Hakutulokset

  1. kinnunen90

    Minkälainen kytkin hommaisi evolution 4?

    moro kertokeepa minkälaisen kytkimen hommaisisin evossa on tehoa 508hp ja vääntöä on se 580nm ja 6 lapanen sintteri ei oikein ollut tuossa hyvä ja se porsi nyt viikonloppuna kun rupes hirveetä kilikatusta pitämään oisiko sintteri pala irronnut... ja en kehtais monia tuhansia laittaa rahaa...
  2. kinnunen90

    Radalle.com motopark 2015

    Moro onko kukaan täällä käymässä? :) mä oon valkosel evo nelosella saa vetää hihasta.
  3. kinnunen90

    Evo 4 tulpat

    Mitä tulppia laittasitte evo 4 kun teho rupeaa olemaan 500hv luokkaa ostin juuri iridium BKR8EIX tulpat penkitys ois parin viikon päästä ja meinasin penkissä vaihtaa uuret tulpat noi nyt on 7 tulpat kiinni
  4. kinnunen90

    evo 4 nokkien ajoitus.

    paljonko kärsii ajoittaa evo 4 vakio nokkia nyt on ajoitettu pakonokkaa säätöpyöristä kohdalleen penkissä mutta entäs imunokka paljonko sitä kärsii ajoittaa?
  5. kinnunen90

    Maf sekoilee.

    Onko kellään ollut samanlaisia ongelmia kun mulla sekoilee maffi tasa kaasulla välillä arvot heittelee ihan nollille ja välillä ei mitään, täys kaasu kiihdytyksessä taas arvot pysyy normaalina. Penkissä on tämä todettu piti jättää säätö kesken
  6. kinnunen90

    Kinnunen90:n Evo IV 2.3stroker with holset HX35

    Tänne nää keskustelut ja kysymykset jos joku haluaa kysyä :) --->http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=48096.0
  7. kinnunen90

    Kinnunen90:n Evo IV 2.3stroker with holset HX35

    Moi! tossa olen alottanut tuommosen projektin joka kyllä alkaa olla lähellä valmista kun ei ole kerennyt tänne päivittelee. moottorissa on Wölssnerin männät, PEC:in kiertokanget ja Eagle stroker kampiakseli 100mm iskulla ja kansi on varkautelaisella kansi virittäjällä käynyt huollossa ja pikku...
  8. kinnunen90

    Mikä ahdin 2.3 strokerin kanssa?

    Mikä ahdin olisi sopiva evolution 4 2.3 strokerin kanssa jos tehot meinaa sinne yli 400hv?
  9. kinnunen90

    Evo 4:seen uusi kone?

    Elikkä minulla hävisi kakkos pytystä puristus paineet mikä kone kannattaisi hommata tohon minun evo 4? Itse meinasin evo 8 konetta eiks se käy ihan suoraan tuohon kun vaan vaihtaa?
  10. kinnunen90

    Evo 4 tyhkäynti ongelma

    Elikkäs minun autoni kylmällä koneella huuattaa tyhjäkäyntiä 2000rpm ja sit kun on lämmin kone se pyörii 1500rpm ja sit laskeutuu vasta sille oikealle kierros alueella 1200rpm ja seokset näyttää siinä 1500rpm rikkaalle ja sit se laskeutuu hetken päästä normaaliin seokseen 14.7 missähän voisi...
  11. kinnunen90

    Radalle.com Motopark/Festival 20.7-22.7.12

    Moro onko ketään muita mitsumiehiä menossa tuonne tapahtumaan minä meinasin ainaki mennä radalle koklaa mitenkä se tuo mitsu liikkuu ja kiusaa kavereita ku varkaudesta paljon tuttuja lähdössä tuonne :)
  12. kinnunen90

    Evo 4 alatukivarren alapallo?

    Mistä löytää evo 4 ala tukivarren alapallon eteen?
  13. kinnunen90

    Evo 4 viritys

    Olen viemässä evooni säätöön minulla on vaihdettu nyt kokonaan putkisto 3.5'', isommat välijäähdytin putket, ilmanotto uusittu, walbron 255 pumppu vaihdettu, pakosarja vaihdettu peltipakosarjaan ja tehcnic clutch kytkin laitettu kestää 380hp ja 450nm ja hommasin evo tme ecun jota pystyy säätää...
  14. kinnunen90

    Mikä kytkin kannattaisi hommata evo4?

    Mulla rupes luistamaan kytkin ja pitäisi uusi hommata niin minkälainen kytkin kannattaisi tilalle hommata ja onkoha minkälainen homma vaihtaa kun itsellä ei ole paikkaa missä vaihtaa?
  15. kinnunen90

    Evo 4 fuel cut

    Elikkä minun evo 4 on tehnyt nyt talven aikaa ja kun on ollut kylmät kelit niin ton fuel cutin 5000rpm-6000rpm kohdalla se pätkäsee aina välillä mutta nyt taas kun kelit on lämmennyt vähän niin tota reaktiota ei ole tullut kuin välillä niin miten tähän pitäisi suhtautua tai vaikuttaa että vian...
  16. kinnunen90

    Evo 4 outo helinä

    Minun evo 4 on kuulunut ihan ihme helinä jo pitkään tyhjäkäynnillä ja moottori jarrutuksessa voitteko auttaa jos teille on tullut vastaan saman tapainen helinä. Ei ole ainakaa jakopään puolelta mikään koska kaikki helyt ovat uusia ja tuo ääni oli jo autoa ostessa ja eikä ole vaikuttanut ajoon...
  17. kinnunen90

    Evo IV abs sulake.

    Missä sijaitsee evo 4 abs sulake, pitäisi saada pois absit käytöstä paljon parempi olisi ilman abseja.
  18. kinnunen90

    Voisitteko auttaa Evo 4 onnellista omistajaa kun muisti pettää...

    Voisitteko auttaa minua kun irroitin ali paine letkun tuolta imusarjasta ja en muista kumminkäin tuo venttiili (tuossa kuvassa mikä on) niin voisiko joku ystävällisesti minua auttaa ja katsoa omasta autosta tai kertoa miten päin tuo kuuluisi olla :) ja mikä tarkoitus sillä edes on :)
  19. kinnunen90

    Lancer Evo 4 outo sirinä

    Mikähän on kun kuuluu semmonen outo sirinä oisiko joku osa resonoi vai mikä? kuuluu kun painaa kaasua ja sit höllää ja ku kierrokset on laskenut johonki 2000-2500 kuuluu semmonen sirinä ja sit se häviää ja sama juttu on kun ajaa ja höllää kaasua vaihde päällä kuuluu sirinä tuossa kierros...
Ylös Bottom