Hakutulokset

  1. K

    Evo 5 lovisen vaihteiston huoltoa

    Asiasta löytyi joitain vanhempia threadejä mutta aika mennyt etiäpäin, varmaan tietoa siis löytyy. Evo 7, 5 lovinen loota, kylmänä jäykkä mutta lämpimänä toimii suht hyvin normi ajossa. Brobleema on, että korkeammilla kierroksilla vaihtaessa meinaa rusahtaa, varsinkin 2-3... tullut ajettua...
  2. K

    Sekalaista osaa (mitsut etc)

    Myynnissä roinaa. Sopii myös tarjota jos pyynnit tuntuu päättömiltä. Vaihdossa kelpaisi -Evo7,8,9 oem cat tai koko oem putkisto ml. cat -Evo 7 orkkis ilmansuodatin koteloon tuleva imuputki (lukkopelti - kotelon välinen, L -muotoinen muoviläpyskä) Nokia Hakkapeliitta R kitkat 255/55/18"...
  3. K

    Kaaharin Evo VII

    keskustelu
  4. K

    Kaaharin Evo VII

    Hakusessa oli jo pitkän aikaa harresteauto jossa saisi myös olla tekemistä.... viimein sellainen löytyi. Ja on muuten sitä tekemistä (kuten pitikin :D ). Itsellä ei ole kiire tämän kanssa joten ns. pitkäaikainen projekti. Tulee kuntoon jos on tullakseen. Eli RHD Evo 7 fq300, 2002. Melko...
  5. K

    Lancer pisteosia (EVO 7,8,9)

    Hakusessa olisi pisteosaa jotka sopii EVO VII:aan... osa varmaan samoja kuin 8,9 -Oem CAT -L-muotoinen "imuputki", ts. joka menee siis keulalta ilmansuodattimen kotelolle Tarjoa, 040-7573600 / pm Timo, Jyväskylä
  6. K

    GTO ahdot vakiona?

    Sain ahtopainemittarin viimein kiinni... -Kun molemmat ahtimet herää, ahdot nousee hetkellisesti n.1,1bar -Tämän jälkeen laskee n.0,7bar tietämille jossa punarajalle asti Onko normaalia? Eikö vakio ahtopaineensäätö kestä matkassa mukana riittävän nopeasti? Onko tehtävissä mitään.. vai eikö...
  7. K

    GTO TT katalysaattorin lämpöanturi

    Koska Decat putkessa ei ollut enää moiselle paikkaa nyt irti... vaikuttaako mihinkään? Sytyttää ainakin varoitusvalon mittaristoon. Itse asiassa, saakohan tuota huijattua jotenkin että varoitus ei syttyisi....
  8. K

    GTO TT kylmäkäynnistys probleemia

    Ongelmana seuraava: Nyt kun vähän lämpeni, olen ajellut GTO:lla töihin, kuitenkin paljastui mielenkiintoinen "vika"/ominaisuus (?). Jos esim -5 pakkasella auto ei ole tolpan päässä kiinni, lähtee ns palmun alta. Jos kuitenkin samalla -5 asteen pakkasella pari tuntia lämmittimessä, vaatii aika...
  9. K

    GTO / 3000gt sekalaisia kysymyksiä...

    Muutamat sekalaiset kyssärit joihin en löytänyt vastausta, eli jos joku tietää valmiiksi nii ei tartte sitten itse kantapään kautta... ;) -Onko tuossa 6g72 lohkossa hyviä paikkoja ottaa lähtö ö-paine ja ö-lämpö anturille? (Aftermarket). Vai oletteko laittaneet tylysti adapterilaipan...
  10. K

    GTO TT 6spd laatikon synkrot / laatikko

    Morjens, Kaveri kävi tsekkaaamassa mitsu gto gen2 turbon 6-lovisella lootalla. Muuten vaikutti hyvältä mutta 1-2 ja 2-3 vaihdoissa rusahtaa loota ja pakki takeltelee. Myyjä sanoi että johtuisi että auto on seissut pitkään, kuulemma ei ole ennen ollut moista vikaa. Olen lukenut tästä nyt...
Ylös Bottom