Hakutulokset

  1. R

    Lancer vaihteisto

    Vs: Lancer vaihteisto Kiitos, arvostan sun avuliaisuutta :)
  2. R

    Lancer vaihteisto

    Vs: Lancer vaihteisto Sitten täytyy vaihtaa jos noin on isot erot pelkällä vaihteisto öljyllä. Onko muuten jossain hyvät ohjeet, jos itse tekis?
  3. R

    Lancer 2.0 Intense 2007 vaihteistovika?

    Vs: Lancer 2.0 Intense 2007 vaihteistovika? Ois kiva jos ja kun asiat selviää että tultas tänne myös kertomaan miten asia ratkes, mitä tehtiin jne. Siitä on myös apua muille.
  4. R

    Lancer vaihteisto

    Vs: Lancer vaihteisto Näköjään meillä laitettu Mobilube 1 SHC 75W90.
  5. R

    Lancer vaihteisto

    Lueskellu näitä juttuja Mitsun vaihteistosta, meillä on Mitsu Lancer Intense 2007 sportti farkku, niin on kokemusta myös itsellä. Vaihteistosta tykkään, lyhyet vaihde välit, mutta en siitä, että 1 ja 2 vaihde tosiaan ei mene ihan niin nätisti kuin mielestäni kuuluisi mennä, etenkin kylmänä...
  6. R

    mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat

    Vs: mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat Perkule kun ei ite oo autojen kanssa mikään spesialisti ja myös luotto mennyt huoltoliikkeisiin ainakin osittain, jos tostakin on kolinoita jossain pajalla tutkittu edellisen omistajan toimesta, mutta ei oo saatu kuntoon. Toki varmaan...
  7. R

    lancer stw sport 2.0 '05 90tkm huollon hinta

    Vs: lancer stw sport 2.0 '05 90tkm huollon hinta Ne ketkä kykenee itse tekemään ja on tilat missä tehdä säästää ison summan. Tänäpäivänä työn teettäminen kyllä kallista, näin persaukiselle. Ihmetyttää tosiaan tuo vaihdelaatikko, kun täällä neuvotaan noinkin usein öljyt vaihtaa. Luulis että ne...
  8. R

    Vikakoodien lukija

    Kiinnostaisi ostaa vikakoodien lukija, mutta niitä vaikuttaisi olevan monenlaisia. Meillä on Mitsun Lancer 2007 ja toinen kulkuneuvo :D vuosimallia 2005. Onko jostain tietystä vuosiluvusta lähtien, esim. 2000 luvun autot, jokin tietty liitäntä oltava lukijassa, vai onko se ihan auto kohtainen...
  9. R

    lancer stw sport 2.0 '05 90tkm huollon hinta

    Vs: lancer stw sport 2.0 '05 90tkm huollon hinta Jos joku tarvii, niin voisin kaivaa esiin huolto ohjelma kortin ja pistää tänne, jos jollakin tarvetta ?
  10. R

    mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat

    Vs: mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat Paperissa lukee että Lancer 2005 Comfort, mulla kuitenkin Lancer 2007 Intense jossa 2.0 kone, levikesarja, Momon ratti jne.
  11. R

    mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat

    Vs: mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat Hienoa että täällä saa vastauksia ja apua vaikka itse en autoista mitään juurikaan tiedä :). Pyöränkulmat on säädetty huoltoliikkeessä 9.10.12, eli varmaan sen takia just kun kesärenkaat oli menny aika rankasti pilalle epätasaisen...
  12. R

    mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat

    Vs: mitsu lancer 2.0 sport stw 2005 takatukivarren helat Mistä tietää että noi puslat alkaa olee vaihto kunnossa ja missä kaikkialla niitä puslia on ? Ainakaa katsastusmies ei sanonu mitään. Autolla on ajettu 104 tkm ja juuri katsastettu, eikä muuta ollut että takajarrulevyt meni vaihtoon...
  13. R

    KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

    Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04 Mun pitäis vaihtaa takajarrulevyt, niin onko tässä mallissa käsijarrukengät siellä jarrulevyjen keskiössä sisällä, meinaan jos on, niin taitaa jäädä sitte multa tekemättä :D ?
  14. R

    KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04

    Vs: KESKUSTELU:ST's STW Sport Lancer -04 Mistä näitä saa tilaa :), niin ja morjesta vain, olen uusi tällä foorumilla. Mulla on tollane -07 Lancer STW 2.0 koneella ja tykkään kyllä.
Ylös Bottom