Jäsenen Tuukka uusimmat tuotokset

  1. T

    2,5 diesel vanhemman mallin kansi AMC

    AMC kansi koneistuksen jäljiltä, ei käytetty koneistuksen jälkeen. Sopii ainakin vanhakoppaisen Pajeron 2,5TDIC-koneeseen. Löytyy Urjalasta ja hinta 350€. 0456330659
  2. T

    sisävalot jumissa

    Vs: sisävalot jumissa Mulla oli kans pajerossa samaa ongelmaa, lisäksi niistä ovikytkimien piuhoista oli vielä haaroitettu hälyttimelle = tosi selkeä piuhasekasotku ;D Kyä niitä vikoja alkoi selkiämään kun purki ne muovikatteet pois ja sitten katteli piuhoja yksitellen..... kauhee homma, joka...
  3. T

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut Kyllä mun käsittääkseni lisätankkikin hyväksytään jos se on esim. lisälämmitintä tai agregaattia varten. Eri asia sitten saako se olla satojen litrojen kokonen.....
  4. T

    E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut

    Vs: E10 Bensiini ja muut vastaavat etanolisotkut Mulla oli kans joskus vähän aikaa ramvani 318cid bensakoneella ja siinä oli ollu 300 litran lisätankki, joka luki myös papereissa. Se auto oli aikasemmin majaillu jossain lähellä itärajaa.....
  5. T

    L200 jakohihnan vaihto korjaamolla

    Vs: L200 jakohihnan vaihto korjaamolla Milloin vesipumppu on vaihdettu? En tiedä paljonko semmonen yleensä kestää, mut joku enemmän tietävä vois kai asiasta informoida. Jos alkaa olemaan loppupuolella niin sekin kannattaa samalla vaihtaa..... samaten ne stefat pitäs kattoo ettei vuoda...
  6. T

    pajeron varaosamyyjä Tampereelta?

    Vs: pajeron varaosamyyjä Tampereelta? Ei ne lehtijouset ainakaan poikki ole ja kyllä ne aika ryhdissäänkin on..... prkl kun ei taida olla valokuvaa siitä autosta sillon kun se oli vielä kasassa.....
  7. T

    Pajeron keula tukkoon pakkasissa

    Vs: Pajeron keula tukkoon pakkasissa Juu, eihän noi uudet dieselit lämpiä kun niistä on otettu niin paljon tehoja hyötykäyttöön ettei tuu hukkalämpöä. Joissakin on tästä syystä webastokin vakiona..... Kyllä mullakin pajero ja landecruiseri lämpiää kovillakin pakkasilla ihan riittävästi eikä...
  8. T

    pajeron varaosamyyjä Tampereelta?

    Vs: pajeron varaosamyyjä Tampereelta? Minä, niin kauan kun tosta puretusta on jotain jäljellä......
  9. T

    Kesärenkaat pajeroon?

    Vs: Re: Kesärenkaat pajeroon? Mulla oli pajerossa bfg allterrainit 33x12,5x15 ja landecruiserissa samankokoset mudterrainit. Molemmilla oon tielläkin ajanu aika paljon, jälkimmäiset kyllä todellakin pitää asfaltilla melkoisen metelin, täällä meidän kylällä sano porukka että kuulee jo 15...
  10. T

    Etukardaanin ristikko 1.gen

    Vs: Etukardaanin ristikko 1.gen Mää oon kans mun molempiin pajeroihin sen ristikon kerran vaihtamaan. Ensimmäiseen melkein heti sen jälkeen kun koko auton ostin ja toiseen jotain 50000km ajon jälkeen. Jälkimmäinen tiputti öljyäkin siitä stefasta kun siihen kardaanin yokeen oli kulunu semmonen...
  11. T

    Oikeutta suomen tyyliin

    Vs: Oikeutta suomen tyyliin Rikoksen uhri syyllistetään oikein OIKEUSLAITOKSEN toimesta :seina Ei näin voi tapahtua muualla kuin täällä Suomessa :seina Kyllä jossain sivistyneessä maassa olis ihan vaan sen murtovarkaan oma ongelma, mitäs tunkeutuu toisen asuntoon. Jossain sivistyneessä maassa...
  12. T

    Kattoteline 2gen pätkäpajero

    Vs: Kattoteline 2gen pätkäpajero Mulla on kans yhet semmoset kattotelineet jotka ei oo niillä vesikourukiinnityksillä. Niissä on semmoset litteät systeemit jotka tulee kattoa vasten ja ne kiristimet tulee sinne katon alle ovien yläpuolelle.....
  13. T

    Pajeron td ic 89 syöttöpumpun sammutin solenoidi.

    Vs: Pajeron td ic 89 syöttöpumpun sammutin solenoidi. Ei ollu sitten paha vika ;D Mulla oli joskus vuosia sitten vähän aikaa VW Golf turbodiesel ja yksi siinä olleista lukemattomista ja taas lukemattomista vioista oli mm. tuon ko solenoidin hajoaminen. Eikä ollu ainoa kerta kun sitä romukasaa...
  14. T

    Jarrutehostimen alipaine turboautossa - mistä?

    Vs: Jarrutehostimen alipaine turboautossa - mistä? Ja ainaki dieselkoneisessa pajerossa on laturin perseessä mekaaninen alipainepumppu
  15. T

    Pajeron lämmityslaite

    Vs: Pajeron lämmityslaite Jos on samanlainen ku ´89 niin löytyy täältä Urjalasta
Ylös Bottom