Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Kannattaa laittaa suoraan se iso, en tiedä saako motonetistä vielä sitä.
Tuo ahtojen säätö ei oikein järkevästi onnistu ainakaan vanhalla eculla (osoitteet eivät varmasti tiedossa), joten siihen tarvitset kyllä erillisen säätimen.
Näyttää joo siltä peltiseltä. Mulla on toivottavasti vielä tallessa se mmcflasher lisäpalikka, joka pitää olla että tuota voi ohjelmoida. Tuossa vanhemassa pysty säätämään seoksia ja sytytysennakkoa ja fuelcuttia pystyi siirtämään pois. Kyllä sieltä ainakin vääntöä saa.
Sanoisin että juridinen kysymys jo ja riippuu tasan tarkkaan mitä lukee "akun kapasiteettitakuussa" ja miten sitä lähdetään tulkitsemaan. Myös varsin mielenkiintoinen kysymys koska auton akusta ei käsittääkseni käyttäjä saa virtaa ulos mitenkään. Mutta turha spekuloida sitä tässä sen enempää. :)
On muitakin vaihtoehtoja toki asian ratkaisemiseksi. Jos kukaan ei edellenkään korjaa niin ehkä Dala's EV repair tai sitten apua voi saada lakimielessä tuolta. https://autoriita.fi/ Kuulostaa tosiaan hassulta, että akun kapasiteetti on 80 %, mutta sitä ei voi kukaan käyttää niin asia on fine...
On kyllä käynyt tuuri jos on hyväkorisen löytänyt. Itse jätin vielä säästöön korisarjat jos joskus löytyisi papan vanha. Nuo ovat katoavaa kansanperinnettä. Enää ei ole hyviä näkynyt oikeastaan missään, nettiautossa oli yksi vähän ajettu 2.0.
OT jatkukoon mutta näkisin yleisenä ongelmana sen että sen auton kotilataus on harvoin mahdollista silloin kun aurinkoa saadaan. Sopivan puskuriakun kanssa varmasti mainio. Ja varmaan kesemmällä alkaa saamaan jotain irtikin sopivampaan aikaan :)
Turbiinin kanssa toimiva automaatti ei jyristä mutta taas joku toisenlainen suorempi välitys alkaa jyristää jos menee liian matalilla kierroksilla. En näkisi vaarallisena tuollaista 1300 kierroksen käyttöä kevyellä kuormalla, silleenhän ne automaatit on maailman sivun toimineet.
Suosittelisin kyllä tekemään vapaa-ajallaan jotain muuta. Yksi idea voisi olla tehdä turbo 4g64 mutta ei gdi:tä. Siinä GDI- teknologiassa on paljon sudenkuoppia eikä Mitsubishi saanut sitä ikinä toimimaan kunnolla. Sitä vasten etuvetoinen 4g64 evon moottorinohjauksella ja NORMAALILLA...
NYkyisenä hyundai-miehenä en ehkä tuota ioniqqia suosittelisi niinkään. Plugarina huonompi "sähköauto" kuin Ampera. Esim se moottorin käyttö lämmitykseen ei ole hyvä juttu. Kona on selkesti mukavampi ajossa kuin tuo ioniq. Ioniq on sitten sähköautona se "effiency king" varmaan edelleen. Ioniqsta...
Molempia on nyt jälkeenpäin tuotu paljon Suomeen, eihän kellään uutena ole moiseen täällä varaa, huomioiden vielä että joutuu bensaakin ostelemaan.
Ampera on ladattavista hybrideistä edelleen ainoita, jotka lähtökohtaisesti syövät akun tyhjäksi ennen polttomoottorin käynnistystä. Mitsussa tämä...