Jäsenen Urran uusimmat tuotokset

  1. U

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? \o samitsu pääsee se takaskin jos haluat. Toimittaa hyvin harvoin tarvittavan 2. auton virkaa, saa mittariinsa n. 2-4tkm vuodessa ja pohtinut joko a) sen säilömistä talliin lopulliseen entisöintiin ja pääsisi ulos vain millon sillä kuuluu ajaa (reilusti lunta) tai b)...
  2. U

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: Joo ja Eibach on sitten -30mm CS9 malliin. Eli mallia -50mm 1,6L laitteeseen. Katsuri mulla muinoin nipotti ettei oo CS0 malli kyseessä - tosin sillon piti olla TÜV laput.. Jos haluu edukkaasti ryhdikkyyttä ulkonäköön niin noi mun OEM Sport jouset lähtee aika liukkaasti.
  3. U

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko Ääni tälle. Kovin harva ajattelee painoa kun valkkaa vanteita alle.
  4. U

    lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko

    Vs: lancer 1.6 comfort 2005 vanteiden koko Moro, Mulla oli vakio sportin Enkeit (16x6 ET46) vakiokokoisella rengastuksella 195/50-16. Ja toimii helvetin hienosti, en muuttaisi niitä mihinkään. Laadukkaalla rengastuksella ja pienillä modifikaatioilla tossa on yks parhaista ohjaustuntumista mitä...
  5. U

    -06 lancerin takajarrulevyjen vaihto

    Vs: Käsijarru on levyn sisällä. Löystytetään säätöruuvista sen kumitulpan takaa levyn etupuolelta. Siis irrotat vanteen, otat tulpan pois niin fikkarilla löydät about kello kuudesta sen säädön. Säätö toimii idealla että talttapääruuvarilla väännät levyä vasten ylös tai alaspäin - en muista...
  6. U

    Laajakaistakeskustelua

    Vs: Mätsi ammattilaisena sunkin pitäs puuttua tuohon epäkohtaan kun puhutaan 4Gstä. LTE ei ole vielä 4G eikä etenkään Dual-Carrier. LTE-Ata kun ei kentällä ole niin koko maailma menee edelleen 3Gssä.. Itseä häiritsee vallattomasti vaikka olin osana projektia kun rakennettiin suomen ekaa...
  7. U

    Evo v vaihteet jumittaa

    Vs: Onks siellä mitkä öljyt? Tuppaa moni mitsun vaihteisto olevan ronkeli. Huutaa Diaqueenia :)
  8. U

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? ST nimee parempi. Äläkä sano CP :)
  9. U

    Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

    Vs: Jep. Läskikumit on komeat! Varsin moni pilaa autonsa vanteilla ja renkailla.
  10. U

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Ei ole muita vaihtoehtoja. Muna-anaali all the way.
  11. U

    Mistä olet iloinen?

    Vs: Mulla on tullu 11tkm viimeseen melkeen kolmeen vuoteen - mitäs väärinkäyttöä siinä on?
  12. U

    6bolt vr4 alakerta

    Vs: Loistavaa! Nikon tietämys kattilasta on kyllä melko käsittämätön - olen ymmärtänyt että moni kun maailmalla vaihtelee GSXää (dyny) turbottaessa VR4 veivejä :D
  13. U

    Mistä 2004 Outlanderin alkuperäinen värikoodi?

    Vs: Stirwell, Tuusula tsekkaa ikääntyneen sävyn ja tekee kilikalia. Ruoste ei tosin poistu/parane maalaamalla - jos se on suunnitelmissa.
  14. U

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Hondaan uuden imuvenan retainerin ja kannen tiivisteen. Subaruun Roll-Center/Bump Steer Correction Kit ja etupään sisäpusla. Taka Camberin säätö pusla tulee perästä ja Hondan imuvena pitää hakee viel. Nii ja kilotolkulla diiteiling aineita, työkaluja...
  15. U

    6bolt vr4 alakerta

    Vs: Eli siis kaikissa E38/39A malleissa on halutunlainen kattila? Näin minäkin olen siis ymmärtänyt.
Ylös Bottom