Jäsenen Temppas uusimmat tuotokset

  1. T

    Foorumin luottokauppiaat

    Vs: Foorumin luottokauppiaat Joo kiitos ja sori, kun ei muuta paikkaa ikean sijaan siitä motarin varrelta mieleen tullut.. :D
  2. T

    Evo IX valot

    Vs: Evo IX valot 200-300e vois vielä mennä, mutta nämä http://www.evo9parts.com/product.php?productid=121&cat=12&page=1 on jo todella suolaisen hintaset mun mielestä..
  3. T

    Evo IX valot

    Vs: Evo IX valot Mistäs löytyisi ysiin takavaloja (edullisesti) ? Noi vakiot on aika hapokkaan näköiset, seiskan punaiset valot vois olla ok omaan silmään tai sitten valkoisella vilkulla olevat jenkki? IX:n...
  4. T

    Evo 9 Sytytystulpat

    Vs: Evo 9 Sytytystulpat Vakio vaihtovälihän on 90tkm muistaakseni.. ite oon jo pari kertaa vaihtanut, kilsoja 95t. Varmaan kannattaa useammin vaihtaa, jos näillä perus vireillä ja vakiotulpilla ajelee? Seuraavaksi täytyy kyllä tilaa nuo vähän kylmemmät.
  5. T

    evo 9 tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella kuuluu tasainen ulina?

    Vs: evo 9 tyhjäkäynnillä lämpimällä koneella kuuluu tasainen ulina? Mulla ainakin ulisee jakopää jonkun verran, juuri tehty kyllä remppakin siihen...
  6. T

    Keskinopeusvalvonta

    Vs: Keskinopeusvalvonta Mites hyvin nuo kamerat havaitsee ton evon kilven, joka sijaitsee keulan vasemmassa reunassa? Ite olen poistanut kilven muovi- alusen ja kilpi on vielä hieman enemmän vasemmalla kuin alunperin... Kerran vaan kehällä ajoin jonkinmoista ylinopeutta kamera-auton ohi, eikä...
  7. T

    Evo8 uuden omistajan kysymyksiä

    Vs: Evo8 uuden omistajan kysymyksiä Mulle sanoivat ST-motorsissa, ettei tuota automaattista kiristäjää tarttisi vaihtaa edes. Ja työlle tuli hintaa 455e, joten toi 260e veholla kuulostaa todella vähältä. Evo 9 kyseessä, mutta eipä se taida erota työn osalta mitenkään.. Harmi jos tuo ayc...
  8. T

    P0505 vikakoodi ja ongelmat..

    Vs: P0505 vikakoodi ja ongelmat.. Juu, ekalla kerralla n.3kk sitten tein ja toimi hyvin tähän saakka. Nyt oon kahdesti tehnyt tällä viikolla saman ja toisella kerralla näyttää onnistuneen, kun toimii taas melko hyvin. Pikkasen jättää välillä kiekkoja kiihdytyksessa ylös, mutta tyhjäkäynti on...
  9. T

    P0505 vikakoodi ja ongelmat..

    Vs: P0505 vikakoodi ja ongelmat.. http://www.camskill.co.uk/products.php?plid=m8b0s2331p10025 Ei halpa tuolakaan..
  10. T

    P0505 vikakoodi ja ongelmat..

    Vs: P0505 vikakoodi ja ongelmat.. Eikai se perkele ole niin kallis? No pitää koittaa takuuseen saada...
  11. T

    P0505 vikakoodi ja ongelmat..

    Vs: P0505 vikakoodi ja ongelmat.. Noniin, alkoihan se itelläkin taas tyhjäkäynti oireilemaan, kiekat seilaa 1000-2000 välillä ja kiihdytyksessä kierrokset pysyy ylhäällä hetken, vaikka kaasu jo päästetty... Hemmetin rasittava ajaa sillä nyt. Onkohan tyhjäkäyntiventtiili hajalla totaalisesti...
  12. T

    Evo9 - Mitkä jarrulevyt ysin Bremboihin?

    Vs: Mitkä jarrulevyt ysin Bremboihin? Minä tilasin noi halvimmat levyt&palat camskillistä hätäpäissäni, kun originaalit täristi niin perkuleesti. Tänään alastarolla ajaessa ei mitään ongelmia niillä. Ei täristä eikä mitään silmin nähtävää vikaa. Täytyy ensi viikolla ottaa ne auki ja katsoa...
  13. T

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Hienoin kuva Mitsubishistäsi? Tässä joku uudempi räpsy. Serkkupoika otti, kallis kamera, huonompi kuvaaja.. :D Uploaded with ImageShack.us
  14. T

    Evon koneen/imusarjan nakutus???

    Vs: Evon koneen/imusarjan nakutus??? Camskillissä 21 puntaa lähetyskulut 30kg asti. Mulla meni pikkasen yli kun tilasin levyt & palat, niin joutui maksamaan toiset 21£...
  15. T

    Evon koneen/imusarjan nakutus???

    Vs: Evon koneen/imusarjan nakutus??? Juu kyllähän nämä kaikenlaisia ääniä pitää, on vaan koventunut toi ääni nyt parin viikon sisällä... Ois täytyny vähän vertailla ääniä eilen :D
Ylös Bottom