Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Lambdaltahan ei tarvitse saada siihen evon ecuun minimissään kuin kapeakaista oikeaan pinniin joten ei siihen sen käyntikunto kaadu ellei se ole väärin. Helpoin jos on joku laajakaista ja siltä sitten vain signaalia eculle
Onko sulla kuitenkaan nyt kaikki johdot oikein siihen auton johtosarjaan päin? Galantin kanssa sai ihan huolella taistella kun galantin pinoutit eivät olleetkaan ihan sitä mitä internets sanoi. Yleismittarista piipperi käteen ja setvimään..
Eihän se ole kuin vaihtaa.
Toki varmasti joku osais paremmin neuvoja antaa jos tietäisi
A: Auton mihin ollaan sovittelemassa
B: mitä siellä on ollu
C: mitä sinne haaveillaan
D: kilpiin?
Sehän mulla ei koskaan tuo ecu flektiä ohjannut vaan oli ns aina päällä. Muistaakseni eculta lähtee parillekkin eri flektille piuhat ja niidenkin käytäytymistä sai tephrassa säädettyä. Suutinjumppaa sain minäkin harrastaa kyllä, tosin ei meinannut mikään määrä suutinskaalausta riittää ettei ois...
Eikö tuon pitäisi mennä laihemmalle kun suuttimien skaalausta nostaa isommalle?
Saattas olla melkein parempi että kattelet nyt kaikki paikat tiiviiksi (myös sen pakopuolen) ja laitat sisään ihan puhtaan tephran josta alat säätämään uusiksi sitä. Ja jos käyttäytyy sittenkin oudosti niin melkein...
https://www.mitsubishiclubfinland.com/bbs/index.php?threads/turbo-dyny-j%C3%A4%C3%A4lle-paljon-tavaraa.64236/#post-511935
Ei oo vieläkään palasteltu sen enempää mitä moottorinohjaus nypätty pois..
Mitkä suuttimet siellä on?
Raakasti vain suuttimien skaalauksella rikkaammalle kunnes on tontillaan nyt alkuun ellei siellä sitten ole jotain vuotoa sotkemassa lambdojen näkymiä
Sulla on siis kaksi lambdaa siellä? Kapea eculle ja laaja mittarille?
Jos näin ja kapeakaista näyttää jotain semijärkevää evoscannilla mutta laajakaista mittarilla koko ajan laihaa, niin rupeaisin epäilemään toimiiko se laajakaista.
Ja toisaalta taasen turhaapa siellä kahta lambdaa pitää...
Riippuu mitkä suuttimet sulla siellä on mutta melko paksulle se oli säädetty 4g63 ahdistettuunkin niin varmaan on melkosen rikkaalla jos samankokoisilla suuttimilla on mitä mulla oli.
Otahan huomioon että se ecu antaa ulos evon syttyjärestystä joka saattaa olla eri kuin ton.
Edit: tai siis sittenhän se riippuu miten sulla on johdot kiinni siinä johtosarjassa myös, eli kannattaa kattoa että kipinä tulevi oikeaan aikaan oikeaan paikkaan
Kokeile nyt ensin kytkeä se silleen että saat sillä openport johdolla katottua jotta ecu herää ja että saat siihen yhteyden.
Galantin mfi vai mpi vai mikälie rele oli muistaakseni oma hommansa johdottaa tuon kanssa pelaamaan. Seuraava vähän mutulla ja muistin mukaan mutta galantin releessähän...