Jäsenen temgesic uusimmat tuotokset

  1. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Jepu, ei muuta ku sama testi hiukan kovemmilla pakkasilla, ja kerrot sitten liikahtaako vai meneekö tukilakkoon pure moden suunnitelleiden insinöörien puelesta =)
  2. T

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Näinhän sitä tietysti luulisi, mutta se olen kuitenkin minä joka olen ilman autoa ja jota odottaa joku ylisuuri lasku "laakerin vaihdosta"... Mutta juu, yhden vetarin löysin, mutta en nyt pysty täysin todentamaan, onko vuoden 2000...
  3. T

    Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net)

    Vs: Mitsuihin uusia alkuperäisosia (katso myös mitsunosat.net) Autoasi onnistui hajottaaan vetoakselin laakerinvaihdossa, ja nyt tarttis löytää vuoden 2002 Galanttiin (2.5l V6, automaatti) oikean puolen vetoakseli. Löytyykö? Ideoita? Minkä mallien kanssa sopii ristiin? Kiitokset vastauksista!
  4. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Vs: Outlander PHEV talvikäyttö Minä olen, mutta en onnekseni ehtinyt ostaa autoa, koska minulle tämä toiminta oli selkeä showstopperi. Eli tässä yhteydessä minusta ei ole apua, mutta auton jätin ostamatta tämän vuoksi.
  5. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Mielestäni ei. Uskon, että lähitulevaisuudessa ajellaan paljonkin ihan pelkällä sähköllä. Itselleni PHEV olisi ollut nimenomaan sähköauto polttomoottoribackupilla, jos olisi toiminut, niin kuin mainospuheissa kerrottiin.
  6. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Tämä on yksi näkemys. Mutta jos mietit tarkemmin, niin materiaalien ja myyntipuheiden perusteella se voi olla vaihtoehto myös sähköautolle, jolloin kaikki kulutus- ja ekovertailu ...
  7. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Lasku ei ole kaukaa haettu, jos haluat yrittää ymmärtää pointin. Jos et, niin mikään selitys ei auta. Jos haluaa laskea koko vuodelle saman laskelman, niin suhteellinen(kaan) ero polttoaineen kulutuksessa ei ainakaan pienene, sillä sähköllä toimiessaan tuo ei kuluta litran litraa lämpimilläkään...
  8. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Hyvä idea, pitääkin kysellä.
  9. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Samassa tilanteessa ollaan, eli kiikun kaakun oston kanssa. Alan tosin vain ja ainoastaan tämän ongelman myötä kallistua ajelemaan nykyiselläni vielä kesään asti, ja katsoa, josko siihen mennessä olisi tullut esimerkiksi ohjelmistoratkaisu tähän. Itse en viitsi pistää yli 55 tonnia uuteen...
  10. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Varmasti monin konstein tuota polttomoottorin kulutusta voi pienentää ja lieventää ongelmaa, mutta olen kyllä Anacondan linjoilla tuossa, että ongelman ydintä ei pitäisi hyväksyä, vaikka sen seurauksia saisikin monin tavoin lievenettyä.
  11. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    On kyllä aika kaukaa haettu nämä rinnastuksesi. Kyse ei ole mistään parista hevosvoimasta tai minimaalisesta 10-20% erosta bensankulutuksessa. Jos pakkastalvi kestää vaikkapa yltiöpäiset 12 viikkoa, joka aikana käyn töissä 5 kertaa viikossa 20 km:n yhdensuuntaisen matkan. Talvipakkasilla sitten...
  12. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Tuntuis, että menee suuri osa koko sähköauton ajatuksesta hiukan harakoille, jos auto haluaa pitää akkunsa aina keinolla millä hyvänsä täytenä =( Itse kävin koeajolla ennen pakkasia, ja tuntui toimivan hienosti. Mutta nämä keskustelut täällä saavat kyllä vielä harkitsemaan useampaankin kertaan...
  13. T

    Outlander PHEV talvikäyttö

    Mä komppaan tätä. Ja kysehän ei ainakaan kohdallani ole polttomoottorin esilämmityksen väheksymisestä, bensa-Galanttini on aktiivisesti pistokkeessa näillä keleillä. Kyse on yksinkertaisesti siitä, että jos ostan sähköauton, niin haluan myös ajaa mahdollisimman paljon sähköllä. Mielestäni...
  14. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Ei itseasiassa ollut, vaan kuten ast sanoikin, Anacondan alkuperäinen murhe oli se, että kabiinia ei saa lämpimäksi /ilmastoiduksi pelkillä akuilla, vaikka ajaisi vain muutaman kilometrin, vaan polttomoottori on ikään kuin "pakko" käynnistää. Paikallaan ollessa laturin päässä...
  15. T

    Outlander PHEV

    Vs: Outlander PHEV Onko kellään mitään lisätietoa tuohon softapäivityshommaan? Noi Webasto/Eber-väännöt on kovin epäoleellisia itse asian kannalta. Kun kerran tekninen mahdollisuus akuilla lämmitykseen olisi olemassa, niin harmi jos sitä ei voi softapuutteen vuoksi hyödyntää silloin, kun...
Ylös Bottom