Jäsenen Spol uusimmat tuotokset

  1. S

    Legnumin bensamittari kiukuttelee. Pari muuta kysymystä

    Vs: Legnumin bensamittari kiukuttelee. Pari muuta kysymystä Kyseinen legu on ollut mulla aikoinaan. Ai ne ei ole vaihtanut vieläkään sitä kardaanin kannatin/tukilaakeria...? Voi olla että se toinenkin on jo ihan loppu. Kilometrit ei sitten pidä sinne päinkään paikkaansa...;) mittarissa oli...
  2. S

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? kolloo ja pennuille jaffaa, Illalla tulee käymään danielin jaska ja parimuuta kypsynyttä...
  3. S

    Mitä tänään syötäisiin? keskustelua ja kuvia mäsäytyksestä!

    Vs: Mitä tänään syötäisiin? keskustelua ja kuvia mäsäytyksestä! 20kpl possu pihvejä, 5pkt kabanossia, 3kg uusia perunoita, 3kg kinkku juusto salaattia ja toista kymmentä herkkusientä joihin kääritty 4pkt pekonia ja melkein kaikki mennyt. Vaan 4 ihmistä syömässä =D
  4. S

    Legnumiin voimaa?

    Vs: Legnumiin voimaa? Hintaisekseen asiallinen putkisto. Katinkorvausputken tein itse vanhan maatuneen katalysaattorin laippoja hyväksi käyttäen. Nopea asentaa eikä itsellä ollut mitään ongelmia istuvuuden kanssa.
  5. S

    Lommon korjaus

    Vs: Lommon korjaus Toimii mutta ei saa olla terävä se lommo.
  6. S

    eclipsen koneen momentit

    Vs: eclipsen koneen momentit Kelpaako noi?!? http://www.carolinadsm.com/forum/showthread.php?t=18431
  7. S

    Autot vahaan!

    Vs: Autot vahaan! ^^ Älä käytä pesuaineena auton pesuun ennen kunnon fixausta mitään mikä pitää sisällään vahaa.
  8. S

    Minä ja makuni

    Vs: Minä ja makuni Vastataan vaikken jäsen olekkaan.. Minä ja makuni Pituus: 188 Paino: 105 Hiukset: Ruskeat/Tummat Silmät: Siniset Horoskooppimerkki ja syntymä pv.: Vesimies 22.01 Lempiruoka: Kaikki iso on hyvää Ruokajuoma: Cola Olut: En pahemmin käytä Viini: En käytä Paukku: Viskit...
  9. S

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Aamusta aikaisin tallille ja taas tuli otettua yksi huohotin vikainen 6.5L td laatikoineen irti...alkaa olemaan yksin tehtynä aika kohdillaan... ;D
  10. S

    Jarrupalat ratakäytössä

    Vs: Jarrupalat ratakäytössä Nopealla guugelilla katsottuna ei ole ainakaan WRC vehkeissä mitään ulkoisia kumeja sulamassa... http://www.subaruwrcspares.com/resources/_wsb_432x258_Alcon+4pot+Rear.jpg http://www.subaruwrcspares.com/resources/_wsb_446x311_GpN+AP+FR.jpg
  11. S

    Hyvää isänpäivää!

    Vs: Hyvää isänpäivää! kahvia ja piparia... ;D
  12. S

    From dubai

    Vs: From dubai Nyt sitten putos kun katsoi tuon SLR pätkän... :o ;D ;D
  13. S

    Galant VR-4 Naputtaa??

    Vs: Galant VR-4 Nakuttaa?? Joku 5w-40 esim Castrolin mangatec on tullut havaittua hyväksi...
  14. S

    mihin letkuihin asennetaan turboruuvi vr-4 twin turboon

    Vs: mihin letkuihin asennetaan turboruuvi vr-4 twin turboon ^^Onko sulla manuaali vai automaatti ? 50km/h 5 vaihteella ei meinaan tee automaatille hyvää...ei voitele läheskään samaan tapaan kuin esim 70km/h ajaessa. Huomasin itselläni ainakin sen että vaihtaa liian isolle...
  15. S

    Vain kolme sanaa (jatkotarina)

    Vs: Vain kolme sanaa (jatkotarina) ainoastaan pitkää mustaamakkaraa
Ylös Bottom