Hakutulokset

  1. M

    Turboruuvi: Mitsubishi GTO vm 1992

    Vs: Turboruuvi: Mitsubishi GTO vm 1992 Jos nyt en aivan väärin muista niin mustapalikka on nopeudenrajoittimen poisto :) ;D
  2. M

    GTO vaatimustenmukaisuustodistus

    Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus Sorry, näin näyttää olevan. kiitoksii valtavasti tyhmän opastuksessa. :peukku
  3. M

    GTO vaatimustenmukaisuustodistus

    Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus konttoriakun vaihto niin oli aivan eri äänikellossa. onko gto ntyyppikilvessä japanin päästönormit merkitty ? Katsoin sitä niin engine koodin jälkeen tulee ext h84, lieneekö tämänse ?
  4. M

    GTO vaatimustenmukaisuustodistus

    Vs: GTO vaatimustenmukaisuustodistus Viittiskö joku linkata mulle tän trafin jutun, katsurit kun ei sitä usko muuten... :seina
  5. M

    GTO vaatimustenmukaisuustodistus

    Ei taida tänne kuulua mutta kysympä kuitekin. Mistä ootte Gto:hon vaatimustenmukaisuustodistusta hankkinut ? katsastussetä vaatii päästötodistusta mun -92 gto:hon...
  6. M

    Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta

    Vs: Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta Siis tottakai auton alta tsekkasin ruosteet ja vetarien suojakumit jne. Myyjän itsestään antaman hyvän ja reilun kauppiaan kuvan valossa ei tullut mieleenkään tsekata sitä ränniä eikä cooleriakaan sen suuremmin. Pikkasen ehkä liikaa oli sinisilmäsyyttä...
  7. M

    Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta

    Vs: Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta viestissä sanoinkin, että vioillehan ei voi mitään, kuten harri k sanoi, omaan piikkiin meneene. Kerroinkin koko stoorin perinpohjasesti, oleellisin kohta ei ollut nuo hajonneet osat, lähinnä nuo puutteet. Myynti-ilmoituksesta on otettu jo kopiot, ja...
  8. M

    Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta

    Vs: Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta Kertokaa ihmeessä asiasta mielipidettä, mun mielipide on että mua on tässä kusetettu.!
  9. M

    Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta

    Vs: Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta Jep on mulla, tuosta stooria. .!
  10. M

    Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta

    Vs: Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta Saasnähdä, kummone stoori tuloo, mutta kokeillaan. Pitkänaikaa olin jo erästä -92 tt gto:ta kuolannut, ei vaan ollut viittinyt ryhtyä brittituonteihin velipojan kokemuksia silmälläpitäen. kesänmittaan rupes gto vaan enempi ja enempi kiinnostamaan, ja...
  11. M

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? Jotain sinnepäin, oli niin kiiru että ei ehtiny vahtaamaan kauemmi, täytyy tsiikailla enempi jos tuo siellä vielä näkyy
  12. M

    Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta

    Vs: Autokauppa ja kuluttajariitalautakunta Muutama vuosi sitten velipojalla samaa juttua kyseissä autoliikkeessä, paskajuttu kun joutuu tappelemaan. :-\ Itselläni gto kaupoista samanmoista kärhämää päällänsä, kuluttajalautakuntaan oltu yhteyksissä vaatineita tehty. Kaupoista aikaa n. 3kk eikä...
  13. M

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? tuli tänään bongattua finnair tekniikan parkkikselta hopee gto, nopeesti vilkasin lähtiessä ja tais ollu mk2. Lieneekö foorumilaisen ? Jokusen kerran bongattu myös punanen evo9, lieneekös se foorumilaisen ? :)
  14. M

    gto ja check engine?

    Vs: gto ja check engine? vika korjattu!! käytin ecun lentokoneavioniikka korjaajalla, pyöritteli sitä 5minsaa mikroskoopin alla ja jo kolvilämpeni ;D ---> englannissa konkat kolvattu huonosti, uudet kolvaukset ja johan katos check engine valo :driver
  15. M

    gto ja check engine?

    Vs: gto ja check engine? Koodit nollattu, hetken ajon jälkeen koodit takasin... Ehjä maffi ostettu mitsumikolta, ei muutosta toimintaan... Mistäs lähtis seuraavaks vikaa hakemaan? edelleen lyö ilmamassamittarille ja barometric pressure sensorille vikakoodia... ???
  16. M

    -92 GTO TT Termostaatti

    Vs: -92 GTO TT Termostaatti Sama ongelma, omassa 64mm termari enkä mistään ole sellasta löytäny..
  17. M

    gto ja check engine?

    Vs: gto ja check engine? Empä nollannut, mites tämä tapahtuu ??
  18. M

    gto ja check engine?

    Vs: gto ja check engine? Luin tänään vikakoodit: 1. Air flow sensor 2.Barometric pressure sensor 3. power transistor unit, ignition coil 3-6 sylinder ptu just uusittu ? :o käy kaikilla. ilmamassamittarin piuhan ottaa irti niin hädintuskin käy, kiinnilaittaessa käy hyvin. Mikäs on barometric...
  19. M

    gto ja check engine?

    Vs: gto ja check engine? Joo vesipumpun vaihdoin myös. Ei oltu kyllä hetkeen vaihdeltu, tiivisteet vuotunut, siksi ruostetta. Tänään just vaihoin vielä yhen nokkapyörän ja taas gto toimii :driver tiedä sitten kauanko... Suurkiitokset plodi :lle nokkapyöristä :)
  20. M

    gto ja check engine?

    Vs: gto ja check engine? Joo, kakkanahan tuo oli. Eikä oltu hetkeen jakopäähän koskettu, kaikki pultit aivan ruosteessa, eikä hihnakaan uuelta näyttänyt. Samalla tulinähtyä yhden nokkapyörän 'puolan halkeama', Plodi lupas laittaa mulle käytetyt pyörät, se vielä niin taas toimii :) Ja remppaan...
Ylös Bottom