Hakutulokset

  1. isikoponen

    Ostetaan 3000gt kardaanin kannattimet.

    Tarviis alkuperäiseen kardaanin sopivat kannattimet. Tai jos on kimppatilauksia lähössä niin voin tilata sitä kauttakin. Vähän muutakin sit.
  2. isikoponen

    3000gt / gto vakio jouset.

    Vs: 3000gt / gto vakio jouset. Joo on ECS ja muokkasin tuohon alotustekstii. Hyvä huomio. :peukku
  3. isikoponen

    3000gt / gto vakio jouset.

    Elikkä ois tarpeettomana vakioiskarit ( vaatii uudet alapään holkit) ja jousett. Toimivia on. Pikku hiominen ja maalaus niin on ku uudet. Voin lähettää ne jollekkin joko pakettina tai pelkät jouset tai tolpat. Kyseessä siis ECS iskarit.
  4. isikoponen

    etujousi

    Vs: etujousi Mulla on -97 twinturbon kaikki jouset ja tolpatkin. Jos ne käy
  5. isikoponen

    Ostetaan 3000GT -97 käsijarruosat.

    Vs: Ostetaan 3000GT -97 käsijarruosat. ei löydy.... laitatko uuestaa? :D :-\
  6. isikoponen

    Ostetaan 3000GT -97 käsijarruosat.

    eli tarviisin oikealle puolelle käsijarru osat joidenka tulisi sisältää oikeestaan kaikki. palat, jouset ja ne pienet tapit joihinka pyöräytetään ne jouset. olisi tärkeimmät. laittakaa infoo jos joltain löytyy. palat olisi ihan kriittisimmät kuitenkin. saa olla käytetytkin.. Kiitos! Mitsubishi...
  7. isikoponen

    3000GT perästä kuuluu kolinaa/pauketta.

    Vs: 3000GT perästä kuuluu kolinaa/pauketta. Joo nii tajusin kyllä. väsyneenä tässä sekoilen. kiitos . ::) ;D
  8. isikoponen

    3000GT perästä kuuluu kolinaa/pauketta.

    Vs: 3000GT perästä kuuluu kolinaa/pauketta. Riittää. KIITOS!! :)
  9. isikoponen

    3000GT perästä kuuluu kolinaa/pauketta.

    Vs: 3000GT perästä kuuluu kolinaa/pauketta. Vähän offtopiccia, mutta mistä nään taka 3000GT akseliston räjäytyskuvat? oon vaihtamassa jarrukilpiä taakse kummallekkin puolelle.. lähteekö se napa irti jos irrotan ne kolme vai neljä pulttia/mutteria vetarin puolelta siitä laipasta? oon jo jarrut...
  10. isikoponen

    Olitko se sinä?

    Vs: Olitko se sinä? plodilla hajos ainakin toissakesänä ku lähti muna pystyssä ajamaan ilman jakolaatikon öljyjä. :D ja sillä on liikaa tehoja siinä ;D
  11. isikoponen

    Kuinka moni maksaa kirkollisveroa?

    Vs: Kuinka moni maksaa kirkollisveroa? No se on kyllä totta että asioissa on monta puolta riippuen ihan että miltä kantilta asiaa ajattelee. Ehkä sen takia minua ihteeni ei paljon kiinnostas olla politiikassa ku mikään ei oo yksinkertaista ja ns "maalaisjärellä" ajateltuna ku asioita rupee...
  12. isikoponen

    Kuinka moni maksaa kirkollisveroa?

    Vs: Kuinka moni maksaa kirkollisveroa? Ja tää nyt koski just niitä ketkä ryyppää sen saman rahan viikottain...
  13. isikoponen

    Kuinka moni maksaa kirkollisveroa?

    Vs: Kuinka moni maksaa kirkollisveroa? Maksan koska en nää mitään syytä olla maksamatta. Jos joku vielä sanoi että talous menee konkurssiin sen summan takia vuositasolla, niin voi vetää sen ajatuksen paskan mukana vessanpöntöstä alas. Mulla on kaveriporukassa ihmisiä ketkä juo joka viikonloppu...
  14. isikoponen

    Minkä ei-Mitsubishi merkkisen auton voisit hankkia

    Vs: Minkä ei-Mitsubishi merkkisen auton voisit hankkia toyota avensiksella mitsun lisäks ja varma perus auto joka myöskin yllätti bansapunpun yhtäkkisellä menemisellä ja startin vittuilulla eilen. :D muuten aika huoleton auto. Ja jos talviautojen kuninkaan niin lada oli joskus ja siitä hyvä...
  15. isikoponen

    Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia?

    Vs: Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia? joo kiitos. :)
  16. isikoponen

    Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia?

    Vs: Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia? Riittääkö siihen pelkkä viilaaminen vai miten teit valokuvion niihin lamppuihin? Ois nyt auki nuo lamput.. :peukku
  17. isikoponen

    Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia?

    Vs: Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia? No siitä oon väitelly sen katsastusaseman kanssa ja se on kuulemma laajempi mutta ei ne Silti osaa kertoa mikä siinä on eroa. Oon ite selvitelly asiaa niin en oo löytäny ihan tarkkoja tietoja kyllä minäkään. Mutta tuli sieltä TÜV NORDiltakin S-postia...
  18. isikoponen

    Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia?

    Vs: Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia? Nonii nyt lähti tulemaan Saksasta K1 katsastajien kautta ja 310€ maksaa VASTAAVUUSTODISTUS. Jarrut, melu(dp) ja päästöt. Ei tunnu riittävän se vastaavuudenmukaisuustodistus! Niin maksetaan sitten kunnolla siitä A4!!! :D vi**u mitä touhua. Tuleepahan...
  19. isikoponen

    Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia?

    Vs: Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia? Pitää vielä selvitellä ku mulla on massat ja kaikki autoon laitettu valmiiks jne ku se on ihan real eu malli. Ja eka töppi minkä ne on tehny jonka muutan ku asia on vielä vireillä, nii laittovat 2 paikkaseks vaikka massat riittää hyvinkii 4 hkilölle...
  20. isikoponen

    Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia?

    Vs: Mistä vastaavuudenmukaisuustodistuksia? Joo no K1 myö käytettiin tänään sitä. Kysyinkin jo alustavasti, että saako niitten kautta nii otin eka selvää paljon maksaa siellä pakettiautopojilla. Pitää huomenna soittaa sinne ja sanoo että hommaavat jostain. Ei varmasti hinnassa oon satoja euroja...
Takaisin
Ylös Bottom