Jäsenen rodney uusimmat tuotokset

  1. rodney

    Lancer Ralliartin ostoaikeissa.

    Vs: Lancer Ralliartin ostoaikeissa. Kiitos. kokemuksistasi
  2. rodney

    Lancer Ralliartin ostoaikeissa.

    Vs: Lancer Ralliartin ostoaikeissa. Muuten kyllä houkutteleva ajatus, muta tarvii vanha hävittää samalla vaihdossa uuteen. Kiitoksia vaan.
  3. rodney

    Lancer Ralliartin ostoaikeissa.

    Vs: Lancer Ralliartin ostoaikeissa. No katos.. Olin ollut laittavinaan oikein linkinkin, mutta unohtanut. :seina Asia korjattu :driver
  4. rodney

    Lancer Ralliartin ostoaikeissa.

    Tätä kyseistä yksilöä olen suunnitellu itselleni käyttöautoksi ja alustavasti kauppaakin jo hieronut. Ennen kuin kaupanteko muuttuu vakavammaksi niin kyselisin viisaimmilta mitä tulisi huomioida koeajossa/huoltokirjasta/omistamisesta ym noin yleisellä tasolla ja onko kyseinen yksilö kenellekkään...
  5. rodney

    Kotiteatteripäivitystä pukkaa

    Vs: Kotiteatteripäivitystä pukkaa Meiltä löytyy seuraavanlainen "Kotiteatteri": -Epson TW-680 tykki -Moottoroitu kangas 110" -Panasonic 50" Plasma -Onkyo tx-sr606 7.1 hdmi vahvari -Sony bdp-350 Bluray soitin -Nintendo Wii ja Xbox360 (pelailuun) -Monitor Audio radius r270 pääkaiuttimet...
  6. rodney

    Evoon vanteet?

    Vs: Evoon vanteet? Veikkaan ,että kiiltovaunu.comista.Kannattaa ainakin soittaa ja kysäistä vaikkei netti sivulta löytyisikään sopivaa jakoa/kokoa.Itse kun aikoinaan soittelin niin löytyi evoon 19" Ozeja vaikkei niitä nettikaupassa ollutkaan.
  7. rodney

    EVO V kysymyksiä

    Vs: EVO V kysymyksiä Joten sovitaanko ,että sopiva vaihtoväli on 60-90tkm ja tuo 90 tkm on ihan max :peukku.Itse vaihdatan kun tulee edellisestä kerrasta tuo 60tkm.
  8. rodney

    EVO V kysymyksiä

    Vs: EVO V kysymyksiä Minä taas muistelisin kuulleeni viisaimmilta ,että 60tkm...
  9. rodney

    Evo kartoitus foorumilla

    Vs: Evo kartoitus foorumilla "Hopeahko" IV Kotkassa :driver Astin vanha :peukku
  10. rodney

    Mikä paras osatoimittaja?

    Vs: Mikä paras osatoimittaja? Konepelleissä ei ole monenkaan sadan gramman eroa hiilikuituisen hyväksi mutta takaluukussa on painossa eroa aikas paljon...
  11. rodney

    Mikä paras osatoimittaja?

    Vs: Mikä paras osatoimittaja? Mulla olis Seibonin Hiilikuitu luukut myytävänä :peukku.. http://www.nettiauto.com/1952309
  12. rodney

    Millä pyörällä ajelet?

    Vs: Millä pyörällä ajelet? Sieltähän minä kun paikallisia olen :peukku..
  13. rodney

    Millä pyörällä ajelet?

    Vs: Millä pyörällä ajelet? No onhan se aika kyykky,yllättävän hyvä ajoasento siinä on kun on suht kapea ja ohjaustankokin on aika lähellä verrattuna esim gsx-r:ään..On joo komia ja ei tule ihan heti vastaankaan kun noita SE malleja tuli suomeen 2kpl :peukku ja koko eurooppaakin vain n.50kpl...
  14. rodney

    Millä pyörällä ajelet?

    Vs: Millä pyörällä ajelet? Triumph daytona 675 -08 Special Edition
  15. rodney

    Evo 8 jarrulevyt...

    Vs: Evo 8 jarrulevyt... Juu kyllä sen ymmärsin että molemmat jarrulevyt sorvataan samaan aikaan..Tarkoitin sitä ,että se sorvi sorvaa molemmat levyt samanaikaisesti levyjen olessa autossa paikallaan..
Takaisin
Ylös Bottom