mittarihäikkää??

    Vs: -97 galant. keskuslukko ja sisävalo ei toimi. ja mittarihäikkää?? Konehuoneen sulakerasiassa on kaksi sisätilan sulaketta semmoisessa valkoisessa kehyksessä. Oiskohan logot ollu radio ja joku valo tms.. rasian kannessa. Sen valkoisen kehyksen pystyy nostamaan hieman ulospäin, jolloin auton...
  3. MVa~1

    EA galantin etujarruista

    Vs: EA galantin etujarruista Ainakin kaksimäntäiset on tosi huoltoystävälliset. muista en tiedä ku mulla on molemmissa kaksimäntäiset. kerroppa mikko412 että mikä se on se oikea aine sinne liukuihin ku sun kirjoituksesta saa käsityksen, että kuparirasva se ei ole. Tavan vaseliini menee ainakin...
  4. MVa~1

    Galant -00 kolahdus etupäästä

    Vs: Galant -00 kolahdus etupäästä kolisee samalla lailla vaikka olisi se etummainenkin pallo väljä. Ja jos molemmat on väljiä, niin ei välttämättä näy se toisen välys. katsuri kirjoitti jälkitarkastukseen huomautuksen,että tarkista kaikki välykset, kun oli vain etummainen pallo väljä. On...
  5. MVa~1

    Mikä mieltänne painaa ?

    Vs: Mikä mieltänne painaa ? Ja sitten loppuukin tälle vuodelle tämä joutava kärvistely ja lumen odottaminen.. Kunhan ensin selvitään vielä tästä syksystä..
  6. MVa~1

    pajero 3.2 did -00 neliveto kytkennät kusee

    Vs: pajero 3.2 did -00 neliveto kytkennät kusee Napalukojahan sun autossa ei ole, vaan oikea vetoakseli "katkeaa" alipaineen avulla. Siksi siis on mahdollista, että vasen eturengas pyörittää myöskin kartaania, vaikka oikea ei sitä tekkään. Tasauspyörästö on vain ihmeellisen jäykkä, jos se sen...
  7. MVa~1

    Pajero 3,2 DID vm.2000 (jarrut&4veto)

    Vs: Pajero 3,2 DID vm.2000 (jarrut&4veto) Se valohan vilkkuu silloin kun ei ole ns. pyydetyssä tilassa se lukko, eli jos laitat lukon päälle, niin valo vilkkuu niin kauan, että lukko on päällä. Jossei perässä ole kaikki rattaat kohdillaan, niin valo vilkkuu niin kauan, että rattaat on...
  8. MVa~1

    Pajero gen1. Sähköikkunat manuaalisten tilalle?

    Vs: Pajero gen1. Sähköikkunat manuaalisten tilalle? Taitaa olla ihan Bolt-On homma itse nostimien vaihto. Johtosarjojen olemassaole vähän epäilyttää, mutta ei kai sielä kovin montaa johtoa silti mene ainakaan kaksi ovisessa, että ei kai sekään mikään mahdottomuus ole
  9. MVa~1

    Pajero 2.8 kytkin

    Vs: Pajero 2.8 kytkin On niitä 2,8 koneita ainakin tavllisella vauhtipyörällä. Yhden -96 2,8:n vauhtipyörän nähneenä. ;D
  10. MVa~1

    EA Galant alapallonivel, voiko irroittaa tukivarresta?

    Vs: EA Galant alapallonivel, voiko irroittaa tukivarresta? Kyllä minä ainakin olen ja elän siinä käsityksesä, että ei noita niveliä voi erikseen vaihtaa, vaan menee koko tukivarsi vaihtoon. 2,0 ja 2,5 pitäisi olla samat varret, ainakin mitä muistelen omiani vertailleena osamies.fi sivustolla
  11. MVa~1

    2,5 kone 2.0:n tilalle

    Mulla on siis pihassa -98 2.0 Galantti manuaalilaatikolla ja -99 2,5 Galantti myös manuaalivaihteistolla. Tosta V6:sta alkaa kori olemaan jo melko hapan ja tuon 2.0:n voimavarat ei vain säväytä. Olen siis pyöritellyt mielessäni mahdollisuutta vaihtaa isompi kone tuohon parempaan koriin ja näin...
  12. MVa~1

    Keskustelua Nivomaateista

    Vs: Keskustelua Nivomaateista Tulipahan käytettyä tänään tuo "pikku"Galantti katsastuksessa ja meinasi hymyilyttää kun inssi laski takapään tunkilta alas, niin nivothan meni ihan pohjaan kun hetki aikaisemmin roikkuivat renkaat ilmassa, niin ilmeisesti se aiheuttaa jonkun paineen löysäämisen...
  13. MVa~1

    Galant sähkölasin nostimen ongelma?

    Vs: Galant sähkölasin nostimen ongelma? eiköhän sinne sähkö mene sitten oven sisälle asti jos naksahtaa siellä, toki uskoisimpa melkein että siellä rele on, mitä olen omista autoista sitä naksahtelua kuunnellut. Jos siellä on rele, niin meneekö releelle sitten plussa ja miinus ja jatkuuko ne...
  14. MVa~1

    ilmastointi toimii vain isoilla kierroksilla

    Vs: ilmastointi toimii vain isoilla kierroksilla seuraavaksi tarkistaa sitten sieltä kojelaudan takaa ilmastoinnin ohjainyksiköstä, että onkos siellä se haitariletku paikallaan kun tuntuu, että sulla sekoilee tuo lämpötila. Se haitariletku on siellä imemässä auton sisältä ilmaa ilmastoinnin...
  15. MVa~1

    N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille

    Vs: N1G pajero gen1 muutos katastus lisäpenkille Miltei kaikkihan on mahdollista, mutta saattaa maksaa huomattavia summia. Eli autohan on ilmiesestikkin pakettiauto, mutta onko huoltoauto vaiko ihan vain paketiauto? Onko kaksipaikkainen ja mihin väliin olet tuota lisäistuinta laittamassa?
Ylös Bottom