Hakutulokset

  1. G

    Acd häikkää!

    Vs: Acd häikkää! Tuossa mietiskelin, että ei teille ole mieleen tullu tarkastaa tuota pumpun relettä? Antaa mielestäni samaisen pump fail koodin, löytyy konehuoneesta siitä imusarjan takaa. Tuota pumppua tuskin normiliikenteessä rikki saa, kuten Harri_K:kin sanoi. Rallipeleissäkin pumppu...
  2. G

    EVO X:n tuonti ulkomailta

    Vs: EVO X:n tuonti ulkomailta Eikö kellään ole tietoa aiheesta? Mites nuo verot määräytyvät kyseisen auton kohdalla, vieläkö verrataan Suomessa myynnissä oleviin vai määräytyykö verot päästöjen mukaan?
  3. G

    EVO X:n tuonti ulkomailta

    Jokos joku on tuonut X:ää ulkomailta nimenomaan tuontiautona? Erityisesti kiinnostaisi tietää, miten onnistuisi tuollaisen USA mallin kilvittäminen Suomeen. Onnistuuko rekisteröinti Suomeen ilman ongelmia, jos tuollainen olisi rekisteröitynä toisessa EU-maassa? Valoissa ilmeisesti on eroja...
  4. G

    Bremboista lähtee lakkaus

    Vs: Bremboista lähtee lakkaus Ammattikäyttöön tarkoitettu spray 2-komponenttilakka, nimeä en tosiaan muista. Värifoorumista ostin ko tuotteen. Kysymällä sieltä saa varmaan nimenkin. Todella helppo lakata, ei valumia. Tuo uudelleen maalaaminen on yksi vaihtoehto, mutta alkuperäisvärin...
  5. G

    Bremboista lähtee lakkaus

    Vs: Bremboista lähtee lakkaus Vastailen tähän, kun aikanaan aiheen aloitin. Itseltä karisi lakkaukset ensimmäisen kerran noin 20tkm paikkeilla. Pääsyynä ensimmäinen merkkihuolto, jossa "jarrujen tarkastuksessa" hakattiin satulat auki pajavasaralla. Lakkauksen mentyä rikki koitti talvi ja suola...
  6. G

    EVO 8 MAX TEHOT VAKIOAHTIMELLA

    Vs: EVO 8 MAX TEHOT VAKIOAHTIMELLA Sitten mulla on joku vanhempi malli, katsastukseen mennään alkuperäisellä eculla.
  7. G

    EVO 8 MAX TEHOT VAKIOAHTIMELLA

    Vs: EVO 8 MAX TEHOT VAKIOAHTIMELLA FQ-400 katsastuksessa tulee seinä vastaan viimeistään tuon Motec M800:sen kanssa. OBD-tietoja ei siitä ulos saa, kuten ei juuri muistakaan viritys ecuista.
  8. G

    Vs: Perus evo....

    Vs: Perus EVO kysymyksiä Aikalailla ne on pelkät nahkapäällysteiset patjat, runko niihin tulee auton omista pelleistä.
  9. G

    Evon ecu

    Vs: Evon ecu Vaihdat vakio ecun takaisin. M800 on plug & play eli käyttää auton vakio johtosarjaa. -> siis nimenomaan tuo oem.
  10. G

    Jarrupala avautumista!

    Vs: Autoracing avautumista! Kysäse printsportilta. Viimeksi kun kävin, niin löytyi paloja hyllystä kaikkiin evoihin.
  11. G

    Miten Evo IX mukavammaksi?

    Vs: Miten Evo IX mukavammaksi? Minä voisin ostaa ne Monot sulta pois.
  12. G

    Evo IX tulpat

    Vs: Evo IX tulpat Mitsun vakiotulpat on parhaimmat. Testattu penkissä.
  13. G

    Evo X

    Vs: Evo X http://www.blocket.se/vi/15951062.htm?ca=2_s 53 000€
  14. G

    Bremboista lähtee lakkaus

    On varmaan muillakin samanlaista vaivaa, että satuloista lähtee maalit/lakkaus. Tilasin juuri maalit itselle ja ajattelin korjailla omani, kunhan kelit lämpenee. Tuossa linkki tuonne englannin foorumille, jos joku muukin kaipaa tietoa. Tuota hycote-maalia ei oikeen löytyny koto suomesta...
  15. G

    Time Attack 2008 - Finland

    Vs: Time Attack 2008 - Finland TEIN:iäkö tulee tilalle?
  16. G

    Acd häikkää!

    Vs: Acd häikkää! Tuo 45 viittaisi juurikin siihen painesensoriin, josta olikin jo puhetta.
  17. G

    Acd häikkää!

    Vs: Acd häikkää! Uudemmissa evoissa ei ole erillistä AYC vikavaloa, joka ilmeisesti löytyy evo 6:sta. Järjestelmä ilmoittaa viasta sytyttämällä ACD:n kaikki valinnat; TARMAC,GRAVEL ja SNOW yhtäaikaa. 4WD ECU uudemmissa evoissa (Euro GSR 8->) sisältää ACD:n ja superAYC:n -> vikatilanteessa...
  18. G

    Acd häikkää!

    Vs: Acd häikkää! Voi ajaa, ACD ei vaan toimi.
  19. G

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! ...kai se sitten on kaupan...kovin vaan oli kaveri vielä helmikuussa pitämässä sitä itsellään.
  20. G

    Evo 6 TME rekisteröinti!?!

    Vs: Evo 6 TME rekisteröinti!?! Ändrade planer. Bilen stannar i garaget! Olin ostamassa kyseistä autoa kauppakassiksi...eli ei ole myynnissä.
Ylös Bottom