Hakutulokset

  1. Webtrap_86

    Vetokoukun sähköt

    Tarkastaisin sen koko johto sarjan että on haaroituksessa kiinni ettei ole ohitettu. Ja sitten konetilassa sulake ehjä.
  2. Webtrap_86

    Grandis automaattivaihteisto öljynvaihto

    Automaattilaatikko öljyt 90tkm/6v välein ja mielellään huuhtelemalla. At suodatin on laatikon sisällä ja sen vaihto tarkoittaa aski irti pöydälle vaihteiston halkaisu sit onnistuu. Eli ei ole ns. Huollettava kohde.
  3. Webtrap_86

    Outlander - 08 2.4 mivec purkaa akkua

    Olisko bluetooth ohjainlaite mikä purkaa niitä tullut pari vastaan. Toinen on sit vahvistin mikä apparin penkin alla kumpkkin mahdollisia
  4. Webtrap_86

    Outlander PHEV, venttiilien välykset, huolto

    Ei niitä säädetä jos ei ole säädettävää, pala säädöillä kyseisessä moottorissa. 4J ja 4N moottoreissa säädettävät venttiilit. Itse kun olen tehnyt moneen 4a ja 4b moottoreihin tarkistuksia niin ei ole osunut ainuttakaan missä olisi tarvinnut ruveta säätämään. Toki poiketen koneremontit niin...
  5. Webtrap_86

    Pajero käynti ongelma

    Jakajapumppu sökönä. Kun kerran antaa siitä vielä suoraan koodiakin.
  6. Webtrap_86

    Outlander -16 Diesel pakokaasut sisälle

    Pakosarja halki niinkuin zap mainitsi. Aika tyypillinen 4n1 koneissa. Päsee näkemään kun ottaa design suojan eka pois(4pulttia) ja peilillä katsoo kannen nurkkaan läheltä ilman putsaria. Yleensä näkee nokea reilusti.
  7. Webtrap_86

    4wd/S-Awc

    Se missä sawc niin on ns. Parempi. Lainattua tekniikkaa evosta . Lukitsee etu ja takapään yhteen tarpeen vaatiessa. Se missä pelkkä 4wd nappi on vain se valinta mahdollisuus 2wd ->4wd ei lukkoja. Muuten aika samoja. Ei ole vika herkkiä. Suurimmat viat yleensä joku abs tunnistin/ laakerin...
  8. Webtrap_86

    Outlander 2.2 dpf täynnä

    Suosittelen käymään merkkiliikkeessä voisit saada lisää aikaa sille dpflle, sillä on myös laskennallinen laskuri. Se kun täyttyy niin tulee häiriö ilmoituksia. Sama sille eolyysille, toki jos pussi tyhjä niin uusittavahan se on ja alustettava.
  9. Webtrap_86

    Galant 2.5 v6 moottorin vaihto

    Käy mutta pitää vaihtaa vetolevy vauhtipyörään tai toiste.
  10. Webtrap_86

    Farmari Lancer -04, 1.6l. Lämmönsäätimen vaijeri

    Sun tarvitsee vaihtaa vain vaijeri ja lämmönjakokotelossa oleva vastakappale uuden malliseen. Niin rupeaa toimimaan. Osat luokkaa max 50e töitä max 40min. Ei muuta ku timatti tiskille tilaamaan uudet osat ja vaihtoon.
  11. Webtrap_86

    Grandis purkaa akkua.

    Jotta pääsee jäljille niin pitäis ihan mitata et mikä purkaa. Virtamittari väliin ja sitten sulake kerrallaa irroittamaan et mikä tiputtaa sitten purku virran normaaliksi. 0.2A aika normaali nykyautoissa. Jos taksilaitteita sun muita voi viedä 0.4A mut yleensä mitsujen purkuvirrat luokka 0.04A...
  12. Webtrap_86

    Outlander 2008 ja ilmastoinnin kompura katastrofi

    Voitelun puute, öljy. Niinkuin tuossa todettukin jo.
  13. Webtrap_86

    Outlander 2.4 08 automaatti ei liiku kunnolla.

    Ootko öljymäärän tarkastanut? Ja josbtaso ok, niin haiseeko palaneelle? Jos kyllä niin silloin laatikko remppaa tiedossa.
  14. Webtrap_86

    Sigman jakopään huoltoväli

    90tkm/5v
  15. Webtrap_86

    Ohivuotomittarit

    Ehkä enemmän liitäntä mahdollisuuksia ja käytännöllisyyttä kalliimmat. Linkatuista ei ole kyl kokemusta. Töis käytössä snap onin tekele ja sit toinen laajempi setti mitkä käy sit vähän laajemmin kaikkiin. (Toki niillä ikää jo, joten nykyään joku halpakin voi olla hyvä)
  16. Webtrap_86

    Kolina/jurina ajossa veto päällä

    Tarkastitko kytkin akselin päälaakerin se on noissa mikä antautuu herkästi ja pitää kovaa mekkalaa tietyssä vaiheessa. Kyllä mä vaihteiston purkaisin ja laakeroisin uudelleen.
  17. Webtrap_86

    Mitsubishi carisma 2002 1.6 polttaa puolan

    Tuskin nyt carismaan kukaan on mitään piggypack ecua on työntänyt et se sen polttaisi. Mutta on hyvinkin mahdollista että itse ohjainlaite polttais sen myös. (Mutta tähän päädytään siinä vaiheessa kun on tarkastettu ja mitattu johdotukset) Johdoista puheen ollen onko defaa tai calixia...
  18. Webtrap_86

    Ratapäivä Ahvenistossa

    Kyllä paikalle voi tulla tutustumaan ja jutustelemaan. Jos ajamaan haluaa niin sitten pitää olla member ja ratamaksu suoritettuna.(toki ensikertalaisena pääsee ilmaiseksi radalle.)
  19. Webtrap_86

    Oireita jakopääremontista

    Noissahan pitää ajoittaa pumppu kellolla. Jos jakoheitti ja joskus ennen joku säätänyt sen siihen alkujaan väärään kohtaan. Niin nyt kun ajoitusta korjattu niin varmaan pitää myös korjata se pumpun ajoitus. Kyllä mä silti vielä tarkastaisin sen jaon kertaalleen ensin.
Ylös Bottom