Hakutulokset

1. TuplaNokka

O: 4G63 säädettävät nokkapyörät

Kysäse Sarlin Race teamilta Ps. Onko mitä modauksia tehty moottoriin?
  2. TuplaNokka

Videoita

Sain kuulla että tuli tuo minun vanha mitsu sitten tiensä päähän uudella omistajalla. Lapissa pojat onnistuivat leikkaa moottorin kii ja pistivät sitten paaliin. Tein pienen Tribuutti videon sille, rakensin kummiskin aivan alusta asti ite omassa tallissa ps. Teen todella tarkkaa 1:24...
  3. TuplaNokka

PHEV kuumien jarrujen haju

moottorihan tekee 80% jarrutuksen phevissä, silloin kun "vika" on päällä niin aja merkkiliikkeeseen nii palvelumestari käy ajamassa lenkin sun kaa
  4. TuplaNokka

"välimalli" Galantin ongelmia.

piti kaivaa korjausopas tietokoneelta, uskon että rivi4 4g93 tekniikka eikä v6, tuossa kuva, toivottavasti on apua
  5. TuplaNokka

hetkinen seis, aamukahvi vielä kesken, oliko tää kaasari malli vai ruisku? EDIT> ei ole tullut liikaa leikittyä välimallin kanssa mutta muistin juuri että oli ruiksu ja kaasarimallia saatavilla
  6. TuplaNokka

kampiakselin asentotunnistin
  7. TuplaNokka

O: 2G eclipse EDM takavalot

Pitääpi ottaa kauemmin, $2000 ruokatorven leikkaus lasku iski niin jää nyt takavalot oottaan
  8. TuplaNokka

Olitko se sinä?

se on kyl hiano vehje ja hyvä et pääty vihdoinki oikeisiin käsiin, se on ollu kyl aikamoinen kiertopalkinto, itekki meinasin sen yks kerta ostaa ennen Nooraa, Noora anto kans sitä kerran koittaa nin hyvin kyllä liikku ja toi wrc teippi sarja on kyllä silmiin pistävä, itel ois tarkotus toho turbo...
  9. TuplaNokka

Alipaineletkut

löyty, laita s.postis yv:llä nii lähetän sulle
  10. TuplaNokka

Alipaineletkut

Mulla on korjaamo opas jossain tuohon, pitää koittaa ettiä
  11. TuplaNokka

Siksi täältä kysyinkin, hinta noille sinällään ihan ok mut noi postit tappaa kyllä, mun pitää säästää hiukan enemmän, pistän viestiä ku tarpeeks säästetty, työttömälle tuo on iso raha
  12. TuplaNokka

auts, pystytkö tulee hinnassa vastaan?
  13. TuplaNokka

L200 ovi paukkuu

Ruuvi ovikahvan takana, yks "keskikupin" pohjalla ja oliko yks vasemmassa reunassa ylhäällä, ja loput muovi nastoilla, YouTubesta pitäs kyllä löytyä "how to remove door trim L200/Triton/Strada"
  14. TuplaNokka

L200 ovi paukkuu

Marmoritiskiltä saattaa tuommonen osa olla äkkiä halvempi, yllättynyt itse useampaan kertaan positiivisesti, ja ebay, Amazon, rockauto, autodoc.. itse tilaillut paljon osia nuista ja ikinä it's tarttenu ainakaa tulleja maksaa, tänä vuona tuli postille tietoon että kaukomaan lähetyksiin mikä...
  15. TuplaNokka

L200 ovi paukkuu

https://www.ebay.com/itm/Right-Front-Door-Stop-Check-Limiter-Strap-For-Mitsubishi-L200-Strada-1995-2005-/163238588621?mkcid=16&mkevt=1&_trksid=p2349624.m46890.l6249&mkrid=711-127632-2357-0 Tuommonen, oikealta nimeltään, oven rajoitin, tai englanniksi "door stop" timanttitiskiltä kantsii kysyä...
  16. TuplaNokka

L200 ovi paukkuu

Tuuli haka vääntynyt
  17. TuplaNokka

Käy hyvin, kuten mainitsin niin mitenkään kiire asialla ei ole :)
  18. TuplaNokka

minkähän verran noille tulis sitten niitä toimituskuluja?
  19. TuplaNokka

Juu asialla ei kiirettä, +1 601 467 54 05, voi whatsappissakin laittaa viestii
Ylös Bottom