Hakutulokset

  1. Evoana

    Evon öljypohja

    Vs: Evon öljypohja Onko evo 7 ja 8 öljypohjassa eroja, vai meneekö kasin pohja seiskaan ? ???
  2. Evoana

    Vikavalon deaktivointi katin poiston jälkeen?

    Vs: Vikavalon deaktivointi katin poiston jälkeen? Hieman vanha juttu mutta mites tässä kävi emsii, huomasivatko katsastuksessa?
  3. Evoana

    Foorumin luottokauppiaat

    Vs: Foorumin luottokauppiaat Oudielle kiitokset nopeasti ja hyvin sujuneista kaupoista :peukku
  4. Evoana

    Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

    Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi? Eilen saapui camskillistä etujarrulevyt ja ferodon palat :driver
  5. Evoana

    Foorumin luottokauppiaat

    Vs: Foorumin luottokauppiaat Jupelle kiitokset :peukku
  6. Evoana

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? Täällä mennään kans samalla kaavalla. Rai Rai :D
  7. Evoana

    evo5 - AYC ongelmat

    Vs: evo5 - AYC ongelmat Kaverin evo vitosessa oli sama juttu, kylmällä ei ääntänyt mutta hetken ajon jälkeen rupes pitää ääntä. Ja sitten vaihdettiin perän lukkoöljyt pariinkin otteeseen niin äänet hävis.
  8. Evoana

    Mitä olet tänään rassaillut?

    Vs: Mitä olet tänään rassaillut? Itellä kävi sama homma. onneksi yks puhelin soitto riitti ja asia oli korjattu. ;)
  9. Evoana

    Uudelle Evo 7 omistajalle lohkolämmitin tietoa etc.

    Vs: Uudelle Evo 7 omistajalle lohkolämmitin tietoa etc. Autohuolto J. Koskinen Teollisuuskatu 6, 11130 RIIHIMÄKI Ja ei kuulemma ollu paha homma asentaa, vajaan tunnin homma.
  10. Evoana

    Uudelle Evo 7 omistajalle lohkolämmitin tietoa etc.

    Vs: Uudelle Evo 7 omistajalle lohkolämmitin tietoa etc. Itse hommasin defan vastuksen merkkilikkeestä, makso n. 80 e ja asennus yhdellä pajalla 40 e. Piuhat hain motonetistä, hintaa en muista. Mittaristossa ei ole valaistuksen säätöä, joten uudet polttimot vaan. Vaihdoin juuri itsekkin...
  11. Evoana

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Jep, mun musta 7 ja kaverin femma. :peukku
  12. Evoana

    Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on?

    Vs: Mitä tänään juotaisiin / mitä lasissasi nyt on? Äsken sandels, nyt koffff :D
  13. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Luultavasti viat aiheuttaa se että perän tukikumit on heikossa kunnossa. Paras vaihtoehto olisi varmaan vaihtaa uudet kumit, mutta onko muita järkeviä vaihtoehtoja ? Esim. jollain tiivistemassalla (sikaflex), nyt tälleen väliaikaisesti. :-\
  14. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Kävin tutkimassa putkea enkä huomannut mitään osumajälkiä. Luulis nyt et ois jotain jälkiä jos putki kolais johkin. Purkuraudalla vääntelin putkea, kyllähän sen sai osumaan mutta piti käyttää hiukan enempi voimaa. Itse en jaksa uskoa että se olisi putki.
  15. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Näyttää että siel olis tilaa mut en sit tiiä. Käsin oon liikutellu ja ravistellu putkea kun oon auton alla pyöriny, en saanut osumaan mihinkään. :-\ Mutta täytyy tutkia sitäkin vielä.
  16. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Ihan normaalisti, hyvin on kiinni se ei ainaka osu mihinkään.
  17. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Riihimäellä
  18. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Tukikumeissa näkyy pieniä halkeamia, luulis että vanhemmissa evoissa ne olis viel huonommas kunnos. voiskohan se vaikuttaa niin paljon.?
  19. Evoana

    Evo 7 kolina

    Vs: Evo 7 kolina Ymmärtääkseni ihan vakio kytkin.
  20. Evoana

    Evo 7 kolina

    Elikkä evossa seuraavaa häikkää, kun teen kovemman jarrutuksen tulee outo tömähdys ''tum'' ihan kuin moottori tai joku liikahtaisi tai jotain. Koneen kiinnikkeet katsottu että moottorin se ei pitäisi olla. Myös ongelma on kilahdus moottorijarrutuksessa ja jarrutuksessa ''klinks'' ''klinks''...
Ylös Bottom